Beoordelingen Van Jaarsveld Tuinen

Monique uit: Houten

06-04-2018
8,5

Ervaring met: Tuinaanleg, Tuinonderhoud

Vorig jaar is de achtertuin helemaal opnieuw ontworpen en aangelegd. Wij waren erg blij met jaarsveld, fijne medewerkers, weten waar ze het over hebben!

J.M. uit: Zeist

04-04-2018
7,6

Ervaring met: Tuinaanleg, Tuinonderhoud

Goed. Zijn er eens probleempjes dan is altijd goed overleg mogelijk.

uit: Houten

02-04-2018

Ervaring met: Tuinaanleg

Ook bij ons nieuwe huis, dus voor de tweede keer de tuin laten bestraten en aanplanten door Van Jaarsveld Tuinen. Prettige mensen om mee te werken en in en om je tuin te hebben.
En tijdens het ontwerp en de aanleg kreeg ik de kans om eigen inbreng te hebben / kleine wijzigingen aan te brengen door voortschrijdend inzicht. Hartstikke fijn!

Kees uit: Nieuwegein

01-04-2018

Ervaring met: Tuinaanleg, Tuinonderhoud

Ruim 15 jr geleden tuin aangelegd door van Jaarsveld. Eerst dit jaar groot onderhoud door hen laten doen en aantal vervangingen, maar nog steeds gelukkig in en met de destijds aangelegde tuin!

Cor uit: NIEUWEGEIN

01-04-2018
7,9

U heeft zaken met ons gedaan als: zakelijke klant

Ervaring met: Tuinaanleg

Kost een paar centen maar dan heb je ook wat.

C. uit: Houten

31-03-2018

Ervaring met: Groenvoorziening, Boomspecialisme

Onze voortuin en achtertuin zijn ingeplant met mooie bomen, struiken en vaste planten. Advies van de 5 groenblijvende Amerikaanse eiken waren we zelf niet opgekomen, wat zijn ze mooi. We wilde graag beplanting alsof ze er al 10 jaar geleden ingezet zijn en dat is zeer goed gelukt. Afgelopen jaar ingeplant en nu begind alles mooi uit te lopen en te groeien. Zeer tevreden met van Jaarsveld Tuinen.

Ilse uit: Amersfoort

28-03-2018

Ervaring met: Tuinonderhoud

van Jaarsveld Tuinen komt al meer dan 12 jaar een paar keer bij jaar bij ons het tuinonderhoud doen. En dat doen we omdat ze professioneel werk laten zien en we zijn altijd blij met het groene resultaat!

A uit: Utrecht

28-03-2018

Ervaring met: Tuinaanleg, Tuinonderhoud, Groenvoorziening

Hele goede ervaring, vriendelijke mensen, goede producten, nette uitvoering er wordt netjes opgeruimd.

Esther uit: IJsselstein

27-03-2018

Ervaring met: Tuinaanleg, Tuinonderhoud

Heel goede ervaring met Van Jaarsveld Tuinen. Hilbert heeft heel goed naar ons geluisterd en samen zijn we tot een mooi ontwerp gekomen. Onze tuin is heel mooi aangelegd, we krijgen veel complimenten. Ook voor het onderhoud van de tuin hebben we weer contact opgenomen met Van Jaarsveld. Ik zou Van Jaarsveld zeker aanbevelen aan anderen