Beoordelingen Van der Sluis, van der Zee & Kalmijn Advocaten

• Betrokkenheid 9,2

JS Andersson

8,2

Geholpen door: I.J. Woltman

geholpen door zowel IdeJan als Marcella. In mijn beleving een prima koppel waar je als klant prima door bediend wordt

Cornelis Taekema uit: Twijzelerheide

Geholpen door: M. Spithoff

zeer goed

Pascal uit: Leeuwarden

Geholpen door: M. Spithoff

Ik heb geen referentiekader maar zeer tevreden met de geboden hulp.

Montarlot Beheer bv / Ton Meuwese uit: Groningen/ Montarlot-les-Champlitte, France

04-12-2017

Geholpen door: M.D. Kalmijn

Sinds 10 jaar zijn we verwikkeld in rechtszaken met een tegenpartij die veel geld heeft en uitsluitend ons faillissement wil. Er zijn advocaten die aan zoiets meewerken, zeg maar Loyaal zijn.
Sinds een half jaar zijn we bij Marco Kalmijn, vanwege naar ons idee belangenverstrengeling tussen onze vorige advocate ( gerenommeerd, Legal500 en erg duur) en de advocaat van de tegenpartij.
Bij Marco weet je dat hij aan jouw kant staat, en het de tegenpartij erg lastig gaat maken. Wij zijn erg happy met Marco, en niet te vergeten Jelmer de Vries die het (voor-)werk doet

Anita Fontein uit: Leeuwarden

15-11-2017

Geholpen door: J.W. de Vries

Zeer proffesionele behandeling van de zaak, alle ruimte voor vragen en extra uitleg en een fijne persoonlijke benadering. Ondanks de vervelende periode voor ons als cliƫnten hebben we dit dankzij uw inzet goed kunnen afsluiten waarvoor onze hartelijk dank!!

expoitatie zwembad Bloemketerp BV uit: Franeker

14-11-2017

Geholpen door: I.J. Woltman

ondersteuning bij het afwikkelen van een (te hoge) claim.

Sake zittema saneringen bv uit: Leeuwarden

09-11-2017

Herman heeft samen met nieuwe collega zaak voorvarend opgepakt en een zeer goed resultaat tot gevolg !!

Bepower uit: Aldtsjerk

09-11-2017

Geholpen door: M.D. Kalmijn

Eerlijk en oprecht advies. Marco geluisterd goed naar wat ik wilde en aan zou kunnen. Het geeft mij een fijn gevoel bij het eindresultaat, dit omdat ik weet dat ik gekregen heb wat mogelijk was en mijn energie nu kan richten op nieuwe dingen.

Sjaak Uitterdijk

07-11-2017

Geholpen door: J.W. de Vries

Vlotte, gedisciplineerde en besluitvaardige medewerking.

W.Klippel uit: Leeuwarden

06-10-2017

Geholpen door: I.J. Woltman

Ik ben heel erg tevreden over hoe alles verlopen is.