Beoordelingen Van Bruggen Adviesgroep Midden Zeeland

• Afspraken nakomen 8,4
  • Deskundigheid 8,6

Marten uit: Yerseke

04-04-2017

Mijn algemene indruk over Van Bruggen is absoluut een 8 waard. Ik vind de professionaliteit, deskundigheid, omgang etc. prima. Wat ik wel een beetje mis, is de communicatie over de voortgang. Als klant maakt je jezelf "lui" omdat je al het papierwerk en de organisatie uit handen geeft. Het overzicht ben je daardoor kwijt maar ik denk wel dat het prettig is dat iemand op de hoogte gehouden wordt over de huidige staat van het geheel. Dat kan al verbeterd worden door tijdig te reageren op mail bijvoorbeeld.

Marcel uit: Vlissingen

07-02-2017

Zeer kundig en prettig in de omgang.

Aart uit: Goes

17-01-2017

We worden keurig en adequaat geholpen

cyrille uit: Yerseke

09-12-2016

Zeer snel en in kort tijdsbestek de hypotheek geregeld en savonds buiten kantoor uren word er gewerkt super goede Service.

Garrie uit: Serooskerke Walcheren

05-12-2016

Het was goed geregeld. Ik kon op korte termijn een afspraak maken. En het was allemaal snel geregeld en ook duidelijk.

Bert en Ria uit: Kloetinge

29-05-2016

Duidelijke uitleg, vooral zoeken wat er mogelijk was in onze, specifieke, situatie

wim uit: goes

25-05-2016

op alle vragen een duidelijk antwoord gekregen en advies hoe de komende jaren met de hypotheek om te gaan

Frans uit: GOES

18-01-2016
7,8

Goed en objectief advies ontvangen.

F uit: Koewacht

26-12-2015
9,5

Goed contact. Geeft duidelijkheid omtrent mijn vraagstelling

Gerard uit: Terneuzen

26-12-2015

Hoewel bij mij de procedure van oversluiten hypotheek nog loopt is mijn ervaring met de adviseur van de Van Bruggen Adviesgroep heel positief. De adviseur Jan-Kees de Bruine (midden zeeland) heeft , zover ik het kan bezien, een grote deskundigheid en werkt echt in het voordeel van de klant.