Beoordelingen Van Bruggen Adviesgroep Veenendaal

• Afspraken nakomen 9,2
  • Deskundigheid 9,2

Sjoerd uit: Wijk Bij Duurstede

Uitermate deskundig advies.
Zeer klantvriendelijk en goede service

Michel uit: Ede

9,5

Ik heb van Bruggen adviesgroep te Veenendaal ingeschakeld voor de verkoop van mijn huis: binnen 5 weken met winst verkocht, vervolgens voor de aankoop van een ander huis: binnen 2 weken een succesvolle aankoop! Zeer deskundige bemiddeling in een 'snel' makelaarswereldje waar knopen snel moeten worden doorgehakt. We zijn nu van een kleine rijtjeswoning verhuisd naar een royaal vrijstaand huis met een geweldige tuin, we zijn erg blij dat we onze verkoop- en aankoop door Van Bruggen te Veenendaal hebben laten doen.

Hanneke uit: Ede

02-08-2017

Vriendelijke goed advies en heel betrokken

Freek uit: Eindhoven

01-08-2017

Klantvriendelijk en deskundig. Altijd iemand aanwezig met dossierkennis voor het beantwoorden of informeren mbt onze vragen.

N.Y. uit: Barneveld

01-08-2017
7,5

Snelheid in zaken afhandelen en duidelijk deskundigheid in adviseren.

Romy en Remco uit: Dordrecht

31-07-2017

Wij zijn zeer tevreden over van Bruggen adviesgroep. Wij zijn geholpen door Peter Kilsdonk. Vooral over Peter zijn we erg te spreken!! Hij legt dingen zeer detaileerd uit, denkt met je mee en zorgt ervoor dat je zo min mogelijk zelf hoeft te doen!

J. uit: Veenendaal

F uit: Amerongen

25-07-2017

Vriendelijke mensen
Nemen de tijd voor je
Als er wat is kan je ze bellen of appe

Titia

25-07-2017
9,5

Waarom geen tien? OMdat het voor een leek moeilijk inschatten is of een advies perfect is. We hebben echter wel een uitstekende ervaring met Peter Kilsdonk en zijn medewerkers en onze zaken waren zeer snel en tot volle tevredenheid geregeld.