Beoordelingen Verbluffend Anders

• Tevredenheid resultaat afvallen 8,0

Agnes uit: Tilburg

22-01-2018

Ervaring met: Huidverjonging

Weer van een heerlijke relaxte gezichtsbehandeling genoten. Het begint echt te resulteren in een steeds egalere huid. En dan weet Lya ook nog welke van mijn thuisproducten bijna op zijn. Hoezo deskundig?! Ook nog een lekkere voetmassage gehad

Fatima uit: Tilburg

14-12-2017
7,8

Ervaring met: Huidverjonging

Het is altijd weer fijn om bij Lya te zijn. Je krijgt volledige aandacht. Lya zorgt er ook voor dat je je echt op je gemak voelt. Zeker een aanrader!

Petra uit: Udenhout

14-12-2017

Ervaring met: Voedingsconsulente

Ben EEG tevreden de producten zijn erg lekker en je kunt er goed mee variëren Lya neemt de tijd voor je dat is fijn . Je moet het uiteindelijk zelf doen maar met deze hulp is het een stuk makkelijker . Ga zo door Lya !!!

Anita uit: Tiburg

08-10-2017

Ervaring met: Huidverjonging

Bij Lya krijg je oprechte aandacht, ze is heel zorgvuldig in wat ze doet. Ze neemt de tijd voor je en is pas tevreden als jij dat bent. De behandelingen zijn fijn en ontspannend, het is altijd een feestje om bij Lya in de stoel te liggen.

Agnes uit: Tilburg

01-09-2017
8,2

Ervaring met: Huidverjonging

Heerlijke gezichtsbehandeling en een lekkere voetmassage

Danique uit: Tilburg

27-08-2017

Ervaring met: Voedingsconsulente

Lya neemt echt de tijd voor je. Ze legt je in de watten, zoekt alles voor je op als ze iets niet weet en is werkt heel secuur. Als ze iets doet, wil ze het graag echt goed doen. Ze neemt echt de tijd voor je en biedt een luisterend oor. Erg prettig om naartoe te gaan om mijn doel te halen voor een gezond gewicht.

Hella uit: Goirle

26-08-2017

Ervaring met: Huidverjonging

Ik voel mij altijd prettig als ik bij Lya in de stoel lig. Lya creëert een ontspannen sfeer, neemt de tijd, geeft persoonlijke aandacht en je voelt je geen ‘nummer’.
De behandelingen zijn erg prettig en worden professioneel uitgevoerd in een sfeervolle omgeving.
De locatie is ook ideaal, omdat er voldoende plek is om je auto (gratis) te parkeren. Ik ben een zeer tevreden klant!

Diana uit: Den Bosch

Ervaring met: Huidverjonging

heerlijk, mooie producten afgestemd op mijn huid. resultaat is na 2 dagen zichtbaar.

Henny uit: Tilburg

9,6

Ervaring met: Huidverjonging

Lya is echt een goede deskundige schoonheids specialiste.
De behandeling is een totale ontspanning want je krijgt zelfs een heerlijke masage.
Maar ook als er problemen zijn neemt ze die heel serieus.
Ik heb een keer een allergie gekregen van een behandeling ik mocht meteen langskomen om het te laten zien en ook heeft ze de leverancier gebeld.
Ook kreeg ik een masker mee om zo snel mogelijk van de problemen af te komen. Daarom kom ik graag terug want ik weet dat ze echt alles voor je doet en het netjes op te lossen. En dan ben je voor mij een vakvrouw👍 Tot gauw weer Lya

Rebecca uit: Tilburg

Ervaring met: Huidverjonging

Lya heeft ervoor gezorgd dat mijn huid weer is hersteld, nadat mijn huid is beschadigd door diverse verkeerde (te groffe) behandelingen bij andere salons. Lya is erg professioneel, bestudeert je huid goed voordat ze aan de slag gaat en weet echt waar ze het over heeft. Mijn advies is dan ook: ga niet zomaar in zee met de eerste beste (goedkope) schoonheidsspecialist, want je hebt maar 1 huid, wees daar zuinig op. Ik weet dat Lya eerlijk is naar haar klanten en een behandeling alleen toepast als ze weet dat deze nut heeft. Al met al: bij haar is je huid in veilige handen. Daarnaast is de sfeer in de salon erg prettig en word je als prinses behandeld!