Beoordelingen VEKAstuc-Glasvliesbehangers

• Vakmanschap 8,7
  • Orde en netheid 8,2

Joke uit: Emmercompascuum

16-03-2019

Snelle en goede service en snelle reactie zou ze zeker aanbevelen

Jeffrey uit: Dedemsvaart

20-01-2019
4,5

- telefonische prijsafspraak niet nagekomen, factuur viel hoger uit dan telefonisch afgesproken. Gebeld naar Vekastuc om te vragen om uitleg hoe dit mogelijk was, maar de medewerker van Vekastuc ging direct in de aanval. Erg onprettige manier van communiceren. Er wordt op geen enkele manier gezocht naar een oplossing of redelijke uitleg gegeven.
- Ondanks vraag van ons of we voorbereidingen moesten treffen (via Whatsapp), niks gehoord over een minimale temperatuur. Op dag van verven was de temperatuur te laag om te verven, medewerker gaf aan dat ze vergeten waren het document te sturen met alle voorwaarden voor de werkruimte. Telefonisch werd dit tegengesproken en gezegd dat dit document helemaal niet aanwezig is? Telefonisch werd dit weer bij ons neergelegd dat wij de temperatuur op orde hadden moeten hebben, terwijl dit niet gecommuniceerd is.
- Na vorige negatieve review werd via de mail door Vekastuc geeist dat de negatieve review van ons offline werd gehaald, anders zouden 'juridische stappen' volgen. Ook in deze mail de aanvallende toon, er wordt onder andere letterlijk gesteld dat we 'niet moeten jammeren als een klein kind'. Het zou prettiger zijn als door het bedrijf zelf naar oplossingen wordt gezocht in dit soort situaties, dan direct de aanval wordt gekozen.
- het behang is netjes aangebracht, over de kwaliteit van het geleverde werk zijn we redelijk tevreden

D uit: Utrecht

29-12-2018

Communicatie met John was helder en gemakkelijk. Veel advies gehad omtrent niet drogende muren dacht daar heel erg in mee waar ik zeer blij mee was! Michel en zijn zoon kwamen het uitvoeren, ontzettend aardige mannen die mijn huis prachtig hebben gesausd! John heeft nog nagebeld of alles goed was, kortom niets dan lof over deze heren en dit bedrijf!

M uit: Zeewolde

26-12-2018

Communicatie was prima. Het ging ontzettend snel. Het ziet er prachtig uit. Blij met het resultaat.

Fleur uit: Zeewolde

19-12-2018
9,5

Super tevreden met het resultaat. Bij mij hebben ze de bijna het volledige (nieuw)bouwhuis gedaan. De muren zijn nu super strak en het lijkt net gestuct. Ze werken bovendien snel en xijn erg klantvriendelijk. Erg blij dat ik voor vekastuc heb gekozen

GP uit: Roden

13-12-2018
9,5

Zijn zeer tevreden over het eindresultaat. Ziet er superstrak uit en geeft onze gehele nieuwbouw woning direct een afgewerkte smoel. Afwerking is erg netjes, mooi gekit, helemaal af!

Tip voor anderen: zorg dat de woning voor vekastuc is gereserveerd, dan kunnen ze hun ontzettend snelle tempo in de praktijk brengen en heb je het beste resultaat.

Dascha uit: Zeewolde

03-12-2018

Ze werken snel en netjes.
Super aardige jongens. Bereid om je te helpe.
Wij zijn zeer tevreden met het werk wat hun voor ons gedaan hebben.

Ashley uit: Zeewolde

13-11-2018
9,8

Prachtig werk geleverd door de mannen van vekastuc. Binnen twee dagen is ons huis helemaal voorzien van behang en is alles geverfd. Ook de donkergroene kleur op een van de muren is perfect aangebracht. Snelle communicatie en alles is goed verlopen.

Nico uit: Goirle

10-11-2018
5,0

Valt ons echt tegen, zo jammer. Hele huis laten doen, sommige stukken mooi, maar meerdere muren niet. Meerdere naden te zien, oneffenheden (Het is een net opgeleverde nieuwbouwwoning, als je dat ziet, even schuren wellicht?) waarop we de reactie van Vekastuc krijgen dat het aan de muren ligt.. en op alle randen van het plafond lijmresten. Waardoor de stucadoor terug moet komen om dit op te lossen. Offerte was summier zonder prijsberekening printbehang, afwasbare verf en kleur op 1 van de muren. Bij de totale afrekening was de prijs dus een verrassing. We moesten echt contact opnemen als er wat was. Hebben we gedaan. Grote "blaas: op de muur. "Maak met een mesje maar een sneetje in". Overall teleurstellend. Karwei is zeer snel gedaan, betalen en weg zijn ze. Tip aan Vekastuc: iets klantvriendelijker, met zorg en aandacht voor het huis, de muren en voor datgene wat al gedaan was (de plafonds).

Rien uit: Maassluis

11-07-2018

In 2 1/2 dag hebben ze ons nieuwbouw appartement van 155 m2 glasvlies voorzien. Remi spreekt vooraf goed door hoe de wanden eruit zien, en kaart mogelijke problemen tijdig aan. Zodoende kom je met heen tot een perfect resultaat. Ook een afwijkend kleurtje op een deel van de wand ging perfect. Wij gaan ten volle genieten van ons nieuwe (wand) interieur.