Beoordelingen Van Jaarsveld Tuinen

Margret uit: Houten

13-02-2019
9,9

Ervaring met: Tuinaanleg

Dit is de 3e keer dat wij een tuin hebben laten aanleggen door van Jaarsveld en dat zegt genoeg.Ondanks de beperkte ruimte hebben ze er met hun creatieve ideeën weer een mooie en stijlvolle tuin van gemaakt! Wederom zijn wij zeer tevreden.

Petra uit: Houten

09-02-2019

Ervaring met: Tuinonderhoud

Dit was voor het eerst dat wij onze tuin onderhanden lieten nemen door een specialistisch bedrijf. Na een bezichtiging en keurige offerte kreeg ik bericht dat de andere week de werkzaamheden zouden beginnen. Al onze buxushagen waren gedood door de beruchte mot. En daardoor verloren wij het plezier in onze tuin.
Jaarsveldtuinen gaf uitgebreid advies over de nieuwe beplanting. Wij waren 7 mtr buxus kwijt in diverse hoogtes. De werkzaamheden met een smalle kraan werden vlot uitgevoerd, de dode planten werden naar de stort afgevoerd. Onze tuinpaden en het overige gazon werd keurig beschermd door lichte rijplaten.
Na het zorgvuldig planten van de nieuwe haagjes en het schoonmaken van de paden ziet mijn tuin er weer prima uit. Ook werd her en der wat planten en bomen gesnoeid, dit levert aanzienlijke verjonging op. Ook hierin zijn wij blij met het initiatief.
Deze aanpak is ons prima bevallen.
Het prettige contact met de deskundige Jaarsveld medewerkers maakt het overleg over de werkzaamheden en de tuin heel makkelijk. Kortom: een aanrader.
Ik denk dat wij wat vaker laten snoeien. Bomen en struiken schieten dan niet zo ver door maar blijven lager en voller. We hebben er dan langer plezier van.

José uit: Soest

01-11-2018

Esther uit: Utrecht

11-10-2018
9,5

Ervaring met: Tuinaanleg

In cijfers is lastiger, dus liever in woorden: Van Jaarsveld heeft - na eerste gesprek - offerte gemaakt, daarna een duidelijke tekening en beplantingsvoorstel. Dit plan is keurig (en door vriendelijke hoveniers!) aangelegd: de tuin is nog mooier geworden dan ik had gedacht! Nu een half jaar verder hebben we een volwaardige tuin, prachtig gegroeid, groen en vol. Ook advies in de schuttingplanken (en bouw vd schutting) én vooral in ‘welke planten waar’ was heel goed. Heel, heel blij met onze tuin! Een kleine stadstuin, maar voelt veel ruimer; geborgen, groen en fijn. Dank!

uit: Leusden

21-09-2018

Ervaring met: Tuinaanleg

Hilbert heeft onze wensen erg goed weten te vertalen in een mooi tuinontwerp. De aanleg van onze tuin is voorspoedig verlopen, met een prachtig eindresultaat! Gedurende de rit werd er goed meegedacht en konden we nog aanpassingen doorvoeren. We kunnen Van Jaarsveld Tuinen van harte aanbevelen.

Wilma uit: Houten

31-08-2018
8,5

Ervaring met: Tuinaanleg

De mannen van Van Jaarsveld hebben een prachtige tuin in overleg met mij ontworpen en vervolgens op uitermate prettige en professionele wijze aangelegd. Een feestje om de pracht met de dag te zien te zien vorderen. Prima keuze geweest om de mannen van Hilbert van Rijn in te schakelen. Aanbevelenswaardig!

Rinie uit: Bunnik

06-07-2018

Ervaring met: Tuinaanleg

Prettige communicatie. Veel ruimte voor eigen ideeën bij tuinaanleg.

Karin uit: Culemborg

29-06-2018

Ervaring met: Tuinaanleg

Voortuin volledig aangepakt. Oude beplanting verwijderd en volledig nieuwe beplanting. Goede communicatie per telefoon en e-mail. Professionele aardige mannen. Tuin keurig aangelegd en alles netjes en schoon achter gelaten.
Ik ben dik tevreden!

Marianne

23-06-2018

Ervaring met: Tuinaanleg

Goed en mooi ontwerp van mijn tuin. Er is een uitstekende vertaling gemaakt van mijn wensen.

Michiel uit: Utrecht

18-06-2018

Ervaring met: Tuinaanleg

Wij hebben een nieuwbouwwoning met een kleine tuin van 5,5 x 10 meter laten aanleggen door Van Jaarsveld. De tuin is twee weken geleden opgeleverd.

Wij waren blij met het ontwerp dat twee keer is aangepast in goed overleg. De uitvoering is erg goed. Raymond had de leiding bij de aanleg en is echt een vakman. De terrassen liggen erg mooi vlak, en de schuttingen staan perfect waterpas. Het gras en de planten zijn na twee weken nog in prima conditie. In augustus komen ze nog een keer langs en vervangen ze planten die het niet hebben gered (mits wij er netjes voor zorgen).
We hebben gekozen voor mooie materialen en dat was in de prijs ook wel terug te zien.