Beoordelingen Van Gerwen Pest Control

• Prijs-/ kwaliteitverhouding 7,8

Tereza rene uit: Delft

12-11-2016

Positieve ervaring:
Duidelijke uitleg wat die gaat doen service is goed

Nvt

Henk uit: Amsterdam

05-09-2016
1,0

Positieve ervaring:
Helaas kan er geen sprake zijn van een positieve ervaring. Ik heb mijn verzoek ingediend vorige week woensdag (ik meen 31 augustus) en heb alleen een bevestiging gekregen dat er snel contact met mij zou worden opgenomen. Nooit meer iets gehoord.

Verbeterpunten/ suggesties:
Daadwerkelijk de via email gedane beloftes nakomen lijkt me een absoluut vereiste.

Dirk. uit: Amsterdam

06-06-2016
7,8

Positieve ervaring:
houtworm in mijn meubels.. geen idee hoe ze erin gekomen zijn, maar ze zaten er... dit bedrijf gaf mij nuttig advies en kon de volgende dag komen bestrijden..

Verbeterpunten/ suggesties:
zelfde dag was fijn geweest...

Onno uit: Amsterdam

25-05-2016

Positieve ervaring:
Had helaas last van bedwantsen in mijn bnb. Niet erg handig voor de recensies natuurlijk, dus snel wat aan gedaan. Een hele operatie, maar ben er uiteindelijk vanaf gekomen met behulp van de ongediertebestrijder.

Verbeterpunten/ suggesties:
Hij kon helaas pas na twee dagen langskomen.

Mvr. A. Heijmans uit: Amsterdam

24-05-2016
8,2

Positieve ervaring:
Na enige tijd twijfel over een rare geur vanuit de kruipruimte heb ik op advies van een kennis de ongediertebestrijder gebeld. Deze constateerde vrij snel dat er uitwerpselen en knaagsporen zichtbaar waren in de kruipruimte, en dat het zeer waarschijnlijk muizen waren. Na overleg over de methoden heeft meneer ervoor gezorgd dat de stankoverlast verdwenen is, en heb ook geen muis meer gezien sindsdien!

Verbeterpunten/ suggesties:
Hij kwam een half uur te laat, doordat een eerdere opdracht was uitgelopen. Hierdoor raakte mijn eigen schema ook in de war, maar dit is uiteindelijk allemaal goedgekomen.