Beoordelingen Van den Hurk Optiek

• Snelheid dienstverlening 9,1

15-03-2019
6,6

Positieve ervaring:
Professioneel geholpen bij aanmeten nachtlenzen, goede service, weet duidelijk waar hij het over heeft

Verbeterpunten/ tips:
Heeft sinds kort betalingen middels automatisch incasso. Deze gaan wat mij betreft tegen moraliteit in.
Er wordt verteld bij aanschaf dat je kunt kiezen of het gehele bedrag van nachtlenzen in een keer te betalen of in 12 maanden. Voor dit laatste gekozen dus na 12 maanden was ik klaar met afbetalen van wat ik heb aangekocht. Echter liep de incasso door. Hierover gemaild -> geen reactie. Langs gegaan; ik moest het maar zien als een sport abonnement, in principe moet ik nieuwe lenzen afnemen na een jaar en dus loopt de incasso vast door ookal heb ik nog geen enkele nieuwe service gehad, was er geen afspraak en was ik ook niet van plan om hier weer lenzen aan te schaffen. Mijns inziens is dit niet te vergelijken (voor sport abonnement krijg je ook daadwerkelijk die maanden iets waar je voor betaalt, namelijk toegang totdat je opzegt). Je betaalt nu geld omdat je incasso nu eenmaal doorloopt maar krijgt hier nog niks voor. Ik vind de vergelijking met een tandarts of automonteur die alvast geld afschrijft nog voor je ├╝berhaupt een afspraak voor de jaarlijkse controle/onderhoudsbeurt hebt passender. Er wordt ook geen oplossing aangeboden, incasso is incasso ook al staat er bovenaan je contract dat het incasso ten behoeve van GELEVERDE lenzen wordt gebruikt. In de kleine lettertjes er onder staat inderdaad dat je zelf maandelijks moet gaan opzeggen na een jaar, ik ben benieuwd hoe rechtsgeldig dit is. Ook is dit mondeling nooit ter sprake gekomen en komt dat nu uit de hoge hoed omdat ik er tegen aanloop. Geen herinnering gehad om ├╝berhaupt voor een nieuwe afspraak te komen dit jaar, maar wel vast het geld innen... Bij mijn vorige opticien liep alles netjes na 12 maanden af want dan heb je betaalt wat je hebt aangeschaft en gaat je betaling weer in als je ook daadwerkelijk weer een nieuw jaar aanschaft. Bij opticiens van vrienden gaat het ook zo. Jammer dat dit hier schimmiger gaat en het blijkbaar belangrijker is mensen op deze manier geld afhandig te maken dan om hier samen uit te komen. Klant en aanbeveling minder.

Rob uit: OLHAO

05-03-2019

Positieve ervaring:
prima adres, goede service, persoonlijk en lekker helder.

winkel kan wat ruimer...

9,6

Betrokken, gezellig en professioneel

Niels uit: Leiden

Positieve ervaring:
Van den Hurk Optiek werkt goed gestructureerd. De klantvriendelijkheid is super. Stefan legt alles netjes uit en helpt goed waar nodig. Bereikbaarheid en reactietijd zijn prima. Een winkel die goed mee gaat met de tijd. Ik kom er graag.

N.V.T.

Inge uit: Hazerswoude Rijndijk

Ervaring met: aankoop van contactlenzen, contactlenscontrole

Positieve ervaring:
Stefan neemt alle tijd en levert topservice om ervoor te zorgen dat ik weer goed kan zien.

Positieve ervaring:
Klantvriendelijk, meedenkend, proactief, persoonlijke service.

Verbeterpunten/ tips:
Soms moet je lang wachten als je langskomt zonder afspraak. Maar dat is te voorkomen door van te voren een afspraak te maken, dus niet vervelend.

Dorinda uit: Voorschoten

9,6

Positieve ervaring:
Erg klantvriendelijk, goed gevoel bij, altijd tijd voor een praatje. Daarnaast professioneel, netjes.

Verbeterpunten/ tips:
Ik zit nu in een soort systeem waarbij je via automatisch incasso iedere maand een klein bedrag betaald voor de lenzen. Dat vind ik top! Alleen heb ik vandezomer wat herinneringsmailtjes gemist om langs te komen voor de controle en nieuwe lenzen. Waarschijnlijk gewoon een systeemfout hoor. Maar ik vind dit altijd heel prettig om wel te krijgen omdat ik het zo druk heb dat ik het snel vergeet anders. De mails zijn een fijne reminder. Enig verbeterpunt wat ik kan bedenken :)

Mandy uit: Leiden

Ervaring met: aankoop van contactlenzen, contactlenscontrole

Veronique uit: Leiden

09-11-2018
9,5

Ervaring met: aankoop van een complete bril, aankoop van contactlenzen, contactlenscontrole, oogmeting, optometrisch onderzoek, orthoptisch onderzoek, service (nieuwe neuspad, bril bijstellen)

Positieve ervaring:
Zeer persoonlijke en professionele behandeling. Out of the box denken, niet tevreden zijn als iets niet helemaal goed is maar verder (mee)denken. De klant is hier echt koning!