Beoordelingen Uitvaartzorg van de Kerkhof

• Betrokkenheid 9,6
  • Respect voor alle wensen 9,6

Linda uit: Helmond

9,6

Edwin & Co hebben mede met ons mijn schoonmoeder(2011) en mn zwager(2015) n supermooi afscheid gegeven! Iedereen zou er naartoe moeten gaan, het is zo persoonlijk, gemoedelijk, erg rustgevend ook voor ons in de 2 zware periodes in ons leven!

Chantal uit: Mierlo

9,6

Ingrid uit: Helmond

09-06-2017

Met respect en rust en toewijding heeft familie vd Kerhof de uitvaart van mijn mama verzorgd. Alles werd perfect geregeld zonder haast en druk..maar in alle rust. Ik hoop papa wat langer bij me te houden...maar als het zijn tijd is weer ik jullue te vinden. Belangrijke toevoeging...mijn ouders zijn verzekerd bij een uitvaart maatschappij. Maar deze keren uit, als je liever alles persoonlijker geregeld wilt hebben door Familie vd Kerkhof.

Patricia uit: Purmerend

02-04-2017

We hebben een mooi en waardig afscheid gehad van ons pap. Dit is gelukt door de geweldige begeleiding die we kregen. Mee denkend, betrokken en ze hebben met alles de juiste snaar geraakt. Bedankt Edwin, Luuk en Annie. Fam. van Dijk.

José uit: Mierlo

21-02-2017

Wij hebben de contacten met Edwin en zijn zoon als zeer warm ervaren. Deskundig en professioneel, maar tevens ook persoonlijk.

Anja uit: Helmond

12-02-2017

Doordat dit een klein bedrijf is en ook de begeleiding door vader en zoon zelf wordt gedaan was er direkt een goede band met ons.
Zeker aan te bevelen !!

Pieter uit: Mierlo

08-02-2017

Op respectvolle manier de uitvaart perfect verzorgd.

uit: Deurne

07-02-2017

Wij hebben de wijze waarop Van de Kerkhof mee dacht met ons en onze wensen als bijzonder positief ervaren.

willy uit: mierlo

06-02-2017

een geweldige steun en betrokkenheid en fijne mensen om over de vloer te hebben in die droeve tijd.
in een woord geweldig nog bedankt
familie bekkers

Piet uit: Mierlo

06-02-2017

Zelfde oordeel als ons Hanneke.
Ik kan alleen maar tienen geven: het was op alle fronten honderd procent.