Beoordelingen Venvo Zonwering BV

7,2

Patrick uit: Naaldwijk

26-06-2017

Ervaring met: Zonwering

een prettig bedrijf om mee samen te werken

Wil uit: Den Haag

26-06-2017

Ervaring met: Zonwering

Zeer tevreden over de levering van de zonwering. Goede communicatie, goede service. Bedankt ik raad het iedereen jullie aan

Ruud uit: Naaldwijk

24-06-2017
5,8

Ervaring met: Zonwering

Wij zijn tevreden over het persoonlijk advies bij de aanschaf van onze zonwering. Helaas verliep de communicatie, na problemen met de zonwering, niet goed. Tot drie keer toe moest ik zelf bellen. Er werd mij verteld dat het 'logisch' is dat we soms niet teruggebeld kunnen worden. Daarnaast kon het ook voorkomen dat bij een storing je er tussendoor kon glippen. Dit betekent dat het scherm misschien nog meer schade op zou lopen. Gelukkig werd ik uiteindelijk zelf teruggebeld, maar in de communicatie zou dat echt klantvriendelijker mogen.

Kees uit: 's-Gravenzande

Ervaring met: Zonwering

Goede persoonlijke en hartlelijke begeleiding met veel deskundigheid. Snelle levering en goede medewerkers voor het installeren van het scherm.
Een aanrader voor eenieder.

Kees uit: Naaldwijk

7,4

marcel uit: den haag

Ervaring met: Zonwering

Alles goed geregeld voor onze winkel

Geert uit: Rijswijk

20-06-2017

Joukje uit: 's-Gravenzande

20-06-2017
8,2

Ervaring met: Zonwering

Jaren geleden ook markiezen via Venvo laten vernieuwen, dhr. Brabander was toen de contactpersoon. Goede ervaring, dus opnieuw voor jullie gekozen!( na ook ergens anders informatie ingewonnen te hebben.) Dhr. Toet heeft de communicatie prima geregeld en de medewerkers die markiezen kwamen halen ( en ik net thuis was) waren vriendelijk en werkten netjes!! Heerlijk was het na vakantie thuis te komen en de markiezen er keurig uitzien en prima hangen!!