Beoordelingen Van Oers Installaties BV

• Nazorg en garantie 8,5
  • Prijs 8,1

K uit: Waalwijk

Positieve ervaring:
Geen warm water en geen verwarming in het weekend, gebeld. Binnen 3 dagen een nieuwe ketel geplaatst door vakkundig en vriendelijk personeel

S. uit: Eindhoven

Positieve ervaring:
Snelle levering, op maandag gebeld, dinsdag is de ketel geplaatst.
vriendelijke monteurs en zeer behulpzaam

H uit: Udenhout

4,7

Negatieve ervaring:
Lekkage in cv ketel Remeha Calenta ,twee jonge monteurs zijn aan het prutsen geweest om de lekkage op te heffen,
na deze handeling lekkage groter geworden, met bedrijf contact opgenomen inz. de rekening, men vertelde mij dat de rekening verrekend zou worden met een volgende,waarschijnlijk hoge rekening, wat bleek door expertise van een derde ,het hydroblok rechts was lek,
komt vaak voor bij deze ketels, dus ketel wordt binnenkort vervangen (niet door Van Oers)!
Onderdelen in deze ketel zijn niet zo betrouwbaar en om een (hoog) het bedrag aan reparaties te vermijden wordt deze vervangen!!!

E. uit: Tilburg

31-01-2019
9,8

Positieve ervaring:
Het is koud buiten en ineens stopt je ketel ermee.
Zie maar eens in deze drukke tijd snel een monteur te vinden. Van Oers stond binnen 1,5 uur op de stoep. Helaas was onze huidige ketel niet meer te repareren. De monteur (Stan) kwam direct met goed advies. Rustig, duidelijk, en nam alle tijd.
Nieuwe ketel aangeschaft. Binnen een zeer redelijke termijn zijn ze deze komen hangen. Wederom Stan en zijn collega Bram. Zeer vriendelijk en kwalitatief goed personeel.
3 uurtjes later zaten we er weer warm bij.
Goed werk van deze beide monteurs.
Wij bevelen van Oers van harte aan.
Een pluim voor de monteurs en het gehele bedrijf!

Niks op aan te merken.

Jasper uit: Best

17-01-2019

Positieve ervaring:
Aanvraag ingediend voor een nieuwe c.v. ketel. De aanvraag werd snel beantwoord en een afspraak om ter plaatse te komen kijken volgde snel. Duidelijk advies en nu de Nieuwe installatie enkele dagen in gebruik. TOP!! het huis wordt nu echt warm en het warme water is beter als ooit tevoren. We kunnen nu eindelijk genieten van ons Bad zoals dat hoort bij een Bad. Met dank aan van Oers!

geen.

D uit: Boxtel

17-12-2018

Positieve ervaring:
Snelle service, binnen paar dagen geplaatst. Vriendelijke monteurs, goede communicatie

Patrick uit: Boxtel

19-10-2018

Ervaring met: service & onderhoud

Positieve ervaring:
Goede service en fijne communicatie

J uit: Oisterwijk

17-10-2018

Positieve ervaring:
Maandag offerte aangevraagd omdat mijn CV ketel t weekend kapot was gegaan. Heel snel een nette reactie terug met een nette prijsopgave. Vroeg wanneer ie te hangen was,en dat bleek omdat ik helemaal niets meer had de volgende dag tussen door al te kunnen. Erg netjes gemaakt door de monteurs de volgende ochtend. Super blij mee!

Peter uit: Udenhout

15-10-2018
7,8

Ik ben: vaker klant geweest

Ellen uit: Il Corsaro 21

14-10-2018

Positieve ervaring:
Netjes opgehangen. Ruimden alles netjes op.

NVT