Beoordelingen VEKAstuc-Glasvliesbehangers

• Orde en netheid 8,4

Baue uit: Dronten

05-01-2018
8,5

Erg tevreden met het contact en de uitvoering van de opdracht. Net werk geleverd en ook de nazorg is prima. Kortom een aanbeveling waard!

Leonie uit: Baambrugge

02-01-2018
8,5

prettige communicatie, hele huis in anderhalve dag geschilderd en wel. Erg prettig!

Germen uit: Woudenberg

20-12-2017

Zeer goed bedrijf met snelle en makkelijke communicatie.
ook de nazorg is zeer goed.

Koert uit: Sittard

26-11-2017

Op zeer korte termijn goed en vakkundig geholpen. Fijn contact en extra service. Zeker aan te bevelen! Dank!

Joran uit: Schoonhoven

23-11-2017
8,5

Goede kwaliteit, snel klaar. Zeer prettig in omgang en communincatie. Duidelijk en snel.
Wel in alle ruimtes verfspetters en lijmresten op deuren, ramen, trap traphekjes geconstateerd, maar dit doet niet af ten opzichte van de kwaliteit van de wanden.

Michel en dineke uit: Zijderveld

23-11-2017

M uit: Groningen

16-11-2017

Mijn nieuwbouwwoning van top tot teen laten behangen em sauzen door de jongens van vekastuc. Wat een harde werkers zijn dat en super snel. En het eind resultaat is super strak geworden zoals beloofd. Wij zijn er super blij echt een AANRADER.

dankjewel

Remi en john

Sandra uit: Rijswijk

26-10-2017

Een goed team , snelheid en kwaliteit zijn top! En de extra service super!
De wanden met Renovlies behangen en daarna gesaust helemaal top en mooi strak!
Presies zoals we het wilden hebben.
Zeker een aanraden top gedaan bedankt mannen!

H uit: Rotterdam

19-10-2017

Snel geregeld, goed geïnformeerd, en heel netjes afgeleverd!

Lotte uit: Rijswijk

19-10-2017
8,5

Na wat getwijfel toch besloten om de muren van ons nieuwbouwappartement te laten doen in plaats van zelf te behangen en verven. Een hele goede keuze. Binnen anderhalve dag was het klaar. VekaStuc is duidelijk van tevoren, levert goed werk en vertelt ook wat er evt niet gelukt is en waarom. Ik ben er heel tevreden over!