Beoordelingen binnen® Amersfoort, Van Wiefferen

• Website binnen® Amersfoort, Van Wiefferen 8,6

P uit: AMERSFOORT

12-10-2018

Positieve ervaring:
Een jaar of 4 geleden hebben we mooie plussen aangeschaft. Gisteren liet spontaan een schroef los zodat deze deels los kwam te hangen. Gisterenmiddag hebben we gebeld en gevraagd om hulp en vanmiddag kwamen ze ons netjes helpen. Wat een topservice zeg. Dank jullie wel.

Anneke uit: Amersfoort

09-10-2018
7,9

Positieve ervaring:
Er wordt prima met je meegedacht en uiteindelijk netjes en deskundig gemonteerd.

Heleni (WHM) uit: Amersfoort

09-10-2018
7,0

Zie mail van 9-10-2018
René is super betrouwbaar: een 10
Door het niet beantwoorden van mijn brief (een 0), daalt de service en betrouwbaarheid tot onvoldoende.

Zie mail van 9-10-2018

Leon uit: Amersfoort

Ervaring met: Horren

Positieve ervaring:
Goed geholpen. Goed advies gekregen.

Nvt

Mart uit: Hoevelaken

Positieve ervaring:
Goede samenwerking met Paul en zijn personeel. Komen afspraken correct na.

uit: Amersfoort

Ervaring met: Traprenovatie

Positieve ervaring:
Wij zijn ontzettend blij met onze nieuwe trapbekleding. Echt vakmanschap! Zo keurig gewerkt! Een dikke 10!!

GJ uit: Nijkerk

Positieve ervaring:
Relatief breed assortiment. En met vakmanschap leveren en plaatsen van mooie raambekleding.

Maarten uit: Amersfoort

Positieve ervaring:
Van begin tot eind goed geholpen en het juiste advies gekregen bij het uitzoeken van de gordijnen. De gordijnen zijn bij levering samen met de gordijnrail opgehangen.

geen

Corina uit: Hooglanderveen

10-09-2018
6,8

Positieve ervaring:
Nadat bleek dat het uitgezochte raambekleding niet bestelbaar was heb ik met een andere adviseur de nieuwe raambekleding uitgezocht. Deze adviseur dacht meer mee met hoe het interieur van mij was (en hoe ik; zijn klant was) en adviseerde een betere keus, wat beter zou passen in het interieur en ook goedkoper was.
Na 5 maanden hangt het eindelijk en het is heel mooi.

Negatieve ervaring:
Helaas ging veel fout, wat helaas niet alleen met de fabricage te maken had maar ook veel met interne communicatie.
Uw bedrijf is volledig op de hoogte wat allemaal niet goed is gegaan en vind ik het onnodig om dit nogmaals te vermelden.