Beoordelingen Van Oerle Schildersbedrijf

Danielle uit: Eindhoven

03-01-2018
9,6

Algehele mening:
Komt gemaakte afspraken na, werkt zeer vakkundig en netjes, geeft advies en regelt alles! Kortom; super.

Monique uit: Eindhoven

29-12-2017

Algehele mening:
Prettig contact, werkt heel netjes in de voorbereiding van het werk en erna. Heel tevreden over het schilderwerk.

Gijs uit: Eindhoven

27-12-2017

Algehele mening:
Hele fijne schilder, goede afspraken, netjes gewerkt.

Gertruda uit: Best

05-12-2017
9,8

Algehele mening:
Goede ervaring.Kom zeker bij deze firma terug.Dave is een aardige nette betrouwbare man,en dat is veel waard in deze tijd.

Judith uit: Eindhoven

18-08-2017

Algehele mening:
Sympathiek, correct, goed werk geleverd, komt afspraken na

Lois uit: Geldrop

16-08-2017
9,5

Algehele mening:
Goede service, telefonisch goed bereikbaar en super netjes en strak eindresultaat! Zeker een aanrader.

Teun uit: Eindhoven

18-06-2017

Algehele mening:
Vakkundig uitgevoerd buitenschilderwerk: dekkende lak op eerder transparant gebeitste kozijnen en houten panelen, plus metalen randen en regenpijpen in zelfde kleur.

L,D. uit: Eindhoven

05-05-2017

Algehele mening:
Dave van Oerle is buitengewoon klantvriendelijk en de mensen die hem hebben aanbevolen hebben helemaal gelijk.
Ik was erg tevreden over de aanpak en afwerking, mede door zijn medewerker die dagen de Heer van Nistelrooij .
Kortom, als ik weer schilder werkzaamheden heb bel ik meteen Dave!

Ria uit: Eindhoven

09-03-2017
9,5

Algehele mening:
Vanaf het eerst moment via email tot aan de telefoon, tijdens het werk was er aandacht en tijd voor vragen, en uitleg wat gedaan was en waarom.
Professioneel en in het werk voelde het goed en vertrouwd aan.
Ben zeer te vrede met werk, en ben blij dat het bedrijf de opdracht heb gegevn.

Ferdinand uit: Nuenen

05-02-2017

Algehele mening:
Ons nieuwe huis is op 20/12/2016 opgeleverd geworden. Mijn partner en mezelf zijn heel kritisch en perfectionistisch, met andere woorden we hadden hoge verwachtingen over het eindresultaat van de geverfde muren van ons gehele huis (zolder, traphal, 1ste verdieping en beneden verdieping).
Wat wij als zeer positief hebben ervaren in de samenwerking is de goede communicatie en openheid. Van Oerle Schildersbedrijf heeft ons in het voortraject tips gegeven hoe we tot het beste eindresultaat zouden komen. Dit heeft bv geleid dat we beslist hebben om het stucen volgens een andere werkwijze te doen dan onze aannemer ons voorstelde. Daarnaast is Van Oerle schildersbedrijf goed bereikbaar of belt dezelfde dag nog terug.
In de offerte fase hebben we bij diverse bedrijven (4) offertes laten opmaken. Aangezien onze muren reeds behangklaar zouden opgeleverd worden (door de aannemenr), hadden we enkel een dunne stuclaag nodig. Wat bleek is dat de andere stucbedrijven een prijs per m2 hanteerde voor het ‘dikke’ stucen, Van Oerle had een aangepaste m2 voor het stucen van behangklare muren die aanzienlijk lager was dan die van de overige bedrijven. Een voorbeeld van een eerlijke samenwerking zoals wij die hebben ervaren.
Aangezien wij na oplevering slechts 4 weken hadden om ons nieuwe huis in orde te brengen was het in sommige weken ontzettend druk in huis (meerdere aannemers tegelijkertijd bezig). Doordat Van Oerle tijd nam om onze planning door te nemen en te begrijpen, en door zich flexibel op te stellen tijdens de uitvoering zijn we op tijd in een volledig geschilderd huis kunnen intrekken.
En nu het belangrijkste, het eindresultaat. Het eindresultaat is strak geverfde muren, waarbij sommige muren een door ons gekozen kleurtje hebben gekregen. Het resultaat is mede te danken door de werkwijze die Van Oerle toepast, maar ook door de hoge lat die Van Oerle zich oplegt in relatie tot het eindresultaat.
We zijn heel tevreden met het eindresultaat en zullen in de toekomst nog beroep doen op Van Oerle.