Beoordelingen Advocatenkantoor Van Schaik

• Advies 9,5
  • Deskundigheid 9,6
  • Betrokkenheid 9,5

begeleider bij Domus Plus (begeleid wonen) van het Leger des Heils uit: Lunteren

05-08-2018

Geholpen door: Jan Peter van Schaik

In alle opzichten is mijn verstandelijk beperkte cliënt goed, zorgvuldig en kundig geholpen door dhr. Van Schaik. Bijzonder dat dhr. Van Schaik wist te levelen met mijn cliënt op het beperkte niveau, ondanks al het moeilijke advocaten jargon waar we mee te maken hadden, zodat mijn cliënt het kon begrijpen en zich gerust gesteld voelde. Ik - als begeleider - ben zeer tevreden over de diensten van dit advocatenkantoor, en zal het dan ook aanraden aan collega's of anderen.

Hubert uit: Veenendaal

02-08-2018

Geholpen door: Jan Peter van Schaik

Super advocaat echt een aanrader

Johan uit: Rhenen

24-07-2018

Geholpen door: Jan Peter van Schaik

Jan Peter is een realist. Je weet waar je aan toe bent, niet meer en niet minder. Bij vragen krijg je snel antwoord. Mijn ervaring was perfect en kan niet anders dan hem aan iedereen aanbevelen.

Gerdien uit: Veenendaal

17-07-2018
7,6

Geholpen door: Jan Peter van Schaik

Zeer deskundig advies word er gegeven.

W

16-07-2018

Geholpen door: Jan Peter van Schaik

Wij hebben het contact met de heer Van Schaik als zeer positief en prettig ervaren. Er was altijd een luisterend oor bij vragen en vragen werden ook op heel korte termijn beantwoord. De zaak is proffessioneel opgepakt en afgehandeld. De heer van Schaik is doortastend op een prettige manier en hij dwong daarmee veel respect af. Hopelijk komt er geen 'volgende keer' maar mochten we nog eens juridische hulp nodig hebben, dan gaan wij zeker weer terug naar dit kantoor. Ik beveel dit advocatenkantoor dan ook van harte aan.

Anoniem uit: Cuijk

28-05-2018

Geholpen door: Jan Peter van Schaik

Het lijkt misschien overdreven om overal een 10 voor te geven, maar wij zijn ontzettend tevreden over de manier waarop er is omgegaan met onze zaak. Ondanks dat het een vrij "aparte" zaak was, zijn wij voorzien van goed advies. Jan Peter was enorm goed bereikbaar en we zijn ook door de rest van het kantoor goed op de hoogte gesteld omtrent de voortgang.

Annelies

25-05-2018

Sjoerd uit: Wageningen

11-05-2018

Geholpen door: Jan Peter van Schaik

Zeer deskundige en persoonlijke begeleiding, uitstekende adviezen. Resultaat was een zeer positieve uitslag. De afwikkeling daarna ook zeer goed.

Esther uit: Veenendaal

09-05-2018

Geholpen door: Jan Peter van Schaik

Zeer prettige samenwerking en bijstand in een conflict waarbij het niet alleen draaide om de zaak die destijds aan de orde was, maar er ook oog was voor de penibele achterliggende situatie.

Ingrid uit: Maarheeze

04-05-2018

Geholpen door: Jan Peter van Schaik

Hele fijne man om mee te praten, duidelijk en doet wat hij zegt. Niet omdat het goed is afgelopen, maar een dikke 100% tevreden! Ik zal U aan iedereen aanraden!
Dank u wel!
groet Ingrid