Beoordelingen binnen® Amersfoort, Van Wiefferen

• Website binnen® Amersfoort, Van Wiefferen 8,6

Netty uit: Amersfoort

30-05-2019

Positieve ervaring:
Als jaren een tevreden klant.

J. uit: Amersfoort

28-05-2019
9,8

Ervaring met: Binnenzonwering

Positieve ervaring:
Alles is keurig geregeld.
Goede en vriendelijke hulp en advies in de winkel gekregen.
Mooie passende zonwering!

Negatieve ervaring:
De €60,- voor montage van de zonwering vond ik jammer, gezien we in dezelfde straat wonen als uw firma, waren er niet echt voorrij kosten. Het was leuker geweest als dit als service gedaan was.

Aafke uit: Amersfoort

24-05-2019

Positieve ervaring:
Ik ben zeer tevreden over de persoon (Martijn). Vakkundig, vriendelijk, goede service en geduld.
Betrouwbaar persoon!

Carla uit: Hoogland

18-05-2019

Positieve ervaring:
Een fijne samenwerking, met zeer ervaren personeel. zeer prettig.

geen

Toos uit: Amersfoort

17-05-2019

Positieve ervaring:
Deskundig advies in de winkel, zowel van echtpaar van Wiefferen als van Cindy. Betrouwbaar vakkundig personeel dat bij je thuis komt.

henk uit: Amersfoort

14-05-2019
7,4

Ervaring met: Overig

vakkundig personeel, persoonlijke benadering

Negatieve ervaring:
jammer dat aangeschaft materiaal niet in zijn geheel kon worden teruggenomen, nadat bleek dat ik geen goede keuze had gemaakt (behang)

Laurens uit: Hollandsestraat

14-05-2019
5,4

Positieve ervaring:
veel keuze (in assortiment) en meegedacht met het budget.

Negatieve ervaring:
Ik verbaas me over de lange duur van het gehele traject. 10 dagen wachten tot inmeten gordijnen. Vervolgens 7 dagen wachten op de offerte die dan pas komt na mijn belletje met Van Wiefferen. Opvallende is dat de offerte er dan wel na 15 minuten kan komen. Daarna 3 weken wachten. Als we bellen krijgen we te horen dat het erg druk is, dat er niets toegezegd kan worden en dat we maar af moeten wachten. Vervolgens is er iets misgegaan in het atelier waardoor we 2 weken moeten wachten. Wederom wordt mijn verbazing gewekt dat ik binnen een week gebeld wordt dat de gordijnen er wel zijn en dat de monteurs nog een uurtje over hebben om even langs te komen. Kennelijk waren de gordijnen wel binnen. Ik krijg de indruk dat de klant ondergeschikt is aan de interne processen, omdat het zo druk is. En dat bepaalde problemen "op mijn bordje gelegd worden", waar ik als klant eigenlijk niet mee belast zou hoeven te worden. Wellicht was mijn order net groot genoeg, maar dan zou ik aanraden dat Van Wiefferen aangeeft alleen orders aan te nemen van bijvoorbeeld € 1.000,- of meer (o.i.d). Samenvattend heeft het twee maanden geduurd voordat de gordijnen bij ons hangen. Een klus die toch tot de "core business" van Van Wiefferen behoort en dan verbaast het mij dat het zo moeizaam verloopt.

Mart uit: Hoevelaken

02-05-2019

Positieve ervaring:
Vakmensen die de vloerbedekking deskundig hebben gelegd! Het zijn harde werkers, die opgeruimd hun werk doen. Goede adviezen zijn gegeven; van Wiefferen komt de afspraken goed na.

Kirsten uit: Utrecht

01-05-2019
9,6

Positieve ervaring:
In de winkel ben ik zeer vriendelijk en deskundig geholpen. De uitvoering verliep ook erg soepel. Het personeel kwam op tijd, was erg aardig, werkte netjes en legde de vloer vakkundig. Ik ben erg tevreden en zou Van Wiefferen aan iedereen aanbevelen.

Petra uit: Amersfoort

30-04-2019

Positieve ervaring:
Denken met je mee. Staan open voor vragen en suggesties.