Beoordelingen Verburg Schilders BV

8,5

Eugène uit: 3401 TD IJsselstein

26-08-2015

Algehele mening:
Wij zijn dik tevreden over het schilderwerk. Vakkundig en professioneel. Hele aardige mensen als schilders en betrouwbaar. Prima om mee samen te werken. Voor de volgende schilderklus zullen we zeker weer Verburg Schilders kiezen. Wel zijn wat kleine dingetjes w.b. schilderwerk gevonden om te verhelpen. Zoals beloofd nog geen potje muurverf RAL 9110 wit (voor spachtelputzmuur) ontvangen? Met vr. gr.

Arie uit: Utrecht

24-08-2015

Algehele mening:
Heel vakkundig, betrouwbaar en prettig in het contact. En wat we in het bijzonder hebben gewaardeerd: er wordt echt met je meegedacht, en eigen suggesties gedaan.

margo uit: IJsselstein

23-08-2015
8,2

Algehele mening:
duidelijk in afspraken, goede service, klantvriendelijk.

Edmée uit: Bilthoven

Algehele mening:
Wij hebben Verburg Schilders inmiddels een aantal keer ingeschakeld. Iedere keer is kwaliteit van werk uitstekend. De prijs-/kwaliteitsverhouding is goed. Verburg Schilders zijn zeer betrouwbaar en professioneel.

Guido uit: IJsselstein

9,5

Betrouwbaar, professioneel, netjes.

Annet uit: Bussum

9,6

inez uit: bosch en duin

Algehele mening:
Vriendelijk zakelijk en houden zich aan hun sfdpraak

Hugo uit: Bilthoven

Algehele mening:
Wij hebben zeer goede en langjarige ervaring met Verburg Schilders voor zowel ons zakelijk pand bouw jaar 1900 en onze woning bouwjaar 1939. Oog voor detail en wanneer wij al tevreden waren werden er toch nog puntjes op de i gezet.
Het heeft een prijs maar betaald zich terug in kwaliteit waar je jaren plezier van hebt. En daarmee goedkoper dan andere offertes ontvangen.
Inmiddels hebben 2 van mijn medewerkers ook schilder werk laten uitvoeren tot volle tevredenheid.

Marius en Marian uit: Utrecht

Algehele mening:
We zijn dus erg tevreden!