Beoordelingen Van den Hoff Installatiebedrijf BV

7,9

Hakan uit: Eindhoven

17-06-2017

Ik heb zaken gedaan als: bedrijf

Ik heb ervaring met: Verwarming en luchtbehandeling , Sanitair / Loodgieterswerk, Onderhoud / Service

Positieve ervaring:
betrokken met de klant, goede omgang met de klant, snelle service en aanwezig op afgesproken tijd.

Hanneke uit: Eindhoven

23-04-2017

Positieve ervaring:
Als je een installatiebedrijf nodig hebt en je wilt dat zaken snel, vakkundig en in een plezierige atmosfeer worden geregeld, dan bel je Van den Hoff. Urgente zaken worden snel en pragmatisch opgepakt, precies zoals je het zelf zou willen.

Ga zo door!

mieke uit: eindhoven

04-10-2016

Ik heb ervaring met: Anders

Positieve ervaring:
Dave en Thomas bedankt voor alles het werk dat jullie netjes afleverde de beleefdheid en het begrip voor mijn situatie waar ik in zal over me kleindochter met haar anorexia jullie waren geweldig dank jullie nogmaals groetjes Mieke sanders de waghemakerstraat

Boukje uit: Breugel

28-09-2016
7,9

Positieve ervaring:
Aardige monteur die rekening die meteen doorpakte. Vervolgafspraak kon diezelfde week nog, hij kwam zelf nog een keer en gad alle spullen bij zich. Fijn!

Verbeterpunten/ tips:
Een afspraak maken is voor mij lastig met jullie tijden. Ik werk in het onderwijs en kan dus geen vrije uren of dagen opnemen. Ik moet bij een nieuwe afspraak wachten tot ikzelf vakantie heb. Dat is soms lang wachten (als iets kapot is)

Gerard uit: Eindhoven

12-09-2016

Positieve ervaring:
In het tijdsperiode van 2 uur een afspraak gemaakt, ipv vele andere bedrijven waar alleen ergens in de ochtend of in de middag kan (4 uur). Vriendelijk te woord gestaan en de man heeft alles netjes achtergelaten.

H uit: Eindhoven

11-09-2016

Ik heb zaken gedaan als: bedrijf

Martijn uit: Eindhoven

11-09-2016
6,1

Ik heb ervaring met: Sanitair / Loodgieterswerk

Positieve ervaring:
In principe een prima ervaring, eventjes moeten wachten op het eerste contact. Nadat ik gebeld was maar niet op kon nemen ontving ik snel een mail met daarna een voorstel voor een afspraak, goed geregeld!

Verbeterpunten/ tips:
De monteur zou tussen 10 en 12 komen maar was er uiteindelijk om half 2. In mijn geval was het geen groot probleem. Maar het zou wel fijn zijn geweest om eerder een signaal te ontvangen dat de monteur er waarschijnlijk niet op tijd is. Nu was het eerste contact op de dag van de reparatie om half 1 met de boodschap dat de monteur wat later was.

Jan uit: Eindhoven

07-09-2016

Positieve ervaring:
Vriendelijke jongeman die wist wat hij deed, ging heel grondig te werk en dat voor een vrijdagmiddag laat

geen

wim uit: eindhoven

10-06-2016
9,7

Positieve ervaring:
Snelle, deskundige en erg communicatieve medewerker, met goede verbetertips.