Beoordelingen Van den Hoff Installatiebedrijf BV

14-03-2019
1,6

Ik heb ervaring met: Sanitair / Loodgieterswerk

Positieve ervaring:
Afspraken worden niet nagekomen, al sinds maart 2018 bezig met schade te verhalen aan onze vloer die aangericht is door medewerkers van Van den Hoff. Erg slechte communicatie.

Verbeterpunten/ tips:
Afspraken nakomen en communicatie verbeteren.

Harrie uit: Eindhoven

30-05-2018

Ik heb zaken gedaan als: particulier

Ik heb ervaring met: Verwarming en luchtbehandeling , Sanitair / Loodgieterswerk, Onderhoud / Service

Positieve ervaring:
vertrouwen in correcte en vakkundig afhandeling

Anneke uit: Nuenen

07-05-2018

Positieve ervaring:
prettig in de omgang nette en eerlijke mensen

Wilbert uit: Eindhoven

26-02-2018
9,6

Ik heb ervaring met: Verwarming en luchtbehandeling , Onderhoud / Service

Storing aan de CV ketel op zaterdag avond 20.00
Binnen 1.1/2 uur stond de service monteur op de stoep met de juiste onderdelen.
Telefonisch aangegeven dat het ook een dag kon wachten maar dat vond de monteur geen goed idee met de te verwachten koude nacht.
Storing keurig verholpen, en goede uitleg gekregen over hetgeen wat er aan de hand was en waarom welke onderdelen vervangen moesten worden.
Monteur met kennis van zaken en zeer vriendelijk.

Jos uit: Eindhoven

10-02-2018

Positieve ervaring:
Afspraken worden keurig nagekomen, onderhoud wordt perfect uitgevoerd. Goede communicatie (bv. online afspraak maken is erg handig).

mma uit: eindhoven

06-07-2017
7,9

Hakan uit: Eindhoven

17-06-2017

Ik heb zaken gedaan als: bedrijf

Positieve ervaring:
betrokken met de klant, goede omgang met de klant, snelle service en aanwezig op afgesproken tijd.

Hanneke uit: Eindhoven

23-04-2017

Positieve ervaring:
Als je een installatiebedrijf nodig hebt en je wilt dat zaken snel, vakkundig en in een plezierige atmosfeer worden geregeld, dan bel je Van den Hoff. Urgente zaken worden snel en pragmatisch opgepakt, precies zoals je het zelf zou willen.

Ga zo door!

mieke uit: eindhoven

04-10-2016

Ik heb ervaring met: Anders

Positieve ervaring:
Dave en Thomas bedankt voor alles het werk dat jullie netjes afleverde de beleefdheid en het begrip voor mijn situatie waar ik in zal over me kleindochter met haar anorexia jullie waren geweldig dank jullie nogmaals groetjes Mieke sanders de waghemakerstraat

Boukje uit: Breugel

28-09-2016
7,9

Ik heb ervaring met: Onderhoud / Service

Positieve ervaring:
Aardige monteur die rekening die meteen doorpakte. Vervolgafspraak kon diezelfde week nog, hij kwam zelf nog een keer en gad alle spullen bij zich. Fijn!

Verbeterpunten/ tips:
Een afspraak maken is voor mij lastig met jullie tijden. Ik werk in het onderwijs en kan dus geen vrije uren of dagen opnemen. Ik moet bij een nieuwe afspraak wachten tot ikzelf vakantie heb. Dat is soms lang wachten (als iets kapot is)