Beoordelingen binnen® Amersfoort, Van Wiefferen

Annemiek uit: Amersfoort

14-08-2018

Ervaring met: Binnenzonwering

Positieve ervaring:
Personeel dacht goed mee en stemde goed af op de wensen die ik had. Vriendelijk, betrokken en deskundig.
Er is veel mogelijk, tot het voorzien van een noodvoorziening, mochten mijn dupli's niet op tijd geleverd zijn. Snelle offerte! Het ophangen gebeurde ook snel en vakkundig. Jarenlange ervaring blijkt!

Negatieve ervaring:
Ik vond het opmeten wat rommelig gaan. Vrijdagmiddag en vlak voor de vakantie van de medewerker zal een rol hebben gespeeld? Had daardoor de behoefte om na de offerte nogmaals naar de winkel te gaan om te checken of alles klopte. Daar werd ik weer zeer vriendelijk te woord gestaan.

R uit: Amersfoort

10-08-2018

Ervaring met: Gordijnen

Positieve ervaring:
Mijn ervaring met de firma Van Wiefferen is opgedaan doordat ik in de woonkamer bij hun in 2014 plisse gordijnen voor de woonkamer heb besteld en door hun heb laten bevestigen.
In 2017 heb ik bij hun voor een andere kamer in between gordijnen heb besteld en laten bevestigen.
In 2018 heb ik in de slaapkamer verduisterende gordijnen besteld en die hangen inmiddels.

M uit: Amersfoort

07-08-2018

Ervaring met: Binnenzonwering

Positieve ervaring:
Wij hadden mooie plissé zonwering gekocht. Helaas was de breedte van ons raam te breed voor de zonwering, waardoor het niet op zijn plek bleven hangen. Het bedrijf Van Wiefferen heeft er alles aan gedaan om hier een oplossing voor te vinden. Zij gingen niet eerder weg voordat het opgelost was. Mijn complimenten!

Jettie uit: Leusden

02-08-2018

Ervaring met: Vloeren

Positieve ervaring:
professioneel en vriendelijk personeel, ruime keus, fijne winkel

Negatieve ervaring:
eigenlijk geen negatieve ervaringen, als ik toch een puntje moet noemen, de man die de plinten kwam bevestigen ging staan zagen in de ruimte waar mijn nieuwe jalouzieen hingen , waardoor ze erg vuil werden.

Rob uit: Amersfoort

01-08-2018

Positieve ervaring:
Na een deskundig advies in de winkel, een goede opmeting thuis is vandaag de trap bekleed door een prima vakman, met daarbij positieve adviezen.
Tevens heeft hij de bestelde plise gordijnen op de kunstof ramen netjes opgehangeen.

geen

Danielle uit: Hooglanderveen

28-07-2018

Ervaring met: Vloeren

Positieve ervaring:
Goed advies, mooi dik tapijt voor een zeer nette prijs, keurig gelegd. Het leggen kon verdeeld worden over meerdere dagen zodat we de kamers niet allemaal in 1x hoefden leeg te ruimen. Zeer klantvriendelijk.

Geen.

Richard uit: Amersfoort

27-07-2018

Positieve ervaring:
Weer zeer correct en vakkundig.

W uit: AMERSFOORT

21-07-2018

Positieve ervaring:
vriendelijke en vakkundige behandeling in de winkel, prijsindicatie, inmeten en terugkoppeling over de definitieve verkoopprijs en nette en vakkundige plaatsing

geen

Tony uit: Amersfoort

14-07-2018

Ervaring met: Gordijnen

Positieve ervaring:
First class service with a friendly and helpful crew

Dolf uit: Amersfoort

11-07-2018