Beoordelingen Van Jaarsveld Tuinen

Esther uit: Utrecht

11-10-2018
9,5

Ervaring met: Tuinaanleg

In cijfers is lastiger, dus liever in woorden: Van Jaarsveld heeft - na eerste gesprek - offerte gemaakt, daarna een duidelijke tekening en beplantingsvoorstel. Dit plan is keurig (en door vriendelijke hoveniers!) aangelegd: de tuin is nog mooier geworden dan ik had gedacht! Nu een half jaar verder hebben we een volwaardige tuin, prachtig gegroeid, groen en vol. Ook advies in de schuttingplanken (en bouw vd schutting) én vooral in ‘welke planten waar’ was heel goed. Heel, heel blij met onze tuin! Een kleine stadstuin, maar voelt veel ruimer; geborgen, groen en fijn. Dank!

uit: Leusden

21-09-2018

Ervaring met: Tuinaanleg

Hilbert heeft onze wensen erg goed weten te vertalen in een mooi tuinontwerp. De aanleg van onze tuin is voorspoedig verlopen, met een prachtig eindresultaat! Gedurende de rit werd er goed meegedacht en konden we nog aanpassingen doorvoeren. We kunnen Van Jaarsveld Tuinen van harte aanbevelen.

Wilma uit: Houten

31-08-2018
8,5

Ervaring met: Tuinaanleg

De mannen van Van Jaarsveld hebben een prachtige tuin in overleg met mij ontworpen en vervolgens op uitermate prettige en professionele wijze aangelegd. Een feestje om de pracht met de dag te zien te zien vorderen. Prima keuze geweest om de mannen van Hilbert van Rijn in te schakelen. Aanbevelenswaardig!

Rinie uit: Bunnik

06-07-2018

Ervaring met: Tuinaanleg

Prettige communicatie. Veel ruimte voor eigen ideeën bij tuinaanleg.

Karin uit: Culemborg

29-06-2018

Ervaring met: Tuinaanleg

Voortuin volledig aangepakt. Oude beplanting verwijderd en volledig nieuwe beplanting. Goede communicatie per telefoon en e-mail. Professionele aardige mannen. Tuin keurig aangelegd en alles netjes en schoon achter gelaten.
Ik ben dik tevreden!

Marianne

23-06-2018

Ervaring met: Tuinaanleg

Goed en mooi ontwerp van mijn tuin. Er is een uitstekende vertaling gemaakt van mijn wensen.

Michiel uit: Utrecht

18-06-2018

Ervaring met: Tuinaanleg

Wij hebben een nieuwbouwwoning met een kleine tuin van 5,5 x 10 meter laten aanleggen door Van Jaarsveld. De tuin is twee weken geleden opgeleverd.

Wij waren blij met het ontwerp dat twee keer is aangepast in goed overleg. De uitvoering is erg goed. Raymond had de leiding bij de aanleg en is echt een vakman. De terrassen liggen erg mooi vlak, en de schuttingen staan perfect waterpas. Het gras en de planten zijn na twee weken nog in prima conditie. In augustus komen ze nog een keer langs en vervangen ze planten die het niet hebben gered (mits wij er netjes voor zorgen).
We hebben gekozen voor mooie materialen en dat was in de prijs ook wel terug te zien.

Mathieu uit: Zeist

16-06-2018
7,3

Ervaring met: Tuinaanleg

Na een zwakke start waarbij agenda afspraken niet werden gevolgd, is de binnenplaats die ik had omgetoverd tot een fraaie tuin met mooi groen. Zeker tevreden over het eindresultaat.

08-06-2018

Ervaring met: Tuinaanleg

Goed meegedacht en een creatieve oplossing. We zijn benieuwd naar het effect over 1 of 2 jaar als de planten gegroeid zijn

Chantal uit: Den Dolder

31-05-2018

Ervaring met: Tuinaanleg

Tijdens het gesprek heb ik een rommelig wensenlijstje gegeven. Een week later kwam men met een mooi en verrassend ontwerp.
De start van de aanleg werd ruim van te voren aangegeven. Bij verhuizing was de tuin gereed en volledig naar wens.