Beoordelingen binnen® Amersfoort, Van Wiefferen

R uit: Amersfoort

8,2

J uit: amersfoort

Positieve ervaring:
Met de firma van Wiefferen kun je rustig in zee gaan

Masha uit: Amersfoort

Ervaring met: Traprenovatie

Positieve ervaring:
duidelijk advies over de mogelijkheden, traploper van mooie kwaliteit, daarnaast snel en vakkundig gelegd.

Negatieve ervaring:
Een indicatie gekregen van de kosten bij het uitzoeken van de traploper (tussen de 700 en 800 euro) en er werd ons verteld dat het leggen van de loper een dag zou duren. Echter nooit een definitieve offerte via de mail mogen ontvangen. De rekening bleek 800 euro, enkel was de de traploper binnen 3 uur gelegd incl 2 kopjes koffie. Dit voelde voor ons niet helemaal netjes. Desondanks zijn we blij met het resultaat, dus hebben we de moeite niet genomen hier contact over op te nemen, maar via dit formulier een gelegenheid het toch even te vermelden. Wellicht voor klanten in de toekomst even zorgen dat er vooraf zeker een def offerte wordt gestuurd zodat dit soort 'misverstanden' niet ontstaan. Bedankt voor de dienst!

Frank uit: Amersfoort

9,7

Positieve ervaring:
Ongekend hoge service en flexibiliteit, waarbij van Wiefferen meermaals met ons heeft meegedacht en de planning een aantal keren heeft aangepast, omdat onze keukenleverancier alles fout deed. Verder zeer vriendelijk en bekwaam personeel.

M uit: Amersfoort

Positieve ervaring:
zeer vriendelijk, netjes en professioneel

J.M.G Lub-Kok uit: AMERSFOORT

4,7

Negatieve ervaring:
Er was zoveel tapijt over daar had makkelijk de
slaapkamer mee gelegd kunnen worden
ja werd er gezegd dan was er een naad in de slaapkamer
gekomen nou en is dit zo erg in de kamer zit ook een naad

Nicoline uit: Amersfoort

9,6

Positieve ervaring:
Wij zijn in de winkel van van Wiefferen zeer vriendelijk geholpen en goed geadviseerd. bij de aankoop van een mooie PVC-vloer. Bovendien toen ik aangaf moeite te hebben met kleuren, m.b.t. het uitzoeken van gordijnen en de keuze van de kleur op de muren, zij de medewerkster dat zij styliste was en als wij hier prijs op stelden zij bij ons thuis kon komen om de situatie te bekijken en ons dan te adviseren. Uiteraard hebben wij hier gebruik van gemaakt en zijn hierin deskundig geadviseerd.
Wij zijn hier erg blij mee. Inmiddels is de PVC gelegd en het is echt prachtig. De leggers waren erg vriendelijk en zeer deskundig. Wij hebben inmiddels een bank besteld, zodra deze binnen is gaan wij weer terug naar van Wiefferen, i.v.m. de aanschaf van nieuwe gordijnen.

Geen negatieve ervaring.

inge

7,9

Positieve ervaring:
Bedrijf met veel vakmanschap, prettig personeel en mooie producten. Wij zijn tevreden!

S uit: Amersfoort

Ervaring met: Gordijnen