Beoordelingen Vandebron

• Overstapproces 9,0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 8,6

Mirjam uit: Amsterdam

14-05-2019

Altijd prettig telefooncontact; als er iets hapert wordt er snel gereageerd met bijstelling; bericht van het maandelijks gebruik is goede service; heel fijn te weten dat er alleen duurzame energie voor de elektriciteit wordt geleverd.

rard uit: amstelveen

14-05-2019

Top club

cees v d berg uit: alphen a d rijn

12-05-2019

de cijfers spreken van zelf

Mary-Ann uit: Amsterdam

12-05-2019
8,2

ik ben tevreden met de regelmatige up dates.
Vind wel dat de rijsaanpassing op geleide van Den Haag een beetje aan de voorzichtige kant. Maar beter zo dan te laat. En komen de consumenten voor hogere kosten. Ik hoop alleen dat Den Haag inziet dat de kosten zowel door de burger als door de industrie betaald moeten worden

Roel uit: Voorschoten

10-05-2019

Goed bereikbaar. Goede prijs- kwaliteit verhouding. Goede informatie.

mevrouw uit: Overveen

6,8

Qua vriendelijkheid ALS je ze eenmaal aan de telefoon hebt ok, maar zie ze maar eens aan de telefoon te kríjgen. Ik ben inmiddels dol van dat haperende melodietje en het eindeloze wachten!
Bovendien was het misverstand over een betaling langslepend en behoorlijk irritant, zeker als je weet dat ik ALTIJD tijdig betaald heb, zolang ik klant ben.
Dat kleurt mijn oordeel over jullie behóórlijk!!
Kortom, de levering is prima, maar het contact (als dat al lukt) is ontzettend frustrerend, Dan ben ik nog aardig met een 6! (En dat alles tijdens een verhuizing, terwijl je dus al geen tijd hebt en dol wordt van alles wat er gebeurt!)

Dick uit: Molenhoek

7,5

Positief

Hans uit: Maurik

10-05-2019

Hebben nog weinig met jullie te doen gehad..maar eerste indruk is goed...

John Mullers uit: Amersfoort

10-05-2019

Alles wordt uitstekend geregeld.
Fijne website.
Snel antwoord op gestelde vragen.

Pieter uit: Alphen aan den Rijn

10-05-2019

Tot nu goed, en wat ik van verwachte misschien niet de goedkoopste keuze maar wel een bewuste. Het doet me ook goed als ik de windturbine zie waar 'mijn' stroom opgewekt wordt.