Beoordelingen Van Nieuwland Tuinen

Wendel uit: Oegstgeest

02-12-2017

Het gaat hier om: tuinrenovatie

Positieve ervaring:
Toen de bestelde tuinafscheiding ons tegenviel konden we zonder probleem een andere bestellen. Ook kwamen ze 2 weken na plaatsing kijken of alles naar wens was en zijn er nog wat dingen aan de poort bijgesteld.

Verbeterpunten:
Laat erfafscheidingen niet uit de catalogus bestellen maar laat de klant naar jullie komen om de producten live te zien/voelen/probreren.

Sjoerd uit: Leiden

17-11-2017

Positieve ervaring:
deskundig, geluisterd naar wensen, vriendelijk personeel, tuin ziet er keurig uit

Verbeterpunten:
Snelheid reactie op mails, er was eenmaal wat miscommunicatie, en zaten 2 foutjes in factuur

S uit: Oegstgeest

16-11-2017

Het gaat hier om: tuinadvies, tuinplannen, tuinaanleg, tuinrenovatie

Positieve ervaring:
Komt afspraken na en lost kleine veranderingen snel op. Het tuinteam is bijzonder vriendelijk en toegankelijk, het lijkt ook alsof ze er niet zijn terwijl er fantastisch werk wordt geleverd. Het tuinontwerp past perfect bij ons monumentale pand, de geadviseerde tuinverlichting en hekwerk maakt het plaatje compleet. Gewoon goed doordacht ontwerp en uitvoering. Superblij mee, elke dag feest om hier naar te kijken.

Verbeterpunten:
Af en toe wisselende teams afhankelijk van de werkzaamheden waardoor er wel eens aandachtspunten niet bij iedereen bekend waren. Afmetingen gebruikt voor tuinontwerp (na inmeten) sloten niet altijd naadloos aan bij huidige situatie waardoor er tijdens het werk aanpassingen nodig waren bijv ivm locatie bomen.

Hanneke uit: oegstgeest

13-11-2017

Het gaat hier om: tuinrenovatie

Positieve ervaring:
De tuinrenovatie is razendsnel uitgevoerd, afspraken werden punctueel nagekomen.
De medewerkeres waren zeer vriendelijk en netjes (schoenen uit e.d.). Alles werd 's avonds opgeruimd.

Geen.

Erry uit: Oegstgeest

05-11-2017

Het gaat hier om: tuinadvies, tuinplannen, tuinaanleg, tuinrenovatie

Positieve ervaring:
Enthousiaste en zeer vakkundig uitvoering van tuinrenovatie. Medewerkers zijn prettig in de omgang en staan open voor bespreking van wensen van de klant. Smaakvolle combinatie van gebruikte materialen en origineel ontwerp.

Verbeterpunten:
Medewerkers waren niet altijd aanwezig bij aflevering van materialen.

Judy uit: Warmond

25-10-2017

U heeft zaken met ons gedaan als: particulier

Het gaat hier om: tuinadvies, tuinaanleg, tuinrenovatie

Jelle uit: Oegstgeest

03-08-2017
7,5

Positieve ervaring:
Van Nieuwland heeft voor ons een prachtig tuinontwerp gemaakt en dit ook gerealiseerd. De eerste ontwerpschets was een goede basis voor verdere discussie en met enkele aanpassingen was de tweede versie helemaal naar onze zin. Onze tuin is in 7 werkdagen volledig gerealiseerd, waarbij Van Nieuwland flexibel was net het inzet van een extra hovenier toen de oorspronkelijke geplande hovenier vader werd en de klus niet kon afmaken. We zijn zeer tevreden over het eindresultaat en hebben al veel gebruik gemaakt van de tuin.

Verbeterpunten:
Het is soms moeilijk in te schatten hoe alle materialen er in de praktijk uit komen te zien. Van Nieuwland zou nog wat meer kunnen werken met foto's of actief verwijzen naar showrooms van leveranciers. Wij kregen uiteindelijk potten geleverd die wij ons anders hadden voorgesteld, ondanks dat we eerlijk moeten zeggen dat de maatvoering exact klopt met specificatie.

Martijn uit: Oegstgeest

08-01-2017
8,5

U heeft zaken met ons gedaan als: particulier

Het gaat hier om: tuinadvies, tuinaanleg

Ik ben: een vaste klant

Andre uit: Voorschoten

04-01-2017
8,5

U heeft zaken met ons gedaan als: particulier

Het gaat hier om: tuinaanleg

Alles prima.
Kost wat, maar daar krijg je geen spijt van!

Hans uit: Sassenheim

27-10-2015

Positieve ervaring:
Wij zijn heel erg tevreden over hoe onze tuin geworden is nadat Ad begin dit jaar een prachtig tuinplan gemaakt had en Aart deze heeft uitgevoerd.
Een enorme diversiteit aan groen blijvende en bloeiende planten van het vroege voorjaar tot nu nog eind oktober, sieren onze tuin.
Wij kunnen dan ook zeker van Nieuwland aanraden als hovenier mede door de prettige samenwerking waarbij de gemaakte afspraken goed werden nagekomen.