Beoordelingen Vandebron

• Overstapproces 9,0
  • Prijs-kwaliteitsverhouding 8,6

Steef uit: Barneveld

09-01-2019

Nog niet zo lang bij Vandebron en tot nu toe alleen goede ervaringen.
Zo groen mogelijk en Nederlands bedrijf zijn mijn peilers. Check!

Fred

09-01-2019

Het verlengaanbod wordt netjes gepresenteerd, maar mij als klant zou het helpen als ik het ergens mee kan vergelijken. Er schuilt een dreigement in (als u nu niet verlengt gaat u over naar variabel!) dat niet transparant wordt gemaakt. Voor mij zou het beter zijn als 'variabel' ook wordt getoond. Zodat ik een overwogen keuze kan maken. Per saldo ga ik na verlenging € 5 meer per maand betalen, ik wil dat graag in een context zien.
Verder viel mij op dat het vanuit de omgeving waarin het verlengaanbod wordt gepresenteerd niet 1-2-3 duidelijk is hoe je in de mijn-omgeving komt ... die heb ik als klant nodig om te zien 'wat ik nu heb'.

Petry uit: Overasselt

08-01-2019

Ik heb een paar keer vragen gesteld, die werden snel en helder beantwoord. Ik heb wijzigingen laten aanbrengen in mijn afspraken. Dat verliep vlot en met alle medewerking.
Ik ben heel positief.

Arthur uit: Amsterdam

08-01-2019
7,4

Goede service en mooi bedrijf. Wachttijd klantenservice is een half uur de laatste weken, dit is veel en veel te lang!

Lars uit: Sorensen

07-01-2019

Wij zijn helemaal blij! Keep up the goodwork!

Annet uit: Amsterdam

9,8

Fijne klantenservice. Heel belangrijk voor mij om te blijven. Ik kan altijd bellen als ik ergens een vraag over heb en er zelf niet uitkom op de website.

Nick uit: Breda

07-01-2019

Blij met de overstap. Erg heldere communicatie en service. Top!

Dewy uit: Amsterdam

02-01-2019

Groene energie voor een betaalbare prijs. Met mijn verbruik is het zelfs de goedkoopste, wat ik nooit had verwacht gezien het natuurlijke om groene energie gaat! Klantenservice is erg aardig en behulpzaam. Enige nadeel is dat ik ze niet snel te pakken kreeg.

Bostjan uit: Noordwijk aan zee

29-12-2018

Soms laat de bereikbaarheid te wensen over, maar over het algemeen ben ik altijd vriendelijk, behulpzaam en redelijk effectief geholpen.

Bert uit: Roermond

24-12-2018

Ik ben nog steeds blij met dit initiatief. Een luis in de pels van de grote energie reuzen. Redelijke rendementen voor de producenten daar moeten we voor gaan.