Beoordelingen Veldhuis Advies

Monique uit: Hattem

30-01-2019

Ervaring met: schadeafwikkeling

Positieve ervaring:
Opnieuw accuraat, deskundig en zeer klantvriendelijk geholpen. Veldhuis geeft goed advies en goede service. Een meerwaarde als tussenpersoon naar verzekeraar of hypotheekverstrekker. Bij Veldhuis zijn uw zaken in goede handen, veilig en vertrouwd. Dank weer Bert voor alle hulp!

Henk uit: Kampen

29-01-2019
8,1

Ervaring met: bedrijfsmatige verzekeringen

Yvonne uit: Wapenveld

27-01-2019

Positieve ervaring:
Een prettig gesprek met aandacht voor onze wensen en een duidelijk, gedegen advies.

Liane uit: Hooglanderveen

24-01-2019
9,5

Positieve ervaring:
Onderstaand bericht hebben wij naar Theo Hanekamp.

Dank je wel voor je tijd vanmorgen, wij zijn zeer tevreden naar buiten gelopen met het advies en het daarbij behorende goede gevoel dat wij ons voor de toekomst geen zorgen hoeven te maken over onze hypotheekvorm.

Ontzettend bedankt dat jullie hier geen rekening voor sturen, dan vind ik nog eens klantenservice! Uiteraard gaan wij jou een goede beoordeling geven via de website, dat heb je dubbel en dwars verdient.

Willem uit: Zwolle

17-12-2018

Positieve ervaring:
De wetenschap dat de financieel specialisten van Veldhuis Advies mij op elk moment in mijn leven het beste advies geven in mijn (gewijzigde) financiële situatie, geeft mij en mijn gezin de zekerheid die ik zoek. Daardoor kan ik mij elke dag richten op de zaken waarin ik expertise heb.

geen enkele

John uit: apeldoorn

11-12-2018

Positieve ervaring:
Goede contact en uitleg met adviseur,

Luistert goed naar de klant en helpt overal mee

ben zeer tevreden over veldhuis advies

geen

Monica uit: Zwolle

09-11-2018

Positieve ervaring:
Op een prettige en correcte manier zijn we geholpen bij de voor ons
lastige materie !

Vincent uit: Almere

22-10-2018
4,7

Negatieve ervaring:
Velthuis advies vraagt na 3 maanden waarom mijn motor dubbel verzekerd is (Huh??) Blijkt dat 'ze' een mailtje met scan van het vrijwarigsbewijs en opzegging kwijt zijn geraakt. O.K. kan gebeuren. Maar verder geen 'O sorry voor het ongemak' of zo. Dus van mij een mager zesje vanwege de slordigheid en desintresse. Opletten dus, niet alleen in het verkeer.

Hendrik uit: Brummen

19-10-2018
2,2

Negatieve ervaring:
Sinds mijn polissen van Reinders zijn overgegaan naar veldhuis heb ik niets dan ellende. Geen vaste aanspreekpartner, afspraken over betalingen kunnen niet worden gemaakt daar ben ik 3 jaar mee aan het vechten geweest, hoe moeilijk kan het zijn één datum per jaar af te spreken voor het betalen van alle polissen. Door het ontbreken van een vaste aanspreekpartner is onderverzekering ontstaan waardoor ik schade heb geleden in een situatie die ik juist verzekerd wilde hebben. Dit heeft mij naast 15 jaar premie betalen voor niets een extra schadelast opgeleverd van €3000.- door een beroving. Bij navraag bij werknemers blijkt Veldhuis meer belang bij verzekeringsmaatschappijen te leggen dan bij haar klanten.
Het nut van assurantie door Veldhuis valt te bezien.
Bij het overgaan naar een ander assurantiekantoor heb ik groots mogelijke moeite moeten doen om Veldhuis aan de wettelijke verplichtingen te moeten laten voldoen. Noodzakelijke gegevens werden niet vrij gegeven om de overstap naar een andere assurantiekantoor mogelijk te maken.