Beoordelingen VEKAstuc-Glasvliesbehangers

• Orde en netheid 9,0

Jantsje uit: Goutum

09-08-2017
7,8

Aangezien er niet iedere dag dezelfde mensen kwamen, bleken gemaakte afspraken over bijv. het sausen van muren in een bepaalde kleur niet goed overgedragen te zijn. Het behang en fotobehang zit er verder prachtig strak in, er wordt vlot doorgewerkt. Wel na afloop zelf nog werk met schoonmaken van deuren en kozijnen e.d. waar nog resten plaksel op zitten, die er wel gemakkelijk weer af willen overigens.

hans

27-07-2017

De mannen van VEKA Stuc verstaan hun vak op een geweldige manier! Iedereen die het tot nu toe bij ons heeft gezien is enorm onder de indruk van het resultaat en het is ook al aangezien voor "normaal" stucwerk. Geen naadje te zien en een goede oplossing voor nieuwbouwwoningen die nog gaan "werken". Het spuitwerk van de plafonds is super strak uitgevoerd. 100% aanrader!!!

Mirthe uit: Haaksbergen

21-07-2017

Wij hoorden pas 2 weken van te voren wanneer we de sleutel kregen, dus lastig om dan vaklui te plannen. Gelukkig konden we met Remi goed overleggen. We waren dan ook blij dat toen de stukadoors eerder klaar waren dan verwacht Remi en z'n mannen ook 1,5 week eerder konden komen!
Ook wilde ik graag een kleurtje op de muur die moeilijk te verkrijgen was in afneembare saus (vrouwen; altijd moeilijk doen hè). Remi is hier achteraan gegaan en uiteindelijk is de kleur precies geworden zoals ik hem wilde. Blij met het resultaat dus!

14-07-2017

Mijn huis in nieuwegein van top tot teen behangen met renovlies en gesaust, door de mannen van Vekastuc. Superstrak resultaat en al in 2 dagen waren ze klaar.

Heren super bedankt!

M uit: Hendrik ido ambacht

07-07-2017

Mooi resultaat/strak en flexibele houding van veka stuc, erg fijn bij nieuwbouw aangezien wij pas heel laat de definitieve opleverdatum kregen te horen john en remi TOP

Wieger uit: Groningen

27-06-2017
9,8

Top geregeld mannen van Veka Stuc.