Beoordelingen Van Jaarsveld Tuinen

• Nakomen afspraken 8,8

Ilse uit: Amersfoort

28-03-2018

Ervaring met: Tuinonderhoud

van Jaarsveld Tuinen komt al meer dan 12 jaar een paar keer bij jaar bij ons het tuinonderhoud doen. En dat doen we omdat ze professioneel werk laten zien en we zijn altijd blij met het groene resultaat!

A uit: Utrecht

28-03-2018

Ervaring met: Tuinaanleg, Tuinonderhoud, Groenvoorziening

Hele goede ervaring, vriendelijke mensen, goede producten, nette uitvoering er wordt netjes opgeruimd.

Esther uit: IJsselstein

27-03-2018

Ervaring met: Tuinaanleg, Tuinonderhoud

Heel goede ervaring met Van Jaarsveld Tuinen. Hilbert heeft heel goed naar ons geluisterd en samen zijn we tot een mooi ontwerp gekomen. Onze tuin is heel mooi aangelegd, we krijgen veel complimenten. Ook voor het onderhoud van de tuin hebben we weer contact opgenomen met Van Jaarsveld. Ik zou Van Jaarsveld zeker aanbevelen aan anderen

Klanten uit: Utrecht

27-03-2018

Ervaring met: Tuinaanleg, Tuinonderhoud

Sinds wij van Jaarsveld tuinen gebruiken voor het tuinonderhoud, staan er regelmatig voetgangers op de stoep voor ons huis stil om de voortuin te bewonderen. Dat zegt genoeg!

Riek uit: Nieuwegein

31-01-2017

Ervaring met: Tuinaanleg, Tuinonderhoud

Dik tevreden. Prettige mensen om mee samen te werken.Even probleem met tuinhuis, wat na wat strubbelingen toch prima werd opgelost. Komen alle afspraken prima na. Zal jullie zeer zeker aanbevelen.

Paul uit: Odijk

23-12-2016

Ervaring met: Tuinaanleg, Tuinonderhoud

De samenwerking met van Jaarsveld is erg prettig. Er werd erg goed naar onze wensen geluisterd. De uitvoering was deskundig en efficient en de tuin is prachtig.

Robert J. uit: Driebergen

16-12-2016

Ervaring met: Boomspecialisme, Anders

Jan Kees uit: Houten

15-12-2016

Ervaring met: Tuinaanleg

Prima ervaringen, vakbekwaam en klantvriendelijk.

Ron uit: Nieuwegein

05-12-2016

Ervaring met: Tuinaanleg, Tuinonderhoud

Van Jaarsveld Tuinen heeft onze tuin een aantal jaar geleden uitstekend aangelegd. Onze wensen, de ervaring en het advies van Van Jaarsveld zorgden voor een mooie tuin. Dat we ze al 2 keer hebben gevraagd om wat kleine aanpassingen te doen zegt wel wat over hoe tevreden we zijn.

Arjan uit: Bunnik

05-12-2016
7,1

Ervaring met: Tuinaanleg

Van Jaarsveld heeft een mooi ontwerp gemaakt en daarmee ook een mooie tuin afgeleverd waar wij, maar ook de kids met veel plezier van genieten. Alle punten die later werden geconstateerd zijn ook netjes opgelost. Al met al dus erg tevreden.