Beoordelingen VDM Schilderwerken

04-12-2017

Ricky uit: Eindhoven

13-10-2017

Ervaring met: Binnenschilderwerk

Strak stucwerk gezet en vervolgens alles netjes afgewerkt, ik beveel VDM iedereen aan!

Tammo uit: Nuenen

20-09-2017

Ervaring met: Buitenschilderwerk

Goede vakmensen die serieus werk afleveren. In dit geval buitenbeits werk met hoge kwaliteit.
Wij zijn zeer tevreden over deze firma en bevelen ze aan bij onze kennissen!

Monique uit: EINDHOVEN

20-06-2017

Ervaring met: Binnenschilderwerk

Geweldig werk geleverd, ook het stuc-werk laten doen ivm een lekkage. Zowel het stuc-werk en schilderwerk is super gedaan en keurig netjes afgewerkt.

Jorg uit: Son en Breugel

12-06-2017

Ervaring met: Binnenschilderwerk

Prachtig schilderwerk opgeleverd. Communicatie was uitstekend met De heer Van de Mortel als aanspreekpunt voor schilders én stucadoors. Prettig de flexibiliteit ook tijdens het werk en hoe zij afspraken nakomen.

Hans uit: Veldhoven

16-03-2017
8,5

Theo uit: Best

16-03-2017

Ervaring met: Buitenschilderwerk

De mensen van VDM hebben de buitenkant van mijn huis weer mooi in de lak gezet.
Ben erg tevreden hoe ze te werk zijn gegaan, het staat er weer netjes bij!

Linda uit: Nuenen

07-03-2017

Ervaring met: Binnenschilderwerk

We hebben VDM-Schilders onlangs onze binnenwanden en plafonds (450 m2) laten spuiten met latex. Van deze keuze hebben we geen moment spijt gehad. Het resultaat mag er zijn. Geen aanzetten meer van rollers maar een superstrak eindresultaat. Zowel in het voortraject als tijdens het spuiten heeft hij ons voorzien van deskundig advies. Naast flexibiliteit spreidt Jim een enorme precisie tentoon. Kortom, samenwerken met Jim is samenwerken met een vakman pur sang.

Iris uit: Eindhoven

05-03-2017

Ervaring met: Binnenschilderwerk

Toen wij ons huis kochten, heeft VDM schilderwerken ons hele binnenschilderwerk gedaan. Ook heeft hij een stucadoor voor ons geregeld. Ons huis is tot in de puntjes zeer netjes afgewerkt en Jim heeft ons goed geadviseerd in de verf- en kleurkeuze.

Leon uit: Eindhoven

04-03-2017

Leon Bogers

Na bij een paar schildersbedrijven offertes te hebben opgevraagd hebben we gekozen voor VDM Schilder- en afwerkingsbedrijf vanwege het vertrouwde gevoel dat hij ons gaf. Wij hebben hier ook geen moment spijt van gehad. Het is erg fijn samenwerken met hem, hij is bij ons al zijn afspraken netjes nagekomen en ons huis ziet er weer super uit!