Beoordelingen Van de Breevaart Keuken & Sanitair

• Plaatsing / montage / levering 8,9
  • Garantie / nazorg 8,9

P.J.J. Bakker uit: Bergen op Zoom

19-06-2017

We hebben een goed gevoel door de klantvriendelijke benadering van zowel Bert- Jan Bout als van Peter. Komplimenten zoals alles in goed overleg is verlopen.

Hans Willem Hopmans uit: Tholen

16-05-2017

Fam. J. Smith uit: Zuid-Beijerland

03-04-2017

Wij zijn zeer tevreden met de keuken en plaatsing die wij bij Van De Breevaart Keuken & Sanitair in Halsteren hebben aangekocht. De voorbereidingen zoals o.a. kleur, type keuken, kookapparaat, aanrechtblad en vaatwasser wat wij in onze nieuwe keuken geplaatst wilde hebben, hadden we zelf reeds gedaan door bezoeken aan andere keuken bedrijven.
Daardoor werd het eenvoudiger met eigenaar Peter tot overeenstemming te komen met al onze wensen. Ook een bezoek aan het Inspiratiehuis 20/20 in Hoofddorp, overigens op aanraden van Peter, heeft ons veel nieuw inzicht gegeven o.a. alle NEFF apparatuur aangekocht prachtige techniek en 5 jaar garantie is niet onbelangrijk. Zijn er ook nog punten die verbetering behoeven? Ja o.a. communicatie tussen aankoop en plaatsing moet beter en dat hebben wij met elkaar mondeling besproken. De Garantie die NEFF geeft op alle apparatuur is top en de nazorg kan nog niet beoordeeld worden.
Alles bij elkaar opgeteld bevelen wij, Van De Breevaart Keukens & Sanitair in Halsteren, van harte aan.

Verhagen uit: Halsteren

11-03-2017

In twee woorden: super tevreden

Hans Bakx uit: Halsteren

04-03-2017
8,5

Nugteren uit: Tholen

23-02-2017
6,1

Komt afspraken slecht na.
Geen terugkoppeling naar klant.

Desiree Tonino uit: Bergen op Zoom

24-01-2017

Willem van Duijn uit: Halsteren

09-01-2017
9,8

Wij waren voorbereid op wat wij wilden kopen. Dit kenbaar gemaakt en meteen de juiste prijs aangeboden en zonder poespas tot een deal gekomen.
Geleverd volgens afspraak en een PRIMA vakman en AARDIGE man (Sam) die de plaatsing heeft uitgevoerd.
Al met al een heel goede ervaring met Van de Breevaart!

Jaspers uit: Berchem (BE)

13-12-2016
9,8

Wij hebben tegels laten leggen die volledig naar wens geplaatst werden. Een aantal tegels kwamen later en zijn zonder problemen bijgelevert en geplaatst. Erg tevreden met het resultaat.

Rijneveen uit: Bergen op Zoom

06-12-2016

Vanaf de eerste oriëntatie in de showroom werd al constructief meegedacht. Geen overbodige blabla, maar gedegen adviezen en opmerkingen en wat zeker belangrijk is: niet opdringerig.
Werkzaamheden verliepen prima: uitstekende vakmensen, overlegden wanneer nodig en adviseerden wijzigingen indien noodzakelijk. Het resultaat mag er dan ook zijn: een schitterende badkamer. Alles goed op elkaar afgestemd met oog voor details en werkelijk uitmuntend betegeld. Van de Breevaart zou ik iedereen aanbevelen!