Beoordelingen Van Helvoirt Groenprojecten BV

Marie-Jose uit: Heukelom

11-06-2016
7,4

Ervaring met: Tuinaanleg

We zijn tevreden over de aanleg van de tuin, maar minder tevreden over de planten.

Esther uit: arnhem

09-05-2016

Ervaring met: Tuinaanleg

Al liep de opstartfase wat stroef doordat van Helvoirt scherp had ingeschreven en dit uiteraard daar waar kon wilde terugverdienen tijdens het werk. Het uitvoeringsproces verliep prettig ondanks de enorme tijdsdruk in een niet optimale aanlegperiode van het jaar. Het resultaat wordt door velen gewaardeerd ook door ons! Opvallend was de prettige communicatie en het aanwezig oog voor ontwerp. Als het er toe deed werd er eerst gecommuniceerd met ons of (kleine) wijzigingen qua beeld acceptabel waren. Dit komt de kwaliteit van het totale project ten goede!

Mark uit: Veldhoven

09-05-2016
6,3

Ervaring met: Anders

Ik ben later in dit project in gestapt. Wat ik heb meegekregen is de communicatie op orde, maar vraag ik me af of dit soort projecten goed passen bij de kracht van het bedrijf. Daarbij moet wel gezegd worden dat dit project een samenwerking was met een bouwaannemer en dat verloopt in het algemeen stroever als dat men alleen op een werk kan werken.

Rene uit: Breda

14-04-2016
9,5

U heeft zaken met ons gedaan als: consument

Ervaring met: Anders

Hele prettige ervaring, met zowel de mensen op kantoor als met degene die het werk uit kwamen voeren.
grote deskundigheid en men was altijd bereid om iets extra's te doen.
Wiebe en Jeroen kwamen ook zelf met zeer goede ideeën, wat ik zeer op prijs heb gesteld.
nogmaals vriendelijk dank.
met vr. groet Piet Korthout.

eric uit: Tilburg

11-04-2016

U heeft zaken met ons gedaan als: consument

Ervaring met: Tuinaanleg

via v Helvoirt een ontwerp laten maken als basis voor mijn tuin. Direct super enthousiast. hierop een prijs laten maken met behoud van de materialen voor bestrating. ontwerp en aanleg zijn super! zeer fijne club mensen met goede kennis en begeleiding maar zeker ook de vakmannen!
we gaan er van genieten!

Godewijn uit: Schijf

30-03-2016
8,1

Ervaring met: Tuinonderhoud

positief, jammer dat in het beginn men meteen begon over andere oplossing kantopsluiting. Beetje sneekie. communicatie hovenier huurder begrijpelijk lastig

Th. uit: Rhoon

22-03-2016