Beoordelingen Van Maanenbad

Vriendelijk/leuk personeel.

wim uit: rotterdam

16-08-2018

Ervaring met: Recreatief zwemmen

fijn om in het van maanenbad banen te zwemmen.
kleedhokjes en kluisjes worden goed schoon gehouden
bekwaam en zeer vriedelijk pers0neel
en niet te vergeten heel lekkere koffie.

Kelly-Jane uit: Rotterdam

31-01-2018

Ervaring met: Recreatief zwemmen

Ik werd netjes geholpen toen ik voor de eerste keer kwam zwemmen, er ligt regelmatig een stukje fruit en het ziet er onwijs mooi uit. Maar het belangrijkste vind ik dat het er heerlijk schoon is! Het water heeft een goede temperatuur en er zit niet teveel chloor in het water waar je ogen zo van gaan prikken.

Ruth uit: Rottedam

20-08-2017

Ervaring met: Recreatief zwemmen

buitenbad is zeer de moeite waard.

10-08-2017

Ervaring met: Zwemles

Je kind leert hier echt goed zwemmen. Ze laten je niet zomaar afzwemmen. Hierdoor kan het wel lang duren, maar liever kwaliteit boven snelheid. Ik vind het overigens wel jammer dat het lastig is om de voortgang goed inzichtelijk te krijgen. De scores op internet worden niet consequent bijgehouden.

08-06-2017

Ervaring met: Recreatief zwemmen

Ik zwem hier al een tijdje, regelmatig baantjes en ik ben heel tevreden. Er zijn 5 wat banen, zodat de snelle baan ook echt een snelle baan is. Er wordt regelmatig schoongemaakt, waardoor ik eigenlijk altijd wel een hokje vind met droge en schone vloer. Het personeel is heel vriendelijk en ze hebben ook nog eens lekkere koffie :)

Koos uit: Bennekom

19-05-2017

Ervaring met: Ouder/kind zwemmen

Geweldig ook als opa

Diana uit: Rotterdam

18-05-2017

Ervaring met: Recreatief zwemmen

Personeel is altijd vriendelijk, zwembad en kleedhokjes zien er altijd schoon uit.

uit: Rotterdam

18-05-2017
7,7

Ervaring met: Recreatief zwemmen

Heerlijke plek om te zwemmen maar aandachtspunten zijn echt het schoonhouden van de toiletten én het kleinere zwembad. Deze moet echt beter worden schoongehouden. De bodem van het bad is elke week vies op dezelfde plekken en er ligt veel vuil/zand op de bodem.