Beoordelingen Van Bruggen Adviesgroep Utrecht

Stefan uit: Utrecht

20-08-2017

Robert uit: Utrecht

09-05-2017

Vriendelijk, deskundig advies, punctueel, goed bereikbaar, en dacht overal in mee zonder al te sturend te zijn. Nam ons veel zorg en werk uit handen bij regelen vd hypotheek. Simpelweg zeer prettige ervaring met van Bruggen, Mark Bosma (onze adviseur), aanrader!!

Sanne uit: Utrecht

05-05-2017

Mark denkt goed mee, is behulpzaam en erg vriendelijk.

Ruben uit: Utrecht

05-05-2017
8,5

Kay uit: Utrecht

25-04-2017

Mark heeft veel aandacht gehad voor ons als klant. Wij dachten dat we met mijn contract (tijdelijk zonder intentieverklaring) kansloos waren om een huis te kopen. Mark heeft voor ons een weg gevonden om alsnog een hypotheek te kunnen krijgen met bouwdepot waardoor wij nu kunnen beginnen met een grote renovatie en snel kunnen verhuizen. Ook heeft hij voor ons de onderhandelingen voor de aankoop snel en goed gedaan binnen de grenzen van ons budget waardoor wij als onervaren kopers daar geen stress aan hadden. Ik hoop dat Mark meer mensen die in dezelfde situatie zitten als wij kan helpen met het kopen van een huis!

Anne uit: Utrecht

13-04-2017
9,8

Onze ervaring met Mark: een super vriendelijke en behulpzame man. Hij kwam op een zaterdagmiddag bij ons thuis (gratis) en stipt op tijd. Hij heeft ons erg veel kunnen vertellen en heeft veel kennis. We wilden graag met hem in zee, maar vanwege kosten hebben we er toch voor gekozen onze hypotheek zelf te regelen.

Ewout uit: Utrecht

29-03-2017

Deskundig, toegankelijk, maakt alles makkelijk, neemt zorgen weg, draagt pragmatische oplossingen aan.

Frans uit: Maartensdijk

23-03-2017
8,5

Jermaine uit: Utrecht

28-02-2017

Voor de 2e keer bijgestaan door Dhr. Bosma, de 1e keer voor het aankopen van een huis en deze keer voor het oversluiten van de hypotheek. Dhr Bosma hebt ons hierbij zeer goed geholpen, kunnen altijd terecht voor vragen en alles weer zeer goed en snel geregeld! Voor de aankoop van een eventueel nieuw huis in de toekomst zullen we hem ook zeker weer benaderen om ons hierbij te helpen! Een dikke 10 voor Mark!

uit: Utrecht

06-02-2017

Mark neemt de tijd voor een gesprek. Hij komt ook 's avonds of in het weekend bij je thuis langs. Die flexibiliteit is erg fijn. Mark zorgt ook voor duidelijke correspondentie via e-mail en voor heldere afspraken over de advieskosten. Tijdens onze hypotheekaanvraag hadden wij wel iets meer willen horen over de voortgang/tijdsduur.