Beoordelingen Van Kempen c.s. Advocaten

• Betrokkenheid 9,6

Kim uit: Groenlo

30-07-2017

Geholpen door: Margó Spekschoor

Ondanks dat er in mijn zaak alleen maar verliezers waren, hebben de inzet en de betrokkenheid van mevrouw Spekschoor er mede aan bijgedragen dat ik het geheel met een 'goed' gevoel heb af kunnen sluiten.

Mellenie uit: Amsterdam

22-07-2017

Geholpen door: Margó Spekschoor

Te veel om zo even te vermelden maar ik werd altijd uitstekend geholpen.

AW Rosdorff uit: Amsterdam

17-07-2017

Geholpen door: Monique Nurdoğan-Ferwerda

Ben zeer positief over de rechtshulp die ik kreeg.
Het heeft allemaal best lang geduurd, maar uiteindelijk bevredigend resultaat! Van harte beveel ik M. Nrdogan-Ferwerda aan.

Karin uit: Beetsterzwaag

14-07-2017

Geholpen door: Ariane Hendriks

Prettig mens om mee samen te werken. Duidelijke communicatie. Goed bereikbaar en behulpzaam. Duidelijk verstand van zaken.

Adriana

21-06-2017

Geholpen door: Monique Nurdoğan-Ferwerda

Ik heb mevrouw Nurdogan ervaren als zeer deskundig en betrokken. In één van de moeilijkste periodes van mijn leven had ik haar steun als zeer welkom en fijn ervaren.

Chiara uit: Oostzaan

19-05-2017

Dianne Verraes uit: Rilland

28-04-2017

Geholpen door: Margreet de Boer

Mw de Boer is erg deskundig.Wanneer ik haar advies vroeg,gaf ze deze weloverwogen en met argumenten.Ik kon haar gemakkelijk bereiken via de mail en wanneer ze niet aanwezig was,nam ze vrij kort daarna contact met mij op via mail of telefoon. Ze is ook als mens echt en oprecht (professioneel) betrokken bij mijn zaak geweest en nam mij ten alle tijden serieus.Mw de Boer is betrouwbaar,heeft een luisterend oor,is open ,sociaal en heeft geen oordeel.Ik zou haar zeker aanbevelen bij anderen .Top advocate!!.

Loesje uit: Amsterdam

26-04-2017

Geholpen door: Ariane Hendriks

Ik ben zeer goed geholpen door Ariane Hendriks. Zij heeft mij bijgestaan met mijn allimentatie zaak. Zij is niet alleen zeer professioneel, maar toont ook begrip en interesse in je zaak en geeft steun daar waar nodig is. Zij heeft voor mijn zaak veel inzet en werk geleverd. Ik ben blij dat zij mij heeft bijgestaan in die heftige periode. Zij is een kanjer!