Beoordelingen Van Ree Groenspecialisten

Veronika uit: Den haag

14-07-2017
7,9

U heeft zaken met ons gedaan als: particulier

Het gaat hier om: tuinaanleg, tuinonderhoud

Positieve ervaring:
De medewerkers zijn heel klantvriendelijk en denken goed mee. En het alles belangrijkste, ze hebben een enorm mooie tuin voor ons aangelegd.

Verbeterpunten:
De hele aanleg kost heel veel geld. Je krijgt wel waar voor je geld maar het is gewoon een enorme uitgave. Het zou beter kunnen door meer inzicht te geven in de offerte. Dat is nu niet transparant en omdat het om zoveel geld gaat zou je soms zelf bete willen begrijpen waar je het aan uitgeeft.

Rutger uit: Den Hoorn

12-07-2017

U heeft zaken met ons gedaan als: particulier

Het gaat hier om: tuinrenovatie

Positieve ervaring:
Tuin is netjes conform ontwerp afgeleverd. De plantjes zijn jong dus het wordt afwachten hoe dit zich gaat ontwikkelen.

Verbeterpunten:
* Na oplevering vonden we in de bordergrond een redelijk aantal hoeveellheid plastic stukjes (restanten plakband/tape).
* Misschien kan er bij de geplante planten/bomen ook een onderhoud/verzorg/snoei instructie (op papier) bijgeleverd worden. Google kan altijd maar zou wel zo netjes zijn.

Marijke uit: Den Haag

06-07-2017

U heeft zaken met ons gedaan als: particulier

Het gaat hier om: tuinadvies, tuinplannen, tuinrenovatie

Positieve ervaring:
Mooie tuin geworden!! Zowel ontwerp als beplantingsplan zijn zeer afgewogen en in balans.
Alles moest door ons huis (geen achteringang): We waarderen de zorgvuldige manier waarop jullie dat gedaan hebben

Danielle uit: Pijnacker

07-12-2016

U heeft zaken met ons gedaan als: particulier

Het gaat hier om: tuinadvies, tuinplannen, tuinaanleg

Positieve ervaring:
Verrassende ontwerp en goed in overleg uitgevoerd.

Evelien uit: Voorburg

23-10-2016

U heeft zaken met ons gedaan als: particulier

Het gaat hier om: tuinaanleg

Carolien uit: Zoetermeer

11-07-2016
8,1

U heeft zaken met ons gedaan als: particulier

Het gaat hier om: tuinadvies

Positieve ervaring:
Bedrijf heeft snel Aktie ondernomen nadat ik een vraag had gesteld over een herindeling van mijn tuin. Super aardig en professionele hulp geboden en de uitwerking van alles was perfect. Ben zeer tevreden en zal zeker opnieuw bij hen aankloppen als ik hulp nodig heb.

Karin uit: Leiden

28-06-2016

Positieve ervaring:
Na onze verhuizing naar een modern huis heeft Van Ree opnieuw een bijzonder, maar zeer goed bij dit type huis passende tuin ontworpen en aangelegd. Met al onze wensen is rekening gehouden. Iedere dag weer kijken we vol plezier en ook verbazing naar het moois dat door Van Ree is gerealiseerd. Begin mei was de aanleg afgerond, en nu, eind juni, staat wonder boven wonder zelfs al heel veel in bloei! Wat een genoegen.

Irene uit: Laren NH

25-05-2016

Positieve ervaring:
Los van het feit dat je te maken krijgt met super aardige mannen (en 1 vrouw aan de telefoon), zijn de mensen van van Ree mega professionals. Sterke en erg goede adviezen. In de uitvoering zijn alle afspraken en beloftes waar gemaakt. Een aanrader!! (maar wel prijzig, vind ik.;-)

Hans uit: Pijnacker

03-05-2016

U heeft zaken met ons gedaan als: particulier

Het gaat hier om: tuinadvies, tuinplannen, tuinaanleg, tuinonderhoud, tuinrenovatie

Positieve ervaring:
Recentelijk mijn voor- en achtertuin compleet gerenoveerd. Uitstekend advies gekregen over de aanleg van de nieuwe tuin. De werkzaamheden werden met grote zorgvuldigheid en deskundigheid uitgevoerd. Ik ben zeer tevreden met het eindresultaat.

Geen

N uit: Den Haag

02-05-2016

Positieve ervaring:
Een prima plan, gelijk al na een eerste kennismaking. Hoge kosten, maar nu we zien hoeveel uren erin gestoken zijn, geheel verklaarbaar. Fijn personeel en ter zake kundig.
Fantastisch dat er nog bedrijven zijn die zo hun afspraken nakomen.