Beoordelingen Van der Sluis, van der Zee & Kalmijn Advocaten

• Betrokkenheid 9,2

Inge Koops-Dijkstra uit: Berlikum

05-04-2019

Geholpen door: T.E. Heslinga

Ik ben heel goed geholpen door mevr.Heslinga, ze heeft mij goed begeleid en altijd voor mij klaar gestaan, ik ben dan ook zeer tevreden over mevr.Heslinga en zal haar zeker weer vragen als het nodig is. Nog heel erg bedankt voor alle genomen moeite!

De Jongens van Outdoor uit: Appelscha

03-04-2019

Geholpen door: F. Gietema-van der Heide

Zeer kundig en meedenken kantoor! Fijn om mee te sparren.

N. Roersma uit: Leeuwarden

20-03-2019

Jaap Kamminga Dir/eig Bedrijven Centrum Dronrijp uit: Dronrijp

15-03-2019
9,6

Geholpen door: J.C. Croes

Mede door de deskundigheid van Mr v/d Zee, heeft Mr. Croes een jonge zeer gedreven Advocaat met 100% inzet en menselijkheid een complexe procedure aangaande een verstrekte lening aan huurder dit tot een goed einde gebracht. Nogmaals mijn dank daarvoor.

Margret uit: Harlingen

01-02-2019

Geholpen door: T.E. Heslinga

Heel tevreden.

Fam. Huizenga

30-01-2019

Geholpen door: J.W. de Vries

Vanwege een muurvast zittende zaak waarbij afspraken door onze aannemer niet werden nakomen, hebben wij de hulp in moeten schakelen van Van der Sluis, van der Zee & Kalmijn. Het eerste gesprek met mr. J.W. de Vries voelde direct als een verademing. Bewonderenswaardig hoe binnen één dag de toegekomen stukken bestudeerd, en tot op detailniveau eigen gemaakt waren. Vol vertrouwen de zaak uit handen gegeven. Gedurende (het relatief korte traject) zeer adequaat gehandeld en geadviseerd. Uiteindelijk de zaak binnen 2 weken opgelost. Dit na ruim 1,5 jaar getouwtrek. Bijzonder wat de tussenkomst van een goede advocaat kan bewerkstelligen!

Mylene Plantinga uit: Leeuwarden

10-12-2018

Karin Schaafsma uit: Leeuwarden

06-12-2018

Directe snelle accurate (af)handeling

Daniël Jansen uit: Leeuwarden

06-12-2018

Geholpen door: H.D. Postma

Vanaf dag 1 dat ik met Herman Postma en/of zijn collega's contact had heb ik veel vertrouwen en een positief gevoel. Vakkundig en duidelijk gaat men te werk en er wordt goed geluisterd en meegedacht. Ik ben zeer tevreden over de hele manier van aanpak. Herman en Ina zijn fijne mensen en werken hard en goed aan het behandelen van de zaak en het afwikkelen van de werkzaamheden.

Marcel uit: Berlikum

03-08-2018

Geholpen door: A. van der Pol

Geweldige advocate betrokken ,, heel aardig fantastisch in haar werk ,, vriendelijk spontaan geweldige vrouw!!!