Beoordelingen binnen® Amersfoort, Van Wiefferen

Cees uit: Hoogland

19-02-2019

Ervaring met: Traprenovatie

Positieve ervaring:
Bij deze trap renovatie zijn we uitgegaan van de pvc vloer die recentelijk ook in onze woonkamer en gang is gelegd. Het advies om de strips van een bepaalde kleur te nemen is zeer geslaagd. Het vakmanschap van degene die het geplaatst hebben is erg goed en het was ook goed om te zien dat er leerling bij was die erg enthousiast was. Het was een hoop gepuzzel en snijwerk maar wij zijn er zeer tevreden over

Wim uit: Amersfoort

17-02-2019

Positieve ervaring:
Groot assortiment, er wordt met je meegedacht. Vakmanschap.

14-02-2019

Positieve ervaring:
Je wordt bij van Wiefferen op een normale manier geholpen, zonder fratsen. Ze doen wat ze zeggen en ze zeggen wat ze doen.

Negatieve ervaring:
Een nieuwe medewerker had bij ons iets verkeerds gedaan met wat gevolgen. Dit is prima opgelost door de andere medewerkers.
Er zou wat beter onderling gecommuniceerd kunnen worden. We moeten vaak twee keer bellen voordat er iets wordt doorgegeven aan de desbetreffende persoon.

Janet uit: Leusden

12-02-2019
9,9

Positieve ervaring:
Alles prima en netjes Top zaak.

Lydia uit: Amersfoort

24-01-2019

Positieve ervaring:
Goed contact. Mooi assortiment. Snel reageren op gewijzigde omstandigheden (niet geplande nieuwe ondervloer). Ondanks meer werk, toch binnen korte tijd afgerond.

Tini uit: Amersfoort

24-01-2019

Ervaring met: Gordijnen

Positieve ervaring:
Altijd zeer tevreden over de service maar ook de afwerking. Hartelijk dank

Wil uit: Amersfoort

18-01-2019

Lex uit: Amersfoort

18-01-2019
9,6

Positieve ervaring:
Naast de keuze voor kwalitatief duurzame vloeren zijn wij ook prima geholpen met de keuze van diverse raam- en trapbekledingen. Op alle fronten hebben wij vanaf de eerste kennismaking en oriëntatie ons op ons gemak gevoeld in de vakkundige handen van, niemand uitgezonderd, alle vriendelijke medewerkers.

N.v.t..

Marjorie uit: Amersfoort

13-12-2018

Ervaring met: Traprenovatie

Positieve ervaring:
Doordat er voor hen veel werk is te doen, moesten we lang wachten totdat er gelegd kon worden. Dit werd duidelijk van tevoren verteld. Toen ik aangaf dat ik het wel erg lang vond duren ( tweeënhalve maand) werd er geprobeerd om ruimte te maken. Dat is gelukt. Nu helemaal blij met onze j twee trappen en de gang.

Negatieve ervaring:
Dat ik zo lang moest wachten voordat het kon worden gelegd.

inge uit: Amersfoort

13-12-2018