Beoordelingen binnen® Waddinxveen, Van der Linde

Heleen uit: Reeuwijk

14-10-2017
7,7

Positieve ervaring:
duidelijke uitleg en er wordt meegedacht om een juiste oplossing te zoeken

Anja uit: Waadinxveen

7,5

Ervaring met: Vloeren

Adri uit: Rijnsburg

8,1

Positieve ervaring:
Wij vinden van der Linde een goed bedrijf. We hebben verschillende keren ons nieuwe huis door hen laten stofferen. Deze keer ging het om gordijnen, waarbij de rails het had begeven. Er kon heel snel een afspraak worden gemaakt om de rails weer op te hangen en elementen te vervangen. Dat was fijn want zonder gordijnen is niet prettig. Nu is het weer prima in orde!

R.H uit: BOSKOOP

Ervaring met: Binnenzonwering

Positieve ervaring:
Solide,betrouwbaar bedrijf met vakkundig personeel waarbij service hoog in het vaandel staat.
Reeds jarenlang aankopen gedaan voor div zaken en altijd heel tevreden geweest met service en uitvoering !!

Jan uit: Waddinxveen

Ervaring met: Horren

C. uit: Waddinxveen

Ervaring met: Binnenzonwering

Positieve ervaring:
Over het geheel genomen de vakmanschap. Alleen nu voldoet deze niet helemaal want een van de rolgordijnen ligt op de grond.

Negatieve ervaring:
Zie boven

J.M.A. uit: Waddinxveen

7,8

Positieve ervaring:
Snel en vriendelijk geholpen en mijn railsroede is vakkundig en netjes opgehangen.

Adri uit: Waddinxveen

Wilfred uit: Waddinxveen

Ervaring met: Vloeren

Positieve ervaring:
Ik ben zeer te spreken over het contact met en de kennis van de medewerkers. Alle afspraken zijn netjes nagekomen en op vragen werd snel gereageerd.

Negatieve ervaring:
Wat ik vreemd vond was dat ze aanboden om de plinten van mijn keuken weer op maat te maken voor 35,- per plank. Ik vind dat dat er gewoon bij hoort als gevolg van het leggen van een nieuwe vloer als een stukje service.
Nu heeft iemand anders het gedaan, was ongeveer 5 minuten werk, en dus zeker niet 2 x 35,- euro waard.

Wilma uit: Waddinxveen

23-09-2017

Ervaring met: Buitenzonwering

Positieve ervaring:
Goede advisering. Vriendelijke behandeling.