Beoordelingen Van Jaarsveld Tuinen

• Nakomen afspraken 8,7

Rinie uit: Bunnik

06-07-2018

Ervaring met: Tuinaanleg

Prettige communicatie. Veel ruimte voor eigen ideeën bij tuinaanleg.

Karin uit: Culemborg

29-06-2018

Ervaring met: Tuinaanleg

Voortuin volledig aangepakt. Oude beplanting verwijderd en volledig nieuwe beplanting. Goede communicatie per telefoon en e-mail. Professionele aardige mannen. Tuin keurig aangelegd en alles netjes en schoon achter gelaten.
Ik ben dik tevreden!

Marianne

23-06-2018

Ervaring met: Tuinaanleg

Goed en mooi ontwerp van mijn tuin. Er is een uitstekende vertaling gemaakt van mijn wensen.

Michiel uit: Utrecht

18-06-2018

Ervaring met: Tuinaanleg

Wij hebben een nieuwbouwwoning met een kleine tuin van 5,5 x 10 meter laten aanleggen door Van Jaarsveld. De tuin is twee weken geleden opgeleverd.

Wij waren blij met het ontwerp dat twee keer is aangepast in goed overleg. De uitvoering is erg goed. Raymond had de leiding bij de aanleg en is echt een vakman. De terrassen liggen erg mooi vlak, en de schuttingen staan perfect waterpas. Het gras en de planten zijn na twee weken nog in prima conditie. In augustus komen ze nog een keer langs en vervangen ze planten die het niet hebben gered (mits wij er netjes voor zorgen).
We hebben gekozen voor mooie materialen en dat was in de prijs ook wel terug te zien.

Mathieu uit: Zeist

16-06-2018
7,3

Ervaring met: Tuinaanleg

Na een zwakke start waarbij agenda afspraken niet werden gevolgd, is de binnenplaats die ik had omgetoverd tot een fraaie tuin met mooi groen. Zeker tevreden over het eindresultaat.

08-06-2018

Ervaring met: Tuinaanleg

Goed meegedacht en een creatieve oplossing. We zijn benieuwd naar het effect over 1 of 2 jaar als de planten gegroeid zijn

Chantal uit: Den Dolder

31-05-2018

Ervaring met: Tuinaanleg

Tijdens het gesprek heb ik een rommelig wensenlijstje gegeven. Een week later kwam men met een mooi en verrassend ontwerp.
De start van de aanleg werd ruim van te voren aangegeven. Bij verhuizing was de tuin gereed en volledig naar wens.

Robin uit: Houten

28-05-2018

Ervaring met: Tuinaanleg

Vanaf eerste kennismaking en het daaropvolgende ontwerp was er persoonlijke aandacht voor onze wensen en konden vragen/verzoeken goed beantwoord worden, wat we dan ook terugzien in het uiteindelijk opgemaakte ontwerp van onze nieuwe tuin.
Als de uitvoer dan ook exact loopt zoals van tevoren is aangegeven en het resultaat ook nog eens naar of misschien wel beter gezegd boven verwachting is kun je niets anders dan zeer tevreden zijn.

Dennis uit: Houten

27-05-2018
9,8

Ervaring met: Tuinaanleg

Voor de aanleg van mijn tuin heb ik meerdere bedrijven benaderd met mijn ideeën. Van Jaarsveld was de enige, die haar eigen mening en ervaring deelde om het eindresultaat beter te krijgen. Het ontwerp dat ik ontving was voorzien met een heldere schets en voorbeeld foto's om een indruk te krijgen. Het ontwerp is in detail besproken met voor- en nadelen van keuzes, die gemaakt worden.

De aanleg zelf werd zeer netjes verzorgd. Het was fijn om te overleggen over de geschikte momenten voor de werkzaamheden en zij hebben ons niet onnodig lang in een bouwput laten zitten. Wat ik daarnaast als zeer prettig heb ervaren was, dat zij na het maken van een foutje met een tuinhek, dit zonder moeilijk te doen direct herstelde.
Zowel vanuit de vriendelijke werklui, als vanuit het kantoor zijn diverse adviezen gegeven voor het onderhoud. Ook is er garantie gegeven dat er na een na-controle planten vervangen worden die het minder goed doen dan verwacht.
Daarom mijn conclusie dat er een prima service is geboden, vakkundig gewerkt is en daarnaast een fijne omgang is geweest. Ik ben zeer tevreden met mijn keuze en tuin.

Roeland uit: zeist

13-05-2018
8,1

Ervaring met: Tuinaanleg

Fijn bedrijf om mee samen te werken in zowel de ontwerp als de uitvoeringsfase.