Beoordelingen binnen® Amersfoort, Van Wiefferen

• Website binnen® Amersfoort, Van Wiefferen 8,6

Corrie uit: Amersfoort

16-04-2019

Positieve ervaring:
Voor de tweede keer binnnen 5 jaar hebben we een zeer deskundig en prettig advies gekregen bij van Wiefferen. We zijn door de stoffeerders op een zeer professionele manier geholpen. Daarnaast hebben we raam decoratie geadviseerd gekregen want uitstekend voldoet aan onze wensen en deskundig is geplaatst,

geen

Inge uit: Amersfoort

11-04-2019

Positieve ervaring:
Zeer groot assortiment, meedenkend met mij als klant, eerlijk in advies en betrouwbaar
Als in afspraak is afspraak.

Oscar uit: Leusden

09-04-2019
7,8

Positieve ervaring:
Van wiefferen neemt de tijd en geeft goed advies
Heeft genoeg geduld , en komt de afspraken keurig na
Stalen genoeg om mee te nemen naar huis
Monteurs werken netjes en zijn voorzichtig met monteren van de gordijnen

Maar 1 min punt
Je blijf terugkomen tot dat je huis vol hangt

B. uit: Amersfoort

04-04-2019
6,1

Mooie producten, breed assortiment

Negatieve ervaring:
Hadden meer service verwacht. Uur na afgesproken bezorgtijd (na paar weken levertijd) werd gebeld dat monteur onderweg was, maar deel van de bestelling helaas niet binnen was gekomen. Daardoor zaten wij met een half raam zonder gordijn (omdat we die vooraf volgens afspraak hadden verwijderd). Twee weken later werd dat deel alsnog geleverd. Bleek echter niet hetgeen wij besteld hadden (geen combi verduistering met horgaas). Moest zelf bellen hoe dit nu verder zou worden opgepakt. Zou met spoed nabesteld worden. Anderhalve week later weer zelf gebeld of het al binnen was, waarop men aangaf dat het 3 weken zou duren. Leek mij geen spoedlevering. Daarop meldde men dat het misschien een goed idee was de leverancier te bellen...Had meer service verwacht en juist hierom voor dit bedrijf gekozen. Inmiddels is juiste gordijn alsnog goed bevestigd. Echter geen één keer gehoord dat men de gang van zaken voor ons betreurde en de vraag gesteld of dit nu naar onze tevredenheid is opgelost. Dit vind ik erg jammer.

jos uit: amersfoort

04-04-2019

Ervaring met: Horren

Positieve ervaring:
snelle service, goed materiaal, plezierig personeel

geen

Pim uit: Soest

19-03-2019

Positieve ervaring:
Zeer flexibel, meedenkend als er problemen zijn, aardige rustige mensen die hun vak goed verstaan.

Annelies uit: Amersfoort

11-03-2019

Positieve ervaring:
Vakkundig advies en vriendelijk personeel.
Betrouwbare vaklieden, die een mooie vloer hebben neergelegd. Uiterst tevreden.

Cor uit: Amersfoort

10-03-2019

Gerben uit: AMERSFOORT

08-03-2019
7,1

Positieve ervaring:
mannen werken heel netjes en ziet er goed uit. 2 kleine punten van aandacht waar ik graag feedback over krijg. Klein stukje vergeten te leggen en 1 naad is niet goed aangeduwd vermoed ik.

Negatieve ervaring:
in aanloop naar de order kregen we geen reactie, ook niet na de aanbetaling. Hier moest ik tot 2x toe zelf achter aan. Ook was de ondervloer vergeten te berekenen. Over het algemeen vind ik de communicatie niet echt klant gericht. even een belletje paar dagen van te voren dat jullie komen. etc helpt hierin mee bv. Wel fijn dat jullie deze survey doen dan kan dit worden meegenomen

H.A. uit: Hooglanderveen

07-03-2019
9,7

Positieve ervaring:
Wij hebben niets anders dan positieve ervaringen met van Wiefferen. Goed geholpen, fantastisch zoals de pvc vloer gelegd is. Zeer tevreden.