Beoordelingen Van Kempen c.s. Advocaten

S. uit: Amsterdam

11-07-2018
7,8

Geholpen door: Margó Spekschoor

Ik heb het erg gewaardeerd dat Margót geduldig was en begrip had voor mijn onbekendheid met de materie. Ook de persoonlijke benadering was fijn. Ik hou niet van hooghartige betweters en die ben ik ook wel tegengekomen.

S. Indari

10-06-2018

Geholpen door: Monique Nurdoğan-Ferwerda

Mrs. Nurdogan is very helpful and understanding the legal problem of the client. She is giving a clear advice and assistant. I am very happy that she was my lawyer. I am appreciated her services during my challenge problem in divorce process. Thank you Mrs. Nurdogan.

Marijke uit: Amsterdam

22-05-2018

Geholpen door: Monique Nurdoğan-Ferwerda

Ik ben erg goed bijgestaan door Monique, zij nam de tijd om naar mij te luisteren en een oplossing te vinden waar dat nodig was. Ik zou jullie kantoor zeer zeker aanraden aan familie of vrienden mocht dat nodig zijn.

L.W. uit: Amsterdam

18-05-2018

Geholpen door: Monique Nurdoğan-Ferwerda

Mevrouw Nurdoğan-Ferwerda levert haar diensten zeer vlot en zorgvuldig. Daarnaast neemt ze naar aanleiding van voortschrijdend inzicht gepaste acties. Met haar nuchtere houding en zienswijze ontzorgt ze mij in het juridische gedeelte van een langlopende kwestie. Op deze manier heeft ze eraan bijgedragen dat ik weer grip op mijn leven heb gekregen.
Ik beveel mevrouw Nurdoğan-Ferwerda van harte aan.

Geholpen door: Ariane Hendriks

Meer dan kundige advocaat .
Ik ben meer dan blij met Haar .
Ze heeft me zo geholpen

Geholpen door: Ariane Hendriks

Ariane Zou ik iedereen aanraden.
Ze heeft me buiten mij juridisch meer dan uitstekend bij te staan ook een handvat gegeven om er mee om te gaan.
Ik ben echt haar zo dankbaar en haar kundigheid is meer dank uitstekend. Voor mij meer dan een 10 .

9,8

Geholpen door: Ariane Hendriks

Ariane Zou ik iedereen aanraden.

Linda uit: Zuidwolde

01-04-2018

Geholpen door: Margreet de Boer

Wij zijn erg goed begeleid en vertegenwoordigd door Margreet de Boer. Op alle fronten zeer tevreden !

Anita Keijzer - de Greeuw uit: Nieuwkoop

26-03-2018

Geholpen door: Monique Nurdoğan-Ferwerda

Zeer tevrede over de ondersteuning van Monique tijdens de onderhandelingen met mijn ex werkgever.
No nonsens, zeg wat je doet en doe wat je zegt
Kort bondig en uiterst deskundig met oprechte aandacht voor de client.

C.B.

16-03-2018

Geholpen door: Margó Spekschoor

In tijden dat 'vaders nog altijd zwakker zouden staan' is het mij toch erg tegengevallen een goed kantoor te vinden dat oprecht en onafhankelijk waar nodig de belangen van de vrouw en moeder en/of kinderen behartigt. Dank aan Van Kempen c.s. en Margó Spekschoor in het bijzonder voor het eerlijke, deskundige en uiteindelijk voor alle betrokken partijen juiste advies.