Beoordelingen Vandebron

3,8

Zie mailwisseling

Simon uit: Groningen

22-05-2019

Klantvriendelijkheid weet ik niet.Heb ze nog nooit aan de lijn gehad.Ben nog maar een half jaar klant.

Hilde uit: Sneek

22-05-2019

Vind het achteraf gezien wel wat prijzig(er), maar een goede eerlijke investering. Je krijgt hier echt waar voor je geld en klantvriendelijk service

Kitty uit: Leiderdorp

5,0

Ik geef u aan het eind vr jaar mijn oordeel, wanneer ik de rekening heb. Tot twee maal toe willen jullie mij 100 euro p.maand meer laten betalen dan vorig jaar. Aangezien ik weet dat de belastingen en energiekosten omhoog gaan, ben ik akkoord gegaan met een verhoging van 50 euro p. maand. We zullen zien begin volgend jaar.........

M. uit: nu: Heerhugowaard

21-05-2019

Supereenvoudige verhuizing, niet van energieleverancier, maar echt verhuizen, van de ene woonplaats naar de andere. Zorgeloos, complimenten!!!

Wouter uit: Groningen

9,6

Heel tevreden

Eric uit: Amsterdam

20-05-2019

Prima, soepele service, snel contact, en scherp aan prijs en doelstelling.

Matthijs van Hoorn

20-05-2019

Ik vind jullie helemaal geweldig. :-) Zeker nu jullie ook helemaal hebben ingezet op (advies over) elektrisch rijden.
(En qua prijs-kwaliteitsverhouding: Ik krijg regelmatig telefonische aanbiedingen, over collectieve inkoop, en groen (dan wel " groen"), maar dat interesseert me niet. Opgeteld: zakelijk stroom van VDB, privé stroom (en gas) van VDB, zakelijk laadpas van VDB. En dochter op kamers: stroom en gas van VDB. Keep up the good work. En een cadeautje is altijd welkom. :-)

Alice uit: Drachten

19-05-2019

Fijn dat de energie van zo dichtbij komt.

SIGGYAMSTERDAM

18-05-2019
9,8

IK BEN ERG TEVREDEN MET VANDEBRON (y)