Beoordelingen Van Nieuwland Tuinen

11-04-2018

Myrthe uit: Rijnsburg

06-04-2018

Positieve ervaring:
Zowel bij het ontwerp als bij de aanleg van de tuin is een prettige samenwerking geweest met een resultaat waar we zelf nooit op hadden kunnen komen. De beplanting wilde ik graag zelf doen, maar zelfs de kale tuin maakte ons al enorm blij.

Arjan uit: Oegstgeest

19-03-2018
7,5

Ik ben: een vaste klant

Positieve ervaring:
Zeer netjes gewerkt, rekening houdend met de buurt. Duidelijk professionals aan het werk en aan het stuur bij het hele proces.

Verbeterpunten:
Beplantingsschema is bepekt creatief.

Wendel uit: Oegstgeest

02-12-2017

Positieve ervaring:
Toen de bestelde tuinafscheiding ons tegenviel konden we zonder probleem een andere bestellen. Ook kwamen ze 2 weken na plaatsing kijken of alles naar wens was en zijn er nog wat dingen aan de poort bijgesteld.

Verbeterpunten:
Laat erfafscheidingen niet uit de catalogus bestellen maar laat de klant naar jullie komen om de producten live te zien/voelen/probreren.

Sjoerd uit: Leiden

17-11-2017

Positieve ervaring:
deskundig, geluisterd naar wensen, vriendelijk personeel, tuin ziet er keurig uit

Verbeterpunten:
Snelheid reactie op mails, er was eenmaal wat miscommunicatie, en zaten 2 foutjes in factuur

S uit: Oegstgeest

16-11-2017

Het gaat hier om: tuinadvies, tuinplannen, tuinaanleg, tuinrenovatie

Positieve ervaring:
Komt afspraken na en lost kleine veranderingen snel op. Het tuinteam is bijzonder vriendelijk en toegankelijk, het lijkt ook alsof ze er niet zijn terwijl er fantastisch werk wordt geleverd. Het tuinontwerp past perfect bij ons monumentale pand, de geadviseerde tuinverlichting en hekwerk maakt het plaatje compleet. Gewoon goed doordacht ontwerp en uitvoering. Superblij mee, elke dag feest om hier naar te kijken.

Verbeterpunten:
Af en toe wisselende teams afhankelijk van de werkzaamheden waardoor er wel eens aandachtspunten niet bij iedereen bekend waren. Afmetingen gebruikt voor tuinontwerp (na inmeten) sloten niet altijd naadloos aan bij huidige situatie waardoor er tijdens het werk aanpassingen nodig waren bijv ivm locatie bomen.

Hanneke uit: oegstgeest

13-11-2017

Positieve ervaring:
De tuinrenovatie is razendsnel uitgevoerd, afspraken werden punctueel nagekomen.
De medewerkeres waren zeer vriendelijk en netjes (schoenen uit e.d.). Alles werd 's avonds opgeruimd.

Geen.

Erry uit: Oegstgeest

05-11-2017

Het gaat hier om: tuinadvies, tuinplannen, tuinaanleg, tuinrenovatie

Positieve ervaring:
Enthousiaste en zeer vakkundig uitvoering van tuinrenovatie. Medewerkers zijn prettig in de omgang en staan open voor bespreking van wensen van de klant. Smaakvolle combinatie van gebruikte materialen en origineel ontwerp.

Verbeterpunten:
Medewerkers waren niet altijd aanwezig bij aflevering van materialen.

Judy uit: Warmond

25-10-2017

U heeft zaken met ons gedaan als: particulier

Het gaat hier om: tuinadvies, tuinaanleg, tuinrenovatie

Jelle uit: Oegstgeest

03-08-2017
7,5

Positieve ervaring:
Van Nieuwland heeft voor ons een prachtig tuinontwerp gemaakt en dit ook gerealiseerd. De eerste ontwerpschets was een goede basis voor verdere discussie en met enkele aanpassingen was de tweede versie helemaal naar onze zin. Onze tuin is in 7 werkdagen volledig gerealiseerd, waarbij Van Nieuwland flexibel was net het inzet van een extra hovenier toen de oorspronkelijke geplande hovenier vader werd en de klus niet kon afmaken. We zijn zeer tevreden over het eindresultaat en hebben al veel gebruik gemaakt van de tuin.

Verbeterpunten:
Het is soms moeilijk in te schatten hoe alle materialen er in de praktijk uit komen te zien. Van Nieuwland zou nog wat meer kunnen werken met foto's of actief verwijzen naar showrooms van leveranciers. Wij kregen uiteindelijk potten geleverd die wij ons anders hadden voorgesteld, ondanks dat we eerlijk moeten zeggen dat de maatvoering exact klopt met specificatie.