Beoordelingen Van Oort Interieurs

19-07-2018
7,8

Gekocht uit categorie: raambekleding

Positieve ervaring:
Jammer dat de levertijd zolang was.
Service heel goed

14-07-2018

JPS uit: Uden

13-07-2018
9,6

Gekocht uit categorie: wandmeubelen

Positieve ervaring:
ik werd zeer goed geadviseerd, louter infunctie van mijn behoefte.

peter uit: s-hertogenbosch

11-06-2018
7,8

Leo uit: Zaltbommel

10-06-2018

Gekocht uit categorie: eetkamermeubelen

Positieve ervaring:
Goede service ook na levering

Negatieve ervaring:
Aanvankelijk forse overschreiding van de overeengekomen levertijd van de stoelen en geen adequate back up. Uiteindelijk toch bevredigend opgelost.

William J. uit: Zyfflich Gemeente Kranenburg Duitsland

08-06-2018

Positieve ervaring:
Bijzonder coulante behandeling, zeer service gericht.

geen

Kees-Peter uit: Uden

06-06-2018
9,5

Ik ben: vaker klant geweest

Gekocht uit categorie: zitmeubelen, wandmeubelen, eetkamermeubelen

Positieve ervaring:
Er wordt pro-actief meegedacht over mijn wensen en ideeën.

Martien en Oda uit: Zijtaart

06-06-2018
9,9

Ik ben: vaker klant geweest

Gekocht uit categorie: zitmeubelen, raambekleding

Positieve ervaring:
Wij hebben de deskundigheid van het personeel zeer gewaardeerd. Service en aandacht bij het maken van de juiste keuze is top!

D uit: Oosterhout

02-06-2018
3,6

Positieve ervaring:
Demeubels vonden wij in de showroom mooi,anders zouden we geen klant zijn geweest

Negatieve ervaring:
De benadering is erg onpersoonlijk en niet klantgericht. Ondanks dat wij voor een flink bedrag hebben gekocht, was de bereidheid tot meedenken voor snellere leveringen of korting bijzonder laag. De behandeling aan de telefoon was netjes, maar onwelwillend. Diverse keren hebben wij gebeld voor informatie over de levertijd. Er gaat geen enkele support uit van van Oort. Het kwam op ons over van " je hebt gekocht en nu verder niet zeuren, binnen is binnen en nu ophoepelen". geen updates via telefoon of sms, geen meedenken in wanneer afspraken gemaakt konden worden. En beslist de meldimg dat een deel eerder binnen zou zijn maar achteraf dus weer niet, dat kwam op ons over alsof twee keer rijden te veel moeite zou zijn. We geloofden de uitspraken dan ook niet dat alles pas na 19 weken binnen is. Dat is bovendien een extreem lange levertijd. Als ik het als maatwerk ergens bestel, is het nota bene eerder geleverd.
Wij hebben via een styliste ons huis laten inrichten, die zal ook niet snel naar van Oort gaan met nieuwe klanten.
daarnaast was gemeld dat er eventueel wat tekentjes in het leer zouden kunnen zitten van de eetkamerstoelen agv het natuurproduct. Dat is prima. Maar de krassen in de stoelen en een vlek op het zitvlak is slecht gekozen it de partij leer. Dat verwacht ik ook beter van dergelijke dure stoelen.
dus al met al een teleurstellende ervaring. wij kopen niet meer via van Oort en zullen de winkel zeker niet aanbevelen.

uit: Wanroij

31-05-2018
1,0

Ik ben: voor de eerste keer klant

Gekocht uit categorie: zitmeubelen, verlichting

Positieve ervaring:
Mooie spullen, jammer van de ontbrekende service.

Negatieve ervaring:
We hebben voor meer dan 30.000 euro uitgegeven bij van Oort. Mooie spullen waar we aanvankelijk heel blij mee waren.

Maar nazorg en service bestaat niet bij van Oort. Nadat een lullig schakelaartje van een design lamp stuk ging waren de rapen gaar. Telefonisch werd nog beloofd dit gratis te repareren. Leek ons redelijk, gezien het bedrag dat wij hebben uitgegeven. Echter, de factuur werd wel gestuurd en men stond erop dat deze betaald werd, tegen de afspraak in.

We vinden het jammer dat van Oort haar reputatie te grabbel gooit over een schakelaartje van een paar tientjes, op zo'n grote order.

Ons zien ze nooit meer terug.