Beoordelingen Verbluffend Anders

• Tevredenheid resultaat afvallen 8,3

Jack en Yvonne uit: Tilburg

01-04-2018

Ervaring met: Voedingsconsulente

Wij zijn samen begonnen met het Power Slim dieet op 29 januari, en het is ons zeer goed bevallen.
Wij hebben al meer geprobeerd om af te vallen maar dat heeft geresulteerd in het bekende jo jo effect.
We zijn samen blij dat we er aan begonnen zijn en het reseltaat mag er zijn.
Zoals Lya ook heeft aangegeven bij de start van het dieet dat de man 2 kilo en de vrouw maar 1kilo in de week afvalt.
En dat klopt prefect ik ben in 6 weken 12,6 kilo en mijn vrouw is 7,4 kilo afgevallen.
Maar we zijn pas op de helft van ons streefgewicht dus we hebben nog even te gaan.
Verder krijg we goede adviezen als we uitgaan eten waar we allemaal op moeten letten en wat we er aan kunnen doen.
De persoonlijke aandacht is uitstekend we worden iedere week gewogen en alles wordt gemeten en bij gehouden en we worden flink gestimuleerd.
En als je vragen mocht hebben kun je altijd terecht met vragen zelfs in het weekend.
We zijn zeer tevreden over het reseltaat wat betreft het afvallen.
We raden iedereen aan om als je wilt afvallen om Power Slim te gebruiken om van dat eeuwige jojo effect af te komen.

Angelique uit: Tilburg

Ervaring met: Voedingsconsulente

Lya motiveert, adviseert en is betrokken. Geeft je weer de kracht om door te gaan als t even niet gaat. Ze is mijn stok achter de deur. Ik vind t een fijne gedachte als ik mijn streefgewicht gehaald heb, dat de ondersteuning niet ophoudt.

Petra uit: Udenhout

9,8

Ervaring met: Voedingsconsulente

Kom graag bij Lya ze helpt je goed en heeft de tijd voor je .
Je kunt altijd bij haar terecht voor vragen of advies .

Paul uit: Tilburg

Ervaring met: Voedingsconsulente

Lya doet haar werk met zeer veel passie. Dit merk je aan de persoonlijke aandacht die je van Lya krijgt. Ze neemt echt de tijd voor je en komt met een passend advies. Iedere week weet ze je weer te motiveren en komt met handige en praktische tips om uiteindelijk je doel te gaan behalen.

Antoinette uit: Tilburg

Ervaring met: Voedingsconsulente

Wat een goede steun,begeleiding en verwennerij iedere week van Lya.Die stok achter de deur iedere week heb ik ook echt nodig om mijn doel te behalen. Met de hulp van zo'n top voedingscoach gaat het mij dan ook zeker lukken.Lya Bedankt!!

Ursula uit: Tilburg

Ervaring met: Voedingsconsulente

Door de positieve motivatie van Lya en natuurlijk de inzet van jezelf behaal je je resultaat. Met het kookboek en de tips van Lya eet je iedere dag lekker en gevarieerd. Op na me laatste kilo's....

Rebecca uit: Tilburg

29-03-2018

Ik ben zeer tevreden over Lya. Ze heeft jarenlange ervaring, wat zich uit in veel kennis over verschillende problematieken en veel betrokkenheid. Lya is tot het uiterste gegaan om me van mijn pigmentvlekken af te helpen en ik ben dan ook erg tevreden met het resultaat. Een topper!

Hannie uit: Tilburg

28-03-2018
9,8

Ervaring met: Huidverjonging

Altijd gezellig bij Lya. Veel aandacht en mijn huid is aanzienlijk verbeterd. Vlekken en oneffenheden zijn bijna egaal. Ook kan ik Lya altijd bellen als er onverwachts iets aan de hand is met mn huid.

Agnes uit: Tilburg

22-01-2018

Ervaring met: Huidverjonging

Weer van een heerlijke relaxte gezichtsbehandeling genoten. Het begint echt te resulteren in een steeds egalere huid. En dan weet Lya ook nog welke van mijn thuisproducten bijna op zijn. Hoezo deskundig?! Ook nog een lekkere voetmassage gehad

Fatima uit: Tilburg

14-12-2017
7,8

Ervaring met: Huidverjonging

Het is altijd weer fijn om bij Lya te zijn. Je krijgt volledige aandacht. Lya zorgt er ook voor dat je je echt op je gemak voelt. Zeker een aanrader!