Beoordelingen Van de Breevaart Keuken & Sanitair

• Plaatsing / montage / levering 8,9
  • Garantie / nazorg 8,9

D. v Houte uit: Tholen

04-12-2017

Wij zijn vanaf de initiatieffase tot en met de levering zeer vakkundig geholpen door van de Breevaart. Er wordt gericht meegedacht met de klant en wat wij als zeer prettig hebben ervaren is dat we niet werden belast met onnodige technische informatie maar dat gewoon alles werd geregeld zonder problemen.

A A van der Heiden uit: Ooltgensplaat

09-11-2017
9,7

goed advies, leuke oplossing voor mijn wensen en eisen .

Ad en Louisanne Buijs uit: Halsteren

02-11-2017

Wat zijn wij blij dat wij, via een zoekopdracht op internet, in contact zijn gekomen met Van de Breevaart. Direct na binnenkomst gevoel van een warm bad met gelukkig geen poespas. Oog (goed luisteren en meedenken) voor de relatie en komen afspraken direct na! Alles gebeurt in goed overleg. De installatie van onze badkamer en beide toiletten is op een prettige en zeer vakkundige wijze verlopen. Met name de installateur Bram verdient een zeer groot compliment. Wat een vakman. Wij bevelen vd Breevaart dan ook graag aan bij bekenden. Hoge kwaliteit voor een prima prijs.

Jeroen Roos uit: Bergen Op Zoom

02-08-2017

Wij zijn zeer goed geholpen in de winkel bij het maken van een keuze voor onze badkamer. Wij vonden het ook erg prettig dat alles nog in de winkel met de hand wordt getekend. Wij zijn zeer tevreden met het eindresultaat.

Marjolein en Daan Steijns uit: Halsteren

15-07-2017
7,0

We zijn heel tevreden over hoe badkamer en toilet uiteindelijk geworden zijn. Maar we waren minder tevreden over het aanlooptraject. De eerste afspraak om de tekeningen door te nemen zegde Peter van de Breevaart 15 minuten (!) van tevoren af omdat de tekeningen niet af waren. Toen de tekeningen er eenmaal waren zaten er erg veel fouten in: de verkeerde tegels waren ingetekend, het verkeerde badmeubel in de verkeerde kleur, een wand op de plek van de oude wand waarvan we expliciet gezegd hadden dat we die eruit wilden, en een instap naar de douche die veel te krap was. De reden dat we toen niet weggelopen zijn was tijdsdruk, en de positieve verhalen die we van anderen gehoord hadden. Maar we moesten zelf alle details in de gaten houden om te krijgen wat we wilden. Op onze aanwijzingen kwam er toen uiteindelijk een tekening die wél klopte (nadat ook in de tweede tekening nog fouten zaten). Ik verwacht van een badkamerspecialist dat hij met me meedenkt en met creatieve oplossingen komt, maar daar was geen sprake van.
En de spelfout in onze achternaam in de email waarin we om deze review gevraagd werden vind ik ook weer erg slordig.

Over de vakmensen die de badkamer en het toilet geplaatst hebben zijn we gelukkig wél onverdeeld tevreden. Het zit er heel mooi in. Alles is netjes afgewerkt, kleine probleempjes werden direct opgelost. Ze waren vriendelijk, vakkundig en dachten met ons mee.

Al met al zijn we blij met het resultaat, maar we komen waarschijnlijk niet meer terug.

P.J.J. Bakker uit: Bergen op Zoom

19-06-2017

We hebben een goed gevoel door de klantvriendelijke benadering van zowel Bert- Jan Bout als van Peter. Komplimenten zoals alles in goed overleg is verlopen.

Hans Willem Hopmans uit: Tholen

16-05-2017

Fam. J. Smith uit: Zuid-Beijerland

03-04-2017

Wij zijn zeer tevreden met de keuken en plaatsing die wij bij Van De Breevaart Keuken & Sanitair in Halsteren hebben aangekocht. De voorbereidingen zoals o.a. kleur, type keuken, kookapparaat, aanrechtblad en vaatwasser wat wij in onze nieuwe keuken geplaatst wilde hebben, hadden we zelf reeds gedaan door bezoeken aan andere keuken bedrijven.
Daardoor werd het eenvoudiger met eigenaar Peter tot overeenstemming te komen met al onze wensen. Ook een bezoek aan het Inspiratiehuis 20/20 in Hoofddorp, overigens op aanraden van Peter, heeft ons veel nieuw inzicht gegeven o.a. alle NEFF apparatuur aangekocht prachtige techniek en 5 jaar garantie is niet onbelangrijk. Zijn er ook nog punten die verbetering behoeven? Ja o.a. communicatie tussen aankoop en plaatsing moet beter en dat hebben wij met elkaar mondeling besproken. De Garantie die NEFF geeft op alle apparatuur is top en de nazorg kan nog niet beoordeeld worden.
Alles bij elkaar opgeteld bevelen wij, Van De Breevaart Keukens & Sanitair in Halsteren, van harte aan.

Verhagen uit: Halsteren

11-03-2017

In twee woorden: super tevreden

Hans Bakx uit: Halsteren

04-03-2017