Beoordelingen Van Bruggen Adviesgroep Winterswijk

• Afspraken nakomen 9,5
  • Deskundigheid 9,1

Mieke uit: Aalten

15-08-2017

Zeer goed te woord gestaan en geholpen.

j.c. uit: de Heurne

04-08-2017

jullie zijn te vroeg, volgende week is er een gesprek met de notaris en daarna kunnen wij de hypotheekaanvraag afronden. Als dat is geschiedt dan kunnen wij uw medewerker beoordelen,tot nu toe zijn wij tevreden. Ik moet wel opmerken dat het bedrag dat aan van Bruggen adviesgroep betaald moet worden niet in verhouding staat met het bedrag dat betaald moet worden voor rechtstreekse onderhandeling met de hypotheekgever Aegon.

Ron uit: Aalten

25-07-2017
9,8

Martine uit: Enschede

09-05-2017

Zeer duidelijk. Wat wij vroegen, krijgen we antwoord op.

Ellie uit: Overdinkel

06-05-2017

Heel goede ervaring klantvriendelijk en meedenken.

KJW uit: Lichtenvoorde

01-04-2017
8,5

Vlotte en vriendelijke behandeling. Goede inleving en begrip
van mijn persoonlijke situatie.Expertise was OK

01-04-2017

Jan en Brigittha uit: Winterswijk

28-03-2017

Nancy is zeer vriendelijk! Zij probeert alles zo voordelig mogelijk voor je op te lossen/regelen, en komt haar afspraken na! Ik beveel haar ten zeerste aan aan mijn familie, vrienden en kennissen enz.

Anne uit: Enschede

02-03-2017
9,8

Heel prettig en professioneel. Helaas laat onze situatie nu niet toe om.verdere stappen te nemen richting een ander huis. Willen toch financieel meer sparen. Zodra er.meer zicht zou zijn op start van verkoop woning en nieuwe.woning zullen wij weer contact opnemen met Nancy. Groet

Gijs uit: Winterswijk

13-02-2017

Mevr Hijink was zeer vriendelijk in de omgang en kwam alle afspraken perfect na.
Opmerking. Een fout in het berekeningssysteem was voor haar en ons zeer vervelend en storend, waardoor alles erg uitliep. Hier kon zij niets aan doen.