Beoordelingen Van Jaarsveld Tuinen

• Nakomen afspraken 8,7

Riek uit: Nieuwegein

31-01-2017

Ervaring met: Tuinaanleg, Tuinonderhoud

Dik tevreden. Prettige mensen om mee samen te werken.Even probleem met tuinhuis, wat na wat strubbelingen toch prima werd opgelost. Komen alle afspraken prima na. Zal jullie zeer zeker aanbevelen.

Paul uit: Odijk

23-12-2016

Ervaring met: Tuinaanleg, Tuinonderhoud

De samenwerking met van Jaarsveld is erg prettig. Er werd erg goed naar onze wensen geluisterd. De uitvoering was deskundig en efficient en de tuin is prachtig.

Robert J. uit: Driebergen

16-12-2016

Ervaring met: Boomspecialisme, Anders

Jan Kees uit: Houten

15-12-2016

Ervaring met: Tuinaanleg

Prima ervaringen, vakbekwaam en klantvriendelijk.

Ron uit: Nieuwegein

05-12-2016

Ervaring met: Tuinaanleg, Tuinonderhoud

Van Jaarsveld Tuinen heeft onze tuin een aantal jaar geleden uitstekend aangelegd. Onze wensen, de ervaring en het advies van Van Jaarsveld zorgden voor een mooie tuin. Dat we ze al 2 keer hebben gevraagd om wat kleine aanpassingen te doen zegt wel wat over hoe tevreden we zijn.

Arjan uit: Bunnik

05-12-2016
7,1

Ervaring met: Tuinaanleg

Van Jaarsveld heeft een mooi ontwerp gemaakt en daarmee ook een mooie tuin afgeleverd waar wij, maar ook de kids met veel plezier van genieten. Alle punten die later werden geconstateerd zijn ook netjes opgelost. Al met al dus erg tevreden.

R. uit: Houten

24-10-2016

Ervaring met: Tuinaanleg, Tuinonderhoud

Degelijk bedrijf en doet waar ze voor staan. Prijzig, maar de kwaliteit is er ook naar.

Emile uit: Houten

21-10-2016

Ervaring met: Tuinaanleg

Voortuin, achtertuin en oprit laten doen door Van Jaarsveld met een prachtig resultaat. Goed meegedacht tijdens het ontwerp, vakkundig en een prettige communicatie & goede service.

Jacqueline uit: Houten

21-10-2016

Ervaring met: Tuinaanleg

Wij zijn heel goed begeleid met het ontwerp en aanleggen van de tuin. Ook noodzakelijke veranderingen achteraf waren geen probleem.

Lex uit: Utrecht

20-10-2016

Ervaring met: Tuinaanleg

We hebben onze tuin volledig opnieuw laten aanleggen. Vanaf het begin waren de afspraken duidelijk en zijn deze nagekomen. Een duidelijke en redelijke prijs is vooraf afgesproken en we hebben een indeling en volledig beplantingsplan gehad. De medewerkers waren zeer vriendelijk en flexibel. Tijdens de uitvoering hebben we in gezamenlijk overleg nog wat gewijzigd zonder enig probleem. Van Jaarsveld is echt een aanrader als je voor een redelijke prijs vakwerk wilt.