Beoordelingen Van der Meijs Glas

• Prijs 8,9

Ingrid uit: Rijen

14-11-2019

ervaring:
Super kwaliteit en service.

Toon uit: Udenhout

01-11-2019

ervaring:
Glas werk keurig geplaatst en netjes gekit. Tijdens en na de werkzaamheden werd alle rommel opgeruimd. Complimenten voor de vriendelijke werknemers.
Vooraf duidelijke offerte en deze ook nagekomen. Succes met uw bedrijf.

Arno uit: Tilburg

16-10-2019

ervaring:
We hebben een douchedeur op maat laten maken, geheel randloos. Prachtig product! Degelijke scharnieren, permanente anti-kalkcoating, helemaal af.

Dick uit: Amersfoort

19-09-2019
9,6

ervaring:
Deskundig wat betreft advies, opmeten, levering en montage van onze keukenachterwand.

Saskia uit: Tilburg

13-09-2019
4,0

ervaring:
En ineens ging het allemaal niet door na een eerder volledig uitgewerkte offerte. Reden dat hij zijn armen niet meer boven zijn hoofd kon brengen en de ramen met deels stopverf niet kon doen hierdoor?? Dat zou betekenen dat hij alleen nog nieuwbouw zou kunnen doen denk ik zo..
Mijn sterke vermoeden is dat hij ervan af wilde vanwege grote drukte en het hier op heeft gegooid. Want ja, Ik kan zijn blessure niet tegenspreken natuurlijk. Had liever gehad dat hij eerlijk was geweest . Daar had ik meer respect voor gehad! Nu stond ik na 2 minuten ineens met lege handen en een vreemd gevoel over hoe dit is gegaan.

Aanbeveling nee

Deirdre uit: Amersfoort

22-07-2019

ervaring:
Van der Meijs Glas heeft bij ons thuis prachtige stalendeuren geplaatst. Gedurende het gehele proces kan je rekenen op vakkundig advies.
Tevens is de nazorg uitstekend. Wij kunnen het iedereen aanraden!

corrie uit: tilburg

25-06-2019

ervaring:
De plaatsing van een zeer zware raam ging perfect. Dat nog wel op de 3e verdieping van een appartementen complex en dit kon alleen via een hoogwerker! Subliem gegaan! Chapeau!

Thijs uit: Tilburg

14-05-2019

ervaring:
Zeer tevreden, buitengewoon klantvriendelijk en snel. Prima prijs/kwaliteit! Aanrader!

Ad uit: Goirle

23-03-2019

ervaring:
afspraken na gekomen en netjes gewerkt.

Ivo uit: Oisterwijk

28-02-2019

ervaring:
Vriendelijke eigenaar en prima personeel