Beoordelingen Van Wageningen Begrafenisverzorging

• Respect voor wensen 9,3
  • Betrouwbaarheid/integriteit 9,2

Corine uit: Oude-Tonge

15-05-2018

Jaap heeft alles op een fijne, nette manier voor ons geregeld.

M. uit: Ooltgensplaat

14-05-2018

Leendert uit: Molenstraat 24

13-05-2018

Hoi Jaap,
Kan niet anders dan een tien geven voor het werk en de goede begeleiding!
Dankjewel voor alles wat je voor ons gedan hebt!
Gr. Leendert (Piet, Gera en Lenny)

Ina uit: Sommelsdijk

11-05-2018

Frans uit: Nieuwe Tonge

11-05-2018

Kees uit: Hardinxveld-Giessendam

6,9

Beste Jaap, Naast een aantal positieve ervaringen hebben we ook een aantal kanttekeningen die beter zouden kunnen. 1) Meer initiatief over zaken waar we als familie op moeten letten en erg in zouden moeten hebben. maar hiervoor een checklist die we kunnen afvinken indien van toepassing. 2) geef duidelijk aan wat de begrafenis onderneming onderneemt en wat de familie zou moeten doen. Aangifte bijvoorbeeld bij de gemeente. Daar moesten we naar vragen of dat was gebeurd. 3) voor vertrek uit de kerk hebben we buiten tijdens klokgelui, lang in de rij moeten wachten en niemand begreep waarom. Ook is met mij niet overlegd of we wel moeten wachten. Dit wachten was voor moeder teveel. Temeer omdat ze eigenlijk naar de toilet had gewild wat achteraf prima had gekund. 4) bij condoleance was de opstelling niet handig gekozen. Niet voor de doorstroming van de rij mensen terwijl het buiten koud was en niet voor de kist met scherm. Dat moet niet midden in de zaal maar meer afgesloten en met betere verlichting. Belangrijk te noemen pluspunt was de geweldige medewerking voor het snel regelen van enveloppen voor de bedankkaartjes. Misschien komt dit alles negatief over maar je vraagt om een eerlijke respons met als doel te kunnen verbeteren. Daar is de kritiek ook voor bedoeld. Hopelijk kan je hier wat mee en wens ik je daarbij Gods zegen toe.

Beate uit: Dirksland

Buitengewoon goed begeleid!

Arie uit: Oude-Tonge

9,6

Heeft geen nadere uitleg meer nodig! Super mensen!

Andre uit: Barneveld

26-01-2018

Integer contact, luistert naar wensen, pro actieve houding, neemt zorgen weg, prettig contact

Wim uit: Den Bommel

17-12-2017