Beoordelingen Vandebron

jos uit: GRONINGEN

eerlijke energie

Iris uit: Rotterdam

03-12-2018

altijd prima! lieve mensen, fijne communicatie, goede zaak :)

Sanne uit: Amsterdam

03-12-2018

Met name de medewerkers die je aan de lijn krijgt, maken het verschil. Fijn dat jullie aardige, intelligente mensen in dienst hebben! Als ik jullie was, zou ik ze goed betalen, en goed behandelen, dat is zeer duurzaam.

Willem uit: Oostvoorne

29-11-2018

Altijd zeer vriendelijke medewerkers gehad aan de telefoon.

Marie uit: Amsterdam

27-11-2018
3,2

Bestaande klanten worden niet beloond. Te groot prijsverschil tussen vast contract en variabel tarief. In mijn geval EUR 30 per maand. Na dat ik ben ingegaan op een nieuwe aanbieding via het Energie Collectief, heb ik meerdere keer moeten bellen voordat het nieuwe contract ingang gezet werd. Maandlasten zijn vreemd genoeg door het nieuwe contract nog hoger geworden...

Roeland uit: Amsterdam

27-11-2018
7,0

Slechts via internet: netjes.

Anna uit: Amsterdam

21-11-2018

Goed, want: groen en toch goedkoop, duidelijke communicatie via e-mail of telefoon, en vriendelijke klantenservice. Ook goede voorwaarden wat betreft evt overstappen.

Benien

19-11-2018
6,0

- Kunnen jullie het leveradres op je emails zetten? Sommige gekke mensen hebben meer adressen met vandebron. Als jullie de adressen er niet op zetten, zoek je je suf.
- Zijn jullie ervan doordrongen dat als ik jullie mailtje met nieuwe levergegevens wil printen, dat ik dan 5 (!) A4's moet printen? Eén is echt genoeg hoor. Dus pas je vormgeving aan.

Vasilis uit: Rotterdam

19-11-2018

Overall I am satisfied with Vandebron and I have recommended it to friends and they started their contract too.
The only drawback for me is that Vandebron website doesn't have English as language too.