Beoordelingen Vandebron

• Prijs-kwaliteitsverhouding 8,6

Threes uit: 's-Hertogenbosch

18-02-2019
4,8

Ik ben er erg boos over dat jullie 18% van mijn totale gasverbruik over een jaar rekenen voor alleen de maand januari. ik heb dat zelf bijgehouden en daarin 165 kuub gebruikt. Daar hebben jullie 206 van gemaakt en daarmee 30 euro van mij in jullie zak gestopt. Dat vind ik niet eerlijk en dat geld wil ik terug. Maar ik kan het niet bewijzen.

Ymelda uit: aqlkmaar

18-02-2019

prima energieleverancier. Ik heb nog geen probleem gehad

Christa uit: Huizen

17-02-2019

Tot nu toe goed. Kreeg wel de nieuwe tarieven door
Maar niet het nieuwe Termijnbedrag. Ik kreeg € 75,-
bij verlenging voor 3 jaar. Wanneer wordt dat verrekend?

Dimitry uit: Utrecht

15-02-2019
7,3

Mijn laatste ervaringen waren niet zo goed: het termijnbedrag plotseling fors verhoogd (meer dan 40%!), en de emails daarover waren niet duidelijk over de redenen daarvoor.

Verder heb ik meerdere malen emails gehad met verlengingsaanbiedingen, maar vervolgens gaf de Vandebron website een foutmelding als je die aanbiedingen probeerde te bekijken.

Later heb ik hierover gebeld, en na een op zich goed gesprek beloofde de medewerker dat hij de verlenging in orde zou maken. Na een week of wat had ik nog steeds niets gezien, en kreeg ik *weer* een email met een verlengaanbod. Die maar geopend, en nu lukte het uiteindelijk met de site.

Een dag of wat daarna kreeg ik dan alsnog een mail over de verlenging die ik met de medewerker had afgesproken, die weer anders was dan de verlenging die ik via de website had geregeld.

Kortom, het lijkt erop dat bij Vandebron de administratie en de website niet geheel op orde zijn, of in ieder geval hebben de medewerkers andere informatie dan die je als klant zelf te zien krijgt.

Ook zou de communicatie via email wat mij betreft een stuk duidelijker kunnen zijn. Als voorbeeld die plotselinge verhoging, daarover hebben ze zichzelf een enorme hoop onnodige telefoontjes mee op de hals gehaald.

Bernard uit: Doetinchem

13-02-2019

Correct, maar de presentatie van de verlenging ging echt heel sniekie. Als je op een van de voorstellen klikte, was de verlenging al geregeld. Alle ins en outs konden toen niet meer bekeken worden. De eerste keer dat ik me genomen voelde door Vandebron. Ik kom terug op het eerste woord: tot heden buitengewoon duidelijk en open door u benaderd.
Gegroet,
Bernard

AMW (Annemarie) uit: Almere

11-02-2019

Mijn ervaringen met jullie zijn uiterst positief. Mijn overweging om voor jullie te liezen zijn eigenlijk het feit dat jullie 'groen' zijn, niet de prijs. Jullie mails zijn duidelijk, informatief, ter zake kundig en relevant. Ben net verhuisd en ook dat ging vlekkeloos. Een puntje: bewoner van ons oude huis heeft niet voor jullie gekozen maar voor Power Peers omdat ze die beter vonden informeren over eea als je zonnepanelen hebt. Mvgr

Foppe uit: Blijham

07-02-2019

Een energieleverancier die oog heeft voor klant en duurzaamheid. Tarieven zijn concurrerend en deels onderhandelbaar. Een fantastische ondersteuning en meedenkend met de klant. Ga zo door!

Jan

06-02-2019
7,8

Probleemloos overstappen.
Probleemloze levering.
Telefonisch onbereikbaar.

Sandy uit: Best

06-02-2019

Tot nu toe ben ik heel blij met Vandebron, ze zijn goed bereikbaar en vriendelijk klanten service en ze denken mee en neemt actie als je geld kan besparen. Waarom soms een 9? Want er is altijd nog wat ruimte voor verbetering toch!?

Angela uit: Amsterdam

05-02-2019

Ben een van de eersten die meteen zijn ingestapt nadat ik een interview over de startup hoorde op de radio. Super initiatief en super dat het zo goed gaat en jullie zo groeien. Het idee dat we 'connected' zijn met de leverancier en zij een gezicht krijgen vind ik erg leuk en ik blijf bij Vandebron omdat ik onze rol als consument in het duurzamer omgaan met de planeet en dus onze aankopen, serieus wil nemen. Ik realiseer me dat elke euro die ik uitgeef, een stem is. Dit geldt dus ook voor energie.