Beoordelingen Van Buttingha Wichers Notarissen

L uit: Den Haag

10-09-2018
4,7

Positieve ervaring:
Service was prima, maar onplezierige verrassing en afhandeling achteraf.

Negatieve ervaring:
De kosten werden vooraf aangeven voor standaard testament. Uiteindelijk viel de factuur 60% duurder uit. Dit bleek door een kleine aanpassing die ik via de mail had gedaan. Daar werd veel tijd en dus kosten voor doorberekend. Totaal niet het bedrag dat vooraf was besproken. En ook was er tussendoor geen comminicatie over dergelijke meerkosten. Zeer ontransparant dus.

H.P. uit: Rijswijk

30-06-2018

Ik ben een: particuliere klant

Ervaring met: Huwelijkse- en partnerschapsvoorwaarden, anders

Positieve ervaring:
I needed true copies of my and my wife's passport and of other documents a few months back for use in Denmark. Also I was wondering few things about my marriage agreement. I was helped extremely well.

None.

L uit: Rotterdam

26-04-2018
1,0

Negatieve ervaring:
Als je gaat voor een snelle afhandeling van een erfenis ga dan vooral NIET hierheen. 7 jaar later en nog is de zaak niet afgerond. Daarnaast al 2 jaar geen update gehad, helemaal niks.. en zeggend in de omschrijving dat men DE familie notaris is is gewoon een lachertje, nooit enig gevoel van medeleven of compassie ontvangen en het feit dat je er al 7 jaar over doet en nooit communiceert zegt ook al genoeg

H.O.A. uit: Zwolle

20-12-2017

Ik ben een: particuliere klant

Ervaring met: Aankoop van een woning, Huwelijkse- en partnerschapsvoorwaarden, Testament(en), Verklaring van erfrecht

Prettige mensen.
Altijd zeer goed te woord gestaan.
Correcte en snelle dienstverlening.
Niets is te veel.
Etc.

A.V. uit: Den Haag

14-12-2017

Ervaring met: Testament(en), anders

Positieve ervaring:
De persoonlijke begeleiding en het deskundig advies van Mr. van Rijckevorsel waren zoals je hoopt als ja naar een notaris gaat.

geen

AC uit: Wassenaar

13-11-2017

Liesbeth uit: Zoetermeer

07-11-2017

Ervaring met: Testament(en), Verklaring van erfrecht

Positieve ervaring:
Alles was prima, zie mijn oordeel hierboven.

Die waren er niet.

Andjenadebie uit: Den Haag

12-10-2017
9,8

Ervaring met: Vereniging of stichting

Positieve ervaring:
Objectief oordeel, goed advies gegeven en erg meedenkend en meelevend. Gesprek gehad met dhr. mr. T.J. Burgemeestre en ben zeer goed geholpen. Heel blij mee!

Martin uit: Londen

12-10-2017
9,5

Ervaring met: anders

Positieve ervaring:
Zeer professioneel en betrokken notaris die op een goede en leuke manier mijn zaak opmaakte en afwerkte.

Michiel uit: Den Haag

06-10-2017

Positieve ervaring:
Perfecte ervaring omtrent maken van testament en levenstestament

Negatieve ervaring:
Het zou nog beter geweest zijn indien vooraf aan de consulten een prijsindicatie gegeven zou zijn van de kosten.
T.a.v. deze vragenlijst is het vriendelijker om niet hieronder met een * aan te duiden wat dan wel "verplicht" zou zijn. Meewerken aan dit klantenonderzoek is tenslotte geheel vrijwillig, toch?