Beoordelingen Van Jaarsveld Tuinen

• Nakomen afspraken 8,8

R. uit: Houten

24-10-2016

Ervaring met: Tuinaanleg, Tuinonderhoud

Degelijk bedrijf en doet waar ze voor staan. Prijzig, maar de kwaliteit is er ook naar.

Emile uit: Houten

21-10-2016

Ervaring met: Tuinaanleg

Voortuin, achtertuin en oprit laten doen door Van Jaarsveld met een prachtig resultaat. Goed meegedacht tijdens het ontwerp, vakkundig en een prettige communicatie & goede service.

Jacqueline uit: Houten

21-10-2016

Ervaring met: Tuinaanleg

Wij zijn heel goed begeleid met het ontwerp en aanleggen van de tuin. Ook noodzakelijke veranderingen achteraf waren geen probleem.

Lex uit: Utrecht

20-10-2016

Ervaring met: Tuinaanleg

We hebben onze tuin volledig opnieuw laten aanleggen. Vanaf het begin waren de afspraken duidelijk en zijn deze nagekomen. Een duidelijke en redelijke prijs is vooraf afgesproken en we hebben een indeling en volledig beplantingsplan gehad. De medewerkers waren zeer vriendelijk en flexibel. Tijdens de uitvoering hebben we in gezamenlijk overleg nog wat gewijzigd zonder enig probleem. Van Jaarsveld is echt een aanrader als je voor een redelijke prijs vakwerk wilt.

Hans uit: Houten

17-10-2016

Ervaring met: Tuinaanleg

Als zeer prettig ervaren, keurig op afgesproken tijdstip aanwezig, kwaliteit geleverd en volgens offerte werk uitgevoerd,meedenkend en adviserend.
Keurige nette hoveniers en op afgesproken datum opgeleverd.

Kees

14-10-2016
8,1

Ervaring met: Tuinaanleg

Het resultaat van het werk is een mooie en functionele tuin, waar we dagelijks van genieten.

R uit: Houten

08-10-2016
7,8

Rene uit: Houten

06-10-2016

Ervaring met: Tuinaanleg

Wij zijn zeer tevreden over het geleverde werk. Het ontwerp past prima bij onze wensen en de uitvoering is keurig gedaan.

Familie uit: Houten

05-10-2016

Ervaring met: Tuinaanleg

Weer een mooie tuin in nieuwbouw project de steenen poort in Houten.
De planning en realisatie kende behoorlijke uitdagingen, maar alles is in goed overleg goed gekomen. Tuin ziet er mooi uit.

Weerinder uit: Utrecht

03-10-2016
9,8

Ervaring met: Tuinaanleg

Wij hebben 3x de tuin laten aanleggen door van Jaarsveld Tuinen. Van Jaarsveld Tuinen beschouwen wij als een fijne en betrouwbare partner.