Beoordelingen Vandebron

• Overstapproces 9,0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 8,6

Eddy uit: UTRECHT

19-03-2019

alles gaat goed. Zonnepanelen leveren veel op, en daar krijg ik veel geld van terug. Ook het maandelijks tarief werd terug gedraaid. Goed service.
Ga zo door.
Eddy

Caroline uit: Zwolle

18-03-2019

Ik ben laaiend enthousiast! Verlengen of aanmelden kán niet makkelijker en áls hè ergens niet uitkomt, bel je op en krijg je altijd iemand liefs aan de lijn. En dat, terwijl je zelf ook nog goed bezig bent qua duurzaamheid. Ik kan niet anders zeggen, jullie zitten sowieso nog 3 jaar aan me vast! (wat een hysterisch bericht, maar is zo😉)

Emil uit: Maastricht

Date: Thu, Mar 14, 2019 at 6:17 PM
Subject: Re: Aangaande telefoongesprek
To: Jeffrey Haverkate

Hi Jeffrey,

Mijn boek en geschiedenis ervan [relevant, als je de inhoud vh boek ziet] kan je studie op z'n kop zetten.
Als je ziet hoe het is gegaan bij Amazon, dan zal je dat verder begrijpen.

Laat maar weten wat je tegenkomt.

Ciao,

Emil

On Thu, Mar 14, 2019 at 5:17 PM Jeffrey Haverkate wrote:

Beste Emil,

Zojuist hebben wij telefonisch contact gehad over voornamelijk jouw visie op de energietransitie. Je vertelde over een boek wat jij had geschreven en dat ik deze toegestuurd zou kunnen krijgen. Ik doe zelf op dit moment Future Planet Studies aan de UvA, dit is een vrij nieuwe studie volledig gefocust op de uitdagingen van de nabije toekomst mbt de energietransitie. Zoals ik zei aan de telefoon, mijn visie op bepaalde concepten wordt constant verbreed en verandert continu. Daarom sta ik altijd open voor nieuwe meningen!

Met vriendelijke groet,

Jeffrey Haverkate

Annemiek uit: Broek in Waterland

14-03-2019
7,8

Prima. Wel nog een vraag. Ik heb en wil geen slimme meter, maar ik wil wel graag mijn verbuirk bijhouden. Dat moet ik nu een beetje knullig in een eigen excellente doen. Het zou heel fijn zijn, als ik dit gewoon op de site zou kunnen doen. Bij de NUON kon dat wel. Ik wil daar uit principieel overwegingen niet naar terug (duurzaamheid), maar zij hadden in de klantportal wel nuttige/mooie tools. Misschien toch eens kennis van nemen en proberen op dat gebied jullie site wat meer op te plussen.
Groet, Annemiek

Ronieke uit: BARNEVELD

12-03-2019
9,8

Positief! Goed geholpen aan de lijn. Alle vragen waren beantwoord. Fijn dat er mailtjes worden gestuurd en als je contract bijna verloopt dat er dan gebeld wordt met de opties die er zijn. Top! :)

jannis uit: uitwellingerga

07-03-2019

plaats binnenkort zonnepanelen, ben benieuwd hoe het gaat met de teruglevering

Andrej uit: Amsterdam

05-03-2019

Good experience, no issues.

Klaas uit: Maasland

05-03-2019

Prettige samenwerking.Wordt altijd keurigte behandeld als ik een vraag heb.

Sven uit: Diemen

04-03-2019

Zeer klantvriendelijk, duidelijke uitleg.

MARIJKE uit: LEUSDEN

27-02-2019

Ik sta achter de uitgangspunten van Vandebron. Mijn ervaringen zijn heel goed vandaar mijn verlenging