Beoordelingen VDP-Omvormers

• Deskundigheid 8,8

Luc uit: Aarschot

01-08-2017

Ervaring met: Omvormers

Snel en correct geleverd!

Edward uit: Hoogstraten

01-08-2017

Snel en met een duidelijk en goed te volgen van de verzending

14-07-2017
8,5

Ervaring met: Anders

11-07-2017

Maandag besteld, donderdag geleverd, op tijd om in het weekend weer te gebruiken. Dank u

Ron uit: Maastricht

21-06-2017

Ervaring met: Omvormers

Perfecte service en goed vertrouwen

Pascal uit: Belgie

05-06-2017
1,8

Ervaring met: Omvormers

Ik vind het erg da op het boekje een sticker is aangebracht, net daar waar je de ggevens van de fabricant vind.
Als je dan op hun website moet vaststellen dat dezelfde omvormer ongeveer 15 % goedkoper is end ook geen verzendkosten worden aangerekendis het verschil al snel 20 %.
Enkel door het aanbrengen van de sticker is bij mij de argwaan gewekt.
Ik had nog andere zaken nodig, mae nu weet ik waar ik hetzelfde kan krijgen zonder verzendkosten en tevens ook goedkoper.

olivier uit: bavikhove

04-06-2017

Ervaring met: Omvormers

supertoestellen, vooral met de afstandsbediening

Piet uit: Pittem Belgie

31-05-2017

Ervaring met: Omvormers

Al 2x omvormer besteld en na bestelling van afstandbediening. Super snel geleverd en ook extra telefoontje ontvangen met de melding van de besteldienst omdat de vorige bestellingen om 24v naar 230voltage waren en nu bestelling van 12v naar 230volt, ze hadden dit opgemerkt en ik had verkeerd doorgegeven dus ; service gaat vóór op de verkoop.. schitterend, bedankt nogmaals

Rudi uit: Alkmaar

30-05-2017
8,5

Ervaring met: Anders

te vreden en aanraadbaar. tot nu toe alleen nog maar een omvormer/lader aangeschaft en uiteraard voor een voordelige bedrag. minpunten zijn: te weinig gedetailleerd product informatie beschikbaar(foto's en diagrammen); voor een installateur die de producten kennen is dat geen probleem. Tevens heb ik een duits en engelstalig handleiding ontvangen ipv nederlandstalig, maar dat moet absoluut geen probleem zijn voor een dhzelfer

24-05-2017