Beoordelingen Van den Hurk Optiek

• Kwaliteit 9,1
  • Afspraken nakomen 9,2
  • Snelheid dienstverlening 9,1

Positieve ervaring:
Klantvriendelijk, meedenkend, proactief, persoonlijke service.

Verbeterpunten/ tips:
Soms moet je lang wachten als je langskomt zonder afspraak. Maar dat is te voorkomen door van te voren een afspraak te maken, dus niet vervelend.

Dorinda uit: Voorschoten

9,6

Positieve ervaring:
Erg klantvriendelijk, goed gevoel bij, altijd tijd voor een praatje. Daarnaast professioneel, netjes.

Verbeterpunten/ tips:
Ik zit nu in een soort systeem waarbij je via automatisch incasso iedere maand een klein bedrag betaald voor de lenzen. Dat vind ik top! Alleen heb ik vandezomer wat herinneringsmailtjes gemist om langs te komen voor de controle en nieuwe lenzen. Waarschijnlijk gewoon een systeemfout hoor. Maar ik vind dit altijd heel prettig om wel te krijgen omdat ik het zo druk heb dat ik het snel vergeet anders. De mails zijn een fijne reminder. Enig verbeterpunt wat ik kan bedenken :)

Mandy uit: Leiden

07-12-2018

Ervaring met: aankoop van contactlenzen, contactlenscontrole

Veronique uit: Leiden

09-11-2018
9,5

Ervaring met: aankoop van een complete bril, aankoop van contactlenzen, contactlenscontrole, oogmeting, optometrisch onderzoek, orthoptisch onderzoek, service (nieuwe neuspad, bril bijstellen)

Positieve ervaring:
Zeer persoonlijke en professionele behandeling. Out of the box denken, niet tevreden zijn als iets niet helemaal goed is maar verder (mee)denken. De klant is hier echt koning!

ton uit: Leiden

09-11-2018

Vriendelijk en meedenkend.

Wenst de klanten volledig tevreden uit de winkel te laten gaan waarbij zei wederom een goed en comfortabel zicht hebben.

Evelien uit: LEIDEN

12-10-2018
9,9

Ervaring met: aankoop van contactlenzen

Positieve ervaring:
Beste service in Leiden (en misschien zelfs Nederland). Stefan neemt altijd de tijd om de perfecte oplossing voor jouw situatie te vinden, hij is vakkundig en super servicegericht. Ik vertel letterlijk al mijn vrienden over zijn winkel, want dit is niet normaal :)

12-10-2018

Ervaring met: aankoop van een complete bril, aankoop van contactlenzen, service (nieuwe neuspad, bril bijstellen)

Rob uit: Katwjk

15-09-2018
9,7

Ervaring met: aankoop van brillenglazen

Positieve ervaring:
Ik ben al jaren en zeer tevredene klant, en altijd deskundig en vriendelijk geholpen.

Bogdan uit: Leiden

12-07-2018

Ervaring met: aankoop van een complete bril, oogmeting, optometrisch onderzoek, service (nieuwe neuspad, bril bijstellen)

Positieve ervaring:
Absolutely impeccable service, Stefan Derksen was extremely nice, took the time to do all the eye measurements, explained everything and patiently helped me choose the best frame for me.

Can't think of anything.

M uit: Leiden

12-02-2018
9,6

Ervaring met: aankoop van contactlenzen, oogmeting, contactlenscontrole

Positieve ervaring:
Er wordt de tijd genomen en je wordt vakkundig geholpen. Er wordt meegedacht bij speciale verzoeken. Erg klantgericht.

Verbeterpunten/ tips:
Openingstijden verruimen zou prettig zijn voor werkende klanten