Beoordelingen VEKAstuc-Glasvliesbehangers

• Vakmanschap 9,1
  • Orde en netheid 8,5

Wiljan uit: Oenkerk

06-03-2018

Goede snelle service waarbij er goed wordt gecommuniceerd over wanneer men komt en wat de kosten zijn. Zeker aan te bevelen.

Koos uit: Hengelo

18-02-2018
9,8

Het contact met John en Peter was open en prettig. Op vragen en opmerkingen werd serieus ingegaan.
Beiden waren kritisch op hun werk en corrigeerden dit als zij vonden dat het niet goed genoeg was.
Ik houd hier een goed gevoel aan over!

Martin uit: Hoogeveen

27-01-2018

Super strak is het eindresultaat! We zijn er heel blij mee. Keurig gewerkt en afgewerkt. Echte vakmannen!

Baue uit: Dronten

05-01-2018
8,5

Erg tevreden met het contact en de uitvoering van de opdracht. Net werk geleverd en ook de nazorg is prima. Kortom een aanbeveling waard!

Leonie uit: Baambrugge

02-01-2018
8,5

prettige communicatie, hele huis in anderhalve dag geschilderd en wel. Erg prettig!

Germen uit: Woudenberg

20-12-2017

Zeer goed bedrijf met snelle en makkelijke communicatie.
ook de nazorg is zeer goed.

Koert uit: Sittard

26-11-2017

Op zeer korte termijn goed en vakkundig geholpen. Fijn contact en extra service. Zeker aan te bevelen! Dank!

Joran uit: Schoonhoven

23-11-2017
8,5

Goede kwaliteit, snel klaar. Zeer prettig in omgang en communincatie. Duidelijk en snel.
Wel in alle ruimtes verfspetters en lijmresten op deuren, ramen, trap traphekjes geconstateerd, maar dit doet niet af ten opzichte van de kwaliteit van de wanden.

Michel en dineke uit: Zijderveld

23-11-2017

M uit: Groningen

16-11-2017

Mijn nieuwbouwwoning van top tot teen laten behangen em sauzen door de jongens van vekastuc. Wat een harde werkers zijn dat en super snel. En het eind resultaat is super strak geworden zoals beloofd. Wij zijn er super blij echt een AANRADER.

dankjewel

Remi en john