Beoordelingen Van de Breevaart Keuken & Sanitair

• Plaatsing / montage / levering 8,9
  • Garantie / nazorg 8,8

Jacco Quist uit: Halsteren

12-06-2018

Zonder poespas goed geadviseerd en vakkundige sloop en opbouw oude en nieuwe badkamer. Alles uit handen gegeven en ruim voor geplande opleverdatum gereed. Zodanig tevreden zodat we ook gelijk de WC ook laten renoveren.

Hans uit: Poortvliet

24-05-2018

Meesters - de Jong uit: Bergen op Zoom

07-05-2018
8,1

T.D. uit: Halsteren

05-05-2018

Een betrouwbare club om mee te werken. Piekfijn afgeleverd!

de kok uit: bergen op zoom

25-04-2018

we hebben vanaf het begin goed contact gehad en onze wensen zijn naar alle tevredenheid uitgevoerd .We hebben vanaf dag 1 n goed contact met Bram gehad, die hard en netjes werktte. Al met al zijn wij zeer tevreden.

Lepolder uit: Sint-Maartensdijk

31-03-2018

C.Dielissen uit: Roosendaal

15-02-2018

De badkamer en wc zijn met vakbekwame medewerkers van van de Breevaart geplaatst. Ook met het uitkiezen van de materialen en het ontwerpen van de ruimtes is goed aandacht besteed.

de Dooij uit: Ossendrecht

03-02-2018

De samenwerking met Breevaart vonden wij prettig verlopen. Zowel in de showroom als bij de montage waren de medewerkers goed op de hoogte en werd er geluisterd naar wat onze wensen waren. Wij zijn blij met onze nieuwe badkamer.

Peter Matthijssen uit: Heerle

15-01-2018

D. v Houte uit: Tholen

04-12-2017

Wij zijn vanaf de initiatieffase tot en met de levering zeer vakkundig geholpen door van de Breevaart. Er wordt gericht meegedacht met de klant en wat wij als zeer prettig hebben ervaren is dat we niet werden belast met onnodige technische informatie maar dat gewoon alles werd geregeld zonder problemen.