Beoordelingen Van Jaarsveld Tuinen

Gerard uit: Nieuwegein

14-03-2016
7,9

Ervaring met: Tuinaanleg

Klinkers weer opnieuw gelegd erg netjes.Nieuw plastick in vijver goed gedaan.

kathalijne uit: houten

12-03-2016

Ervaring met: Tuinaanleg, Tuinonderhoud

zeer tevreden over het totaaltraject bij het verzorgen groot tuinonderhoud (bestrating, snoeiwerk, beplanting etc). Vriendelijke, hardwerkende en deskundige medewerkers.

Walter uit: Houten

16-12-2015

Ervaring met: Tuinaanleg, Tuinonderhoud

Het ontwerp van de tuin was verrassend. Al onze wensen zijn verwerkt in het ontwerp en zelfs meer. Het aanleggen zeer professioneel. Alles volgens afspraak=afspraak. Duidelijkheid vooraf, dus geen verrassingen achteraf. De tuin is na een aantal jaar nog zeer mooi en echt een waardevolle toevoeging van het huis.

H uit: Nieuwegein

16-12-2015
9,8

Ervaring met: Tuinaanleg, Tuinonderhoud

Ben tevreden met het plaatsen van de beplanting.... Het is nog jong en kijk erg uit naar het voorjaar, hoe het er dan uitziet. Ferry heeft zijn werk goed gedaan en in overleg met mij is alles goed gelukt. Ben dus erg tevreden.

Marion uit: Nieuwegein

11-12-2015

Ervaring met: Anders

Een bedrijf met kennis van zaken.Deskundige vriendelijke medewerker die de oprit heeft bestraat. Een mijnheer die heel hard werkt en de klant als koning behandelt. In het begin van het werk heeft het ons gestoord dat wij van te voren degene waarmee wij de afspraken hadden gemaakt niet face to face hadden gesproken, om kleine details na te vragen, maar alleen contact hadden via de email. Dat heeft de hovenier weer goed gemaakt door wel aanwezig te zijn bij de oplevering. Toen werd ons duidelijk dat de uitvoerder bij zaken die niet kloppen altijd contact opneemt met de hovenier en werd het ons ook duidelijk dat het een bedrijf is met heel veel ervaring. Vriendelijke deskundige mensen om mee samen te werken.

Marco uit: Houten

10-12-2015
8,1

Ervaring met: Tuinaanleg

Onze ervaring met Van Jaarsveld is erg goed.

Onze wensen voor onze tuin in het nieuwbouwproject De Steenen Poort te Houten werden snel vertaald in een mooi tuinontwerp. Er wordt goed meegedacht om er een fantastische tuin voor nu en in de toekomst van te maken.

Voor ons staat Van Jaarsveld voor kwaliteit, betrouwbaarheid en vriendelijk en vakkundig personeel.

Ad uit: Culemborg

09-12-2015

Ervaring met: Tuinaanleg, Tuinonderhoud

Toegegeven de door Van Jaarsveld Tuinen gehanteerde prijzen voor tuinaanleg en -onderhoud zijn in mijn ogen hoog te noemen, maar de kwaliteit van het geleverde werk en de vakbekwaamheid van de medewerkers is dan ook uitstekend. Daarmee is de prijs/kwaliteit verhouding dus toch goed in evenwicht. Bovendien perfecte communicatie en worden afspraken keurig nagekomen.

Adri uit: Houten

04-12-2015

Ervaring met: Tuinaanleg, Tuinonderhoud

Prima bedrijf met deskundig en klantvriendelijk personeel

Mark uit: Bilthoven

02-12-2015

Ervaring met: Tuinaanleg, Tuinonderhoud

Van Jaarsveld Tuinen is zeerzeker niet de goedkoopste maar ze leveren dan ook top kwaliteit af, verbaasd mij elke keer weer, dus ik maak inmiddels alweer 3 jaar graag gebruik van hun diensten. Verder keurige vriendelijke tuinmannen. Al met al een aanrader!!

rianne uit: ijsselstein

30-11-2015