Beoordelingen Advocatenkantoor Van Schaik

• Betrokkenheid 9,6

Anoniem uit: Cuijk

28-05-2018

Geholpen door: Jan Peter van Schaik

Het lijkt misschien overdreven om overal een 10 voor te geven, maar wij zijn ontzettend tevreden over de manier waarop er is omgegaan met onze zaak. Ondanks dat het een vrij "aparte" zaak was, zijn wij voorzien van goed advies. Jan Peter was enorm goed bereikbaar en we zijn ook door de rest van het kantoor goed op de hoogte gesteld omtrent de voortgang.

Annelies

25-05-2018

Sjoerd uit: Wageningen

11-05-2018

Geholpen door: Jan Peter van Schaik

Zeer deskundige en persoonlijke begeleiding, uitstekende adviezen. Resultaat was een zeer positieve uitslag. De afwikkeling daarna ook zeer goed.

Esther uit: Veenendaal

09-05-2018

Geholpen door: Jan Peter van Schaik

Zeer prettige samenwerking en bijstand in een conflict waarbij het niet alleen draaide om de zaak die destijds aan de orde was, maar er ook oog was voor de penibele achterliggende situatie.

Ingrid uit: Maarheeze

04-05-2018

Geholpen door: Jan Peter van Schaik

Hele fijne man om mee te praten, duidelijk en doet wat hij zegt. Niet omdat het goed is afgelopen, maar een dikke 100% tevreden! Ik zal U aan iedereen aanraden!
Dank u wel!
groet Ingrid

jamal uit: veenendaal

03-05-2018

Geholpen door: Jan Peter van Schaik

ik heb goede ervaring met menner van schaik hij heeft mee veel geholpen .hij is heel goede advocaat

Gerrit

01-05-2018

Milan uit: Doorwerth

25-04-2018
8,2

Beste Jan Peter,

Nogmaals heel erg bedankt voor het bijstaan in mijn zaak. Ik had mij geen betere afloop kunnen voorstellen en ben meer dan tevreden met de hulp die je mij hebt geboden.

Ik beveel je van harte aan!

Groet,

Milan