Beoordelingen Van der Meijs Glas

• Prijs 8,8

Leon uit: Tilburg

15-08-2018

ervaring:
Ik ben erg tevreden over de service van Van der Meijs.
Heeft vakwerk afgeleverd.

25-06-2018
7,1

els uit: tilburg

20-06-2018

Ik heb beoordeeld als: bedrijf

ad uit: vlijmen

20-06-2018
9,9

ervaring:
Snelle reactie op info via e-mail.
afspraak meting op korte termijn en volgens afspraak.
Totale offerte conform eerder prijs indicatie.
levering sneller als verwacht, en montage op afgesproken dag en tijd met zeer vakkundige afwerking

Tony uit: Deventer

25-05-2018
8,5

Victor uit: Tilburg

24-05-2018

ervaring:
Alles perfect verlopen volgens afspraak.

Anais uit: Tilburg

21-04-2018
1,0

ervaring:
Ik heb contact opgenomen met het bedrijf Van der Meijs Glas om een glazen keukenachterwand te plaatsen. Ik heb telefonisch contact opgenomen met hem. Hij stelde mij voor een offerte te maken en langs te komen om te kijken wat er moest gebeuren bij mij thuis tussen 13.00 en 15.00 uur. Voordat ik hem nog andere vragen kon stellen, had hij al opgehangen en was hij niet meer bereikbaar. De dag van de afspraak heb ik van 13.00 tot 15.00 uur thuis gewacht terwijl ik moest werken, ik had mijn afspraken speciaal verzet om thuis te blijven. Om 15.00 uur heb ik hem geprobeerd op te bellen, zonder succes. Hierna heb ik het nog een aantal keer geprobeerd tot hij na een paar keer opnam. Hij gaf aan dat hij geen tijd heeft om met mij te bellen en dat hij nu moet werken. Hij is hierna de rest van de dag ook niet meer langsgeweest. Onvriendelijke man die geen respect heeft voor zijn klanten. Geen aanrader!!!

Aanbeveling nee

Jan uit: Tilburg

15-03-2018

ervaring:
vakkundig en maatwerk geleverd en uitstekend meegedacht betrof een haardscherm voor een open haard.

Hans uit: Waalwijk

23-01-2018

ervaring:
Erg tevreden. 3,5 jaar geleden een glazen douchedeur besteld en geleverd gekregen. Dit is zeker naar wens verlopen. Goed product, perfect ingemeten en geplaatst. Kort geleden wat problemen met de scharnieren van de deur, deze zijn keurig verholpen en viel onder hun service. Dus ook de nazorg over de geleverde producten is erg goed!

ivar uit: tilburg

07-12-2017

ervaring:
In een bestek van meerdere jaren heb ik meermaals een ordertje geplaatst voor vlak glas.
Ondanks dat het maar kleine ordertjes waren (lees: een of enkele plaatjes).
Altijd uitstekend geholpen en gecommuniceerd.
Fijn bedrijf met vriendelijk contact.

Ook voor de particulier met een klein vraagje nemenn ze gewoon de tijd en dus een aanrader!