Beoordelingen Van de Breevaart Keuken & Sanitair

• Plaatsing / montage / levering 9,0
  • Garantie / nazorg 8,9

W. Huijbregts uit: Steenbergen

26-11-2018

van de Breevaart is een prima adres om een nieuwe badkamer te regelen. Je word uitermate vriendelijk en deskundig geholpen (in ons geval door Jeffrey) en de medewerkers Jan, Joris en Bram verdienen een pluim voor hun prima installatiewerk.

G. Koenders uit: Tholen

29-10-2018
8,1

Prettige samenwerking, goede installatie monteurs met 1 aandachtspunt (al in opleveringsgesprek toegelicht).

Els Doncker uit: Bergen op Zoom

04-10-2018
9,9

Er is goed geluisterd naar de wensen bij het ontwerp.

Voor het gehele verbouwingstraject (van ontwerp t/m oplevering) is er een vast contactpersoon/aanspreekpunt, welke ook de uitvoering van de werkzaamheden volgt.

Heel prettig dat de volledige verbouwing (badkamer en toilet op de begane grond) is uitgevoerd door 1 persoon die ik wil omschrijven als een vakman.

Patrick Seys uit: Wouwse Plantage

03-10-2018
9,9

Zeer aan te bevelen bedrijf! Vergeleken met eerdere ervaringen een 'verademing'!

Marijke Mathot uit: Etten-Leur

17-08-2018

Wij zijn heel tevreden met het uiteindelijke resultaat. Toen in de eerste instantie verkeerde deurtjes waren besteld is dit samen op een goede manier opgelost!

Fam. Kamman uit: Halsteren

06-08-2018

Onze ervaring is zeer positief. Men denkt mee en bij onduidelijkheden wordt er goed gecommuniceerd.

Fabienne Peersman uit: Halsteren

29-06-2018
9,6

We zijn bij de keuze van een nieuwe badkamer uitstekend geholpen. We hebben rustig en weloverwogen keuzes kunnen maken uit de verschillende mogelijkheden en alles is helemaal naar onze wens geworden. De uitvoering is heel vakkundig gedaan en de afwerking is perfect.
Wij zijn heel tevreden over Van de Breevaart.

Jacco Quist uit: Halsteren

12-06-2018

Zonder poespas goed geadviseerd en vakkundige sloop en opbouw oude en nieuwe badkamer. Alles uit handen gegeven en ruim voor geplande opleverdatum gereed. Zodanig tevreden zodat we ook gelijk de WC ook laten renoveren.

Hans uit: Poortvliet

24-05-2018