Beoordelingen Vera Solar

• Zou u Vera Solar bij anderen aanbevelen? 9,1

Pieter uit: Amersfoort

16-07-2018

Omschrijf uw ervaring:
Goede ervaring met deze club,al enige tijd mee bezig geweest maar hoop gedoe om de juiste info te krijgen.Bij Verasolar was alles van a tot z direct duidelijk

Harm uit: Hooglanderveen

10-07-2018

Omschrijf uw ervaring:
Nadat wij al enige tijd ons aan het ori├źnteren waren de stap genomen om informatie in te winnen .Al snel kwamen wij erachter dat dit niet zo eenvoudig was veel partijen namen niet eens de moeite om contact op te nemen laat staan op bezoek te komen. De offertes die wij kregen zijn allemaal dmv Google earth in mekaar gezet die niet meer strookt zoals de situatie nu is (aanbouw dakkapel ) de uitleg omtrent de offerte is dusdanig dat wij er als leek niets van snapten.Via kennissen kwamen wij in contact met Verasolar wat voor ons een verademing was , in eerste instantie een goed telefonisch gesprek met Dominique die ons al eea toelichte.Vervolgens is er een afspraak gemaakt met de adviseur die alles persoonlijk en helder toelichte.Gisteren zijn dan de zonnepanelen gemonteerd en net zoals alles is ook dit professioneel en keurig gedaan , wij zien nu al dat de zon goed zijn werk doet. Kortom zeer tevreden

Gert Jan uit: Vught

25-04-2018

Lute uit: Marwijksoord

20-04-2018
9,7

Omschrijf uw ervaring:
Ben via mail in contact met Vera Solar gekomen en inmiddels in bezit van afgesproken zonne cel platen en omvormer die echt prima zijn gemonteerd zelfs een paar pannen die gesneuveld zijn nog vervangen en niets was te veel echt een bedrijf die nog doet wat ze beloofen ik ben dan ook zeer tevreden

andre

15-04-2018
7,8

Omschrijf uw ervaring:
duurde een beetje lang voordat ze op het dak lagen maar verder dik tevreden

S. uit: Etten-Leur

14-04-2018

Omschrijf uw ervaring:
Goed geïnformeerd zowel telefonisch als door de deskundige aan huis. Goede service. Montage duurde even maar ook dit werd correct opgelost. Goede vriendelijke medewerkers verzorgde de montage.

H.P. uit: Winschoten

10-04-2018
9,6

Robert uit: Limbricht

10-03-2018

Omschrijf uw ervaring:
Het eerste contact ging goed. nadat ik mij bij hun had aangemeld voor informatie werd ik binnen 2 wk terug gebeld en een afspraak gemaakt. De vertegenwoordiger Glen Sterken kwam zeer vriendelijk over en voorzag ons van de benodigde informatie maar moest ons op een paar technische vragen het antwoord schuldig blijven wat wij goed konden begrijpen, ook probeerde hij op alle vragen van ons antwoord te geven. Door de kwaliteit van hun producten en een TUV certificering en ruime garantie zijn wij dan ook met hun in zee gegaan ook waren hun wat duurder. Er kwam alleen een kleine kink in de kabel over de montage datum dat een behoorlijke vertraging opleverde maar complimenten voor Dominique Wattebled die ons altijd zeer netjes te woord stond en steeds correct terug belde ook al zat er soms een tijdje tussen. Over de montage van het bedrijf Agrozon niks dan lof zeer netjes en correct gemonteerd en leuke gasten. Al met al is alles goed gekomen en daar zijn wij zeer blij mee. Wij wensen Vera Solar dan ook succes met hun bedrijf.

Willem uit: Dokkum

09-03-2018
7,8

Omschrijf uw ervaring:
Vera Solar komt haar afspraken na en denkt mee over de (on)mogelijkheden die er zijn in het kader van plaatsing van zonnepanelen.
Wij zijn erg tevreden. Plaatsing en installatie gebeurde zeer vakkundig.

P uit: Bergeijk

09-03-2018

Omschrijf uw ervaring:
Zeer prettige werknemers zoals advies, ondersteuning en installatie