Beoordelingen VEKAstuc-Glasvliesbehangers

• Vakmanschap 9,0
  • Orde en netheid 8,6

H uit: Rotterdam

19-10-2017

Snel geregeld, goed geïnformeerd, en heel netjes afgeleverd!

Lotte uit: Rijswijk

19-10-2017
8,5

Na wat getwijfel toch besloten om de muren van ons nieuwbouwappartement te laten doen in plaats van zelf te behangen en verven. Een hele goede keuze. Binnen anderhalve dag was het klaar. VekaStuc is duidelijk van tevoren, levert goed werk en vertelt ook wat er evt niet gelukt is en waarom. Ik ben er heel tevreden over!

Sander uit: Amersfoort

07-09-2017

Omdat een andere behanger niet kwam opdagen moest ik last-minute een nieuwe regelen. Via via bij VEKAstuc gekomen en zij hebben ons fantastisch geholpen. Duidelijk in communicatie, afspraken nakomen, snelle en nette werkers en schappelijke prijzen. Helemaal goed!

Jantsje uit: Goutum

09-08-2017
7,8

Aangezien er niet iedere dag dezelfde mensen kwamen, bleken gemaakte afspraken over bijv. het sausen van muren in een bepaalde kleur niet goed overgedragen te zijn. Het behang en fotobehang zit er verder prachtig strak in, er wordt vlot doorgewerkt. Wel na afloop zelf nog werk met schoonmaken van deuren en kozijnen e.d. waar nog resten plaksel op zitten, die er wel gemakkelijk weer af willen overigens.

hans

27-07-2017

De mannen van VEKA Stuc verstaan hun vak op een geweldige manier! Iedereen die het tot nu toe bij ons heeft gezien is enorm onder de indruk van het resultaat en het is ook al aangezien voor "normaal" stucwerk. Geen naadje te zien en een goede oplossing voor nieuwbouwwoningen die nog gaan "werken". Het spuitwerk van de plafonds is super strak uitgevoerd. 100% aanrader!!!

Mirthe uit: Haaksbergen

21-07-2017

Wij hoorden pas 2 weken van te voren wanneer we de sleutel kregen, dus lastig om dan vaklui te plannen. Gelukkig konden we met Remi goed overleggen. We waren dan ook blij dat toen de stukadoors eerder klaar waren dan verwacht Remi en z'n mannen ook 1,5 week eerder konden komen!
Ook wilde ik graag een kleurtje op de muur die moeilijk te verkrijgen was in afneembare saus (vrouwen; altijd moeilijk doen hè). Remi is hier achteraan gegaan en uiteindelijk is de kleur precies geworden zoals ik hem wilde. Blij met het resultaat dus!

M uit: Hendrik ido ambacht

07-07-2017

Mooi resultaat/strak en flexibele houding van veka stuc, erg fijn bij nieuwbouw aangezien wij pas heel laat de definitieve opleverdatum kregen te horen john en remi TOP

Wieger uit: Groningen

27-06-2017
9,8

Top geregeld mannen van Veka Stuc.