Beoordelingen Vera Solar

• Zou u Vera Solar bij anderen aanbevelen? 9,1

Karin uit: Cuijk

13-12-2017

Omschrijf uw ervaring:
Zeer vriendelijk en duidelijk voorgelicht! Deze mensen weten waar ze over praten, alle vragen worden duidelijk, open en eerlijk beantwoord! Ook de installatie van de panelen verliep op rolletjes.

Ingrid uit: Bathmen

11-11-2017
7,7

Omschrijf uw ervaring:
Op zich is alles goed geregeld. Alleen moest er zelf verscheidene keren achter aan, om te vragen wanneer alles zou worden geïnstalleerd. Daardoor zaten de panelen er 2 maand later op dan afgesproken.

Marion uit: Zoetermeer

01-11-2017
9,9

Omschrijf uw ervaring:
De zonnepanelen zojn snel vakkundig en netjes geplaatst. Ik zou zeker deze firma aanbevrlen vanaf begin tot het eind prima service, ook op financiel gebied

Remco uit: Heerjansdam

19-08-2017
7,7

Omschrijf uw ervaring:
Alles snel geregeld volgens afspraak

Jeroen uit: Overasselt

21-07-2017

Telly uit: Den Haag

20-07-2017

Omschrijf uw ervaring:
Eind vorig jaar een duidelijk verhaal van de adviseur gehad en daardoor besloten om de sprong te wagen. We kregen goeie ondersteuning in het terugvragen van de belasting, die werd binnen enkele weken al overgemaakt.
Helaas werd de levering van de panelen wekenlang vertraagd ivm beschikbaarheid. Hiervoor zijn we overigens netjes financieel gecompenseerd en hebben we kosteloos een nieuw type panelen gehad met hoger rendament. Onlangs zijn ze uiteindelijk geplaatst. Zeer netjes en binnen 1 dag, zowel de panelen zelf als de hardware binnenshuis zijn top afgewerkt. Op de monteurs was ook niets aan te merken. Al met al, ondanks de fikse vertraging erg tevreden over Vera Solar.

H uit: Bunschoten

18-07-2017

Omschrijf uw ervaring:
Het iz een top bedrijf alles perfect gsregelt we zijn er blij mee

Dineke uit: Zoetermeer

31-05-2017

Omschrijf uw ervaring:
Een geweldig bedrijf, alles is perfect verlopen. De monteurs werken erg netjes, als ze door het huis naar boven lopen trekken ze aldoor hun schoenen uit. De tussentijdse informatie tussen opdracht en uitvoering had wat beter gekund, wat meer communicatie. Ondanks dat is dit bedrijf een aanrader voor iedereen.

Elie uit: Gilze

30-05-2017
9,9

Omschrijf uw ervaring:
Goed bedrijf dat prima advies geeft en snel en netjes monteert.
We hebben lang getwijfeld over zonnenpanelen maar we zijn nu blij dat we het via Verasolar hebben laten regelen

Piet uit: Heerlen

30-05-2017

Omschrijf uw ervaring:
Vanaf dag 1 een goed advies, beleefde en vriendelijke monteurs die vakmanschap afleveren. Kortom alles wat jullie beloven zijn jullie tot op heden nagekomen met als toetje een prachtig boeket bloemen voor het vertrouwen in jullie. Wel men krijgt wat men verdient, dus het vertrouwen is welverdiend. Ik ga jullie zeer zeker aanbevelen bij evt. geïnteresseerden MVG PM