Beoordelingen Veldhuis Advies

• Snelheid schadeafwikkeling 9,0

17-08-2018
9,7

Positieve ervaring:
- Persoonlijke aandacht is erg fijn.

- Prettig dat je als 'leek' alle vragen kunt stellen.

Negatieve ervaring:
- Tip; digitaliseren papierwerk.

Berry uit: Kampen

16-08-2018

Eigenlijk alle bovenvermelde punten

Geen tot op heden

Alfred uit: Nunspeet

15-08-2018

Positieve ervaring:
Wij zijn zeer tevreden en blijven zeker klant bij Velthuis.
Richard denkt mee en komt altijd zijn afspraken na.

nvt

Monique uit: Nunspeet

15-08-2018

Positieve ervaring:
Wij maken al jaren gebruik van jullie diensten, zowel op het gebied van verzekeringen, financieel advies en hypotheekadvies. Wij zijn hier zeer tevreden over. Jullie zijn altijd goed bereikbaar, duidelijke uitleg en snelle afhandeling.

Die hebben wij niet.

Jurrian uit: Nunspeet

14-08-2018

Positieve ervaring:
Plezierig direct contact. Bezoek ter plekke hebben we bijzonder gewaardeerd.

Jordy uit: Apeldoorn

14-08-2018

Ervaring met: financieel advies

Positieve ervaring:
Wij hebben advies gevraagd voor onze 1e hypotheek. Hierbij zijn wij in contact gekomen met Theo Hanekamp. Wij zijn zeer positief over het snel handelen, de duidelijke uitleg en de goede communicatie. Wij bedanken Theo en Veldhuis Advies hiervoor!

Vessel uit: Amsterdam

13-08-2018
9,9

Positieve ervaring:
Marco Klein (adviseur MKB-relaties) heeft ons de laatste jaren zeer prettig geholpen en heeft zich daarnaast persoonlijk ingezet en sterk gemaakt bij een aanspraak op onze beroepsaansprakelijkheid. Dank je wel Marco.

Milan uit: Zeewolde

Positieve ervaring:
Simone heeft door haar kennis een passend product geadviseerd, welke aansluit bij mijn wensen en de situatie. Mijn motor gaat goed verzekerd de weg op!

Roy uit: Deventer

8,2

Positieve ervaring:
Richard Buitenhuis, We zochten een verzekeringskantoor die ons begreep en echt verder kon helpen. Na aanraden van 1 van jullie huidige klanten kwamen we in contact met Richard. Hij heeft voor ons gekeken naar mogelijkheden qua verzekeringen en stopt niet als het moeilijk wordt. We zijn echt heel fijn geholpen en complimenten hoe hij alles heeft opgepakt.

We zijn inmiddels klant door het handelen van Richard en we zijn nog in gesprek of jullie nog meer voor ons kunnen betekenen.

Negatieve ervaring:
Marthijn Oosterman, wat voor ons gevoel leek als een formaliteit, waar Richard veel tijd en energie had gestoken, bleek bij Marthijn niet het geval. Waar Richard wel heeft gekeken naar mogelijkheden en met resultaat, was er via Marthijn helaas niets mogelijk. Ik had eerder het gevoel tegengewerkt te worden, dan dat er gekeken werd naar oplossingen. Gelukkig heeft Richard dit wel voor ons kunnen realiseren en door Richard zijn we inmiddels ook klant bij Veldhuis Advies.

Gijs uit: Havelte

Positieve ervaring:
Al jaren heb ik bij Veldhuis Advies mijn verzekeringen geregeld. Ik heb altijd dezelfde contactpersoon voor al mijn vragen die altijd netjes beantwoord worden. Ook bij schade afhandelingen heb je dezelfde persoon voor vragen. Ze wijzen je er ook op als er nog iets ingevuld moet worden, wanneer een schade afhandeling nog open staat. Erg netjes en correct.

Ik ben een zeer tevreden klant.