Beoordelingen Van den Noort

Karin uit: Giessen

10-10-2018
3,5

Positieve ervaring:
En positieve ervaring had ik wel, tot vanochtend,Hierbij nogmaals het verloop:
Vrijdag 5 oktober heb ik in de ochtend gebeld of dinsdag 9 oktober de rolcontainer geledigd kon worden , deze is gisteren niet geledigd.
Vanochtend belde ik hierover: eerst kreeg ik te horen dat de container wel geledigd was, nadat men de chauffeur had gesproken zei men dat de chauffeur nog door mensen uit ons magazijn geholpen was. Ik gaf toen al aan dat wij geen mensen op ons priv├ęterrein hebben lopen en een magazijn is er al helemaal niet. De container staat nog vol op ons terrein.
Er is door jullie gewoon een fout gemaakt; dat mag en kan gebeuren.
Wij mogen er dan ook vanuit gaan dat het keurig wordt opgelost maar hierin zijn wel ontzettend teleurgesteld. De enige optie is een week wachten

Verbeterpunten/ tips:
Klantvriendelijker omgaan met gemaakte fouten.

Martin uit: Almere

24-07-2018

Ervaring met: Containers, Recycling, Overig

Positieve ervaring:
Wij hebben enige jaren samenwerking met van den Noort waarin de door ons gevraagde diensten volgens afspraak worden uitgevoerd.
De klant vriendelijkheid en service ervaren wij als goed.
Het kan voorkomen dat onze wens mbt uitvoering niet altijd overeenkomt met de beschikbare tijd in de planning er wordt dan altijd gezocht naar een passend alternatief.
Een duidelijk antwoord is voor ons belangrijk gezien de aard van de dienstverlening welke wij bij onze relaties leveren,
deze bevinden zich veelal in de Nederlandse top 5 van onder andere de logistiek, Retail en productie bedrijven.
Kortom Hollandvuilafvoer is zeer tevreden met van den Noort en haar medewerkers.

Tot op heden geen.

Kees uit: Oosyerhout

08-06-2018
1,6

Positieve ervaring:
Vertegenwoordiger belooftt van alles. Het heeft weken en herhaalde telfoontjes gekost om een container te krijgen. Daarna kregen we weer geen ophaalschema.
Ook het contract is niet meer van deze tijd met een lange opzegperiode en stilzwijgende verlenging na een jaar. Zou ze aan niemand aanbevelenm. Ga naar een ander!!!!

Verbeterpunten/ tips:
Lever wat je belooft!!!!!!

corne uit: Sprang-Capelle

30-05-2018
1,8

Positieve ervaring:
helaas geen positieve ervaring.

Verbeterpunten/ tips:
reageer eens op klachten van een klant,
dit mag ook naar twee maanden

mari uit: Molenschot

09-05-2018
2,4

Positieve ervaring:
Zeer slecht vooral met de vertegnwoordiger. dus geen positiefe ervaring

Verbeterpunten/ tips:
Een vertegenwoordig sturen die wel beleefd de vragen antwoord. en als er gezegd word we bellen u de volgende dag terug. En krijg dan een mailtje dat we terug zijn gebeld terwijl op mijn mobiel gebeld zou worden. is ook niet gebeurt. vandaag weer gebeld en zijn nog steeds niet verder gekomen, ik vind dit een hele slechte zaak. Als we dit geweten hadden hadden wij nooit bij jullie een container besteld. werd ook nog zonder overleg verlengt. u vertegenwoordiger zei dat dat in het contract stond. dit hebben wij nooit gehad. dat papier waar dat op stond. Dus sorry voor dit negatiefe bericht. maar zou denken wij erover. MVG M de Jong Lijndonk25 Molenschot telnr 0641511371

marvin uit: Breda

27-02-2018

Positieve ervaring:
Absolute top class en snel.
Beleeft personeel.

Tot de volgende keer.

M uit: Breda

15-02-2018
4,1

Verbeterpunten/ tips:
Communicatie en terug koppeling.

ralf uit: breda

10-02-2018

Ervaring met: Grond- en sloopwerken, Containers, Zand en puingranulaat, Recycling

Positieve ervaring:
correct werkend personeel en bedrijf

Aydan uit: Oosterhout

10-02-2018
8,5

Ervaring met: Containers, Recycling

Gilbert uit: Oudenbosch

09-02-2018
7,6

Positieve ervaring:
Afspraken met het plaatsen van containers gaat altijd prima.

Verbeterpunten/ tips:
Een min punt vindt ik dat ik huur moet betalen per dag voor de container bij mij op de werkplaats.