Beoordelingen Vandebron

• Overstapproces 9,0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 8,6

Ronald uit: Zoetermeer

7,6

Geen gezeur, gewoon goed.

Kees uit: Lelystad

7,8

H.J.A. de Smet uit: Amsterdam

15-06-2017

ik heb weinig ervaring met de service. Over het algemeen ben ik tevreden en blijf bij uw bedrijf. Ook toen ik laatst een aanbieding kreeg voor een slimme thermostaat van Eneco. Ik vind het idee om stroom te ontvangen van een boerenbedrijf met windmolen zo een mooi concept en dan vind ik het niet erg om iets meer te betalen.
Het enige wat ik minder prettig vond was dat bij de overstap het maandbedrag door Vandebron werd vastgelegd. Dat vond ik te hoog, maar als argument werd gebruikt dat ik aan het einde van het jaar niet zo veel hoef bij te betalen. Ik moest best aandringen om het maandbedrag te verlagen. Dat is ook hetzelfde gebleven sinds mijn verzoek. met vriendelijke groet

Dick uit: randwijk

Lia uit: Gouda

15-06-2017

Enthousiast, duidelijk, staan dicht bij de klanten, gewoon groene energie leveren en geen extra overbodige lokkertjes . Top! Wederom bijgetekend! Ga zo door

Ton uit: Kraggenburg

8,2

Tot nu toe geen problemen gehad ,alles na tevredenheid

Martijn uit: Leniger

15-06-2017

Gaaf om zo een steentje bij te dragen aan de verandering die wij allen hard nodig hebben. Ook een voordeel dat je niet ieder jaar op zoek hoeft naar een nieuwe leverancier.

Eef uit: Oss

15-06-2017

Voldoet aan onze verwachtingen om voor duurzame energie te gaan.

Michel uit: Zoetermeer

Katerini uit: IJsselstein