Beoordelingen VDM Schilderwerken

• Orde en netheid van werken 9,1

Theo uit: Veldhoven

21-03-2018

Ervaring met: Binnenschilderwerk

Goede voorbereiding, afplakken, netjes en een controle op kwaliteit. Wij zijn een tevreden klant.

Tom uit: Mierlo

03-03-2018

Ervaring met: Binnenschilderwerk

Top werk! Na het behangklaar opleveren hebben de mannen van VDM schilders de wanden super strak bijgewerkt en de plafonds latex gespoten. Op aanraden van Jim zijnde wanden met afwasbare verf gedaan omdat we een kleine op komst hebben. Kortom echt vakwerk! Wij zijn erg tevreden!

Mila uit: EINDHOVEN

27-12-2017

Ervaring met: Binnenschilderwerk

Mooi en net schilder werk binnen. De eerste keer was toch niet alles gelukt zoals afgesproken was. Dhr. Van de Mortel was erg klantvriendelijk en heeft de 2de afspraak snel gepland en alles goed gecorrigeerd. Jammer genoeg bij de 2de keer was er te veel met verf op de vloer geknoeid en was het schoon maken ervan erg moeilijk. Als dat niet gebeurt was zou ik eigenlijk hun een 10 als cijfer geven. al in al ben te vreden met hun werk.

Robin uit: Eindhoven

04-12-2017

Ricky uit: Eindhoven

13-10-2017

Ervaring met: Binnenschilderwerk

Strak stucwerk gezet en vervolgens alles netjes afgewerkt, ik beveel VDM iedereen aan!

Tammo uit: Nuenen

20-09-2017
9,5

Ervaring met: Buitenschilderwerk

Goede vakmensen die serieus werk afleveren. In dit geval buitenbeits werk met hoge kwaliteit.
Wij zijn zeer tevreden over deze firma en bevelen ze aan bij onze kennissen!

Monique uit: EINDHOVEN

20-06-2017

Ervaring met: Binnenschilderwerk

Geweldig werk geleverd, ook het stuc-werk laten doen ivm een lekkage. Zowel het stuc-werk en schilderwerk is super gedaan en keurig netjes afgewerkt.

Jorg uit: Son en Breugel

12-06-2017

Ervaring met: Binnenschilderwerk

Prachtig schilderwerk opgeleverd. Communicatie was uitstekend met De heer Van de Mortel als aanspreekpunt voor schilders én stucadoors. Prettig de flexibiliteit ook tijdens het werk en hoe zij afspraken nakomen.

Hans uit: Veldhoven

16-03-2017
8,5

Theo uit: Best

16-03-2017
9,5

Ervaring met: Buitenschilderwerk

De mensen van VDM hebben de buitenkant van mijn huis weer mooi in de lak gezet.
Ben erg tevreden hoe ze te werk zijn gegaan, het staat er weer netjes bij!