Beoordelingen Van Bruggen Adviesgroep Utrecht

• Afspraken nakomen 8,8
  • Deskundigheid 8,6

Thomas uit: Huizen

16-02-2018

Wij zijn zeer prettig geholpen door Mark Bosma. Direct in 1 keer alle juiste informatie voorhanden en snelle correcte opvolging. Na eerste aanvraag slechts 1 aanvullend verzoek en daarmee alles in orde gemaakt.

Auke uit: Utrecht

19-01-2018

Prima adviseur, heldere adviezen en snelle (re)actie op vragen etc

uit: Utrecht

22-12-2017
1,5

Mark Bosma is bij ons thuis geweest voor een adviesgesprek. Hij maakte een goede en deskundige indruk. Aangegeven met hem in zee te willen. Hij zou ons diezelfde dag nog alle benodigde documenten sturen. Sindsdien niets meer van hem vernomen. Via het secretariaat en zijn mobiel contact met hem proberen op te nemen. Maar niets heeft gebaat. Los van het feit dat dit zeer onprofessioneel en onverschillig overkomt moeten wij nu weer op zoek naar een andere adviseur wat de nodige tijdsinvestering vergt. Slechte beurt van Van Bruggen

Joyce uit: Haarlem

10-12-2017

Mark heeft mij vanaf het moment aan deskundig begeleid. Ik kon met al mijn vragen terecht en ik had korte lijnen met hem via de telefoon of e-mail. Hij heeft meegedacht en is vakkundig.

Sven uit: Utrecht

23-11-2017
7,0

Sterk:
• snelle doorlooptijd hele proces hypotheekverstrekking/aankoop woning
• doorgaans snelle reactie op vragen per mail

Aandachtspunten:
• beter aandacht voor persoonlijke situatie klant; meer gevoel geven dat advies maatwerk/persoonlijk is in plaats van stanaard af te werken lijstje.
• direct vertrouwen opbouwen door goed beeld alle te doorlopen stappen te schetsen en te verwachten bijbehorende wacht-/doorlooptijd.

Stefan uit: Utrecht

20-08-2017

Robert uit: Utrecht

09-05-2017

Vriendelijk, deskundig advies, punctueel, goed bereikbaar, en dacht overal in mee zonder al te sturend te zijn. Nam ons veel zorg en werk uit handen bij regelen vd hypotheek. Simpelweg zeer prettige ervaring met van Bruggen, Mark Bosma (onze adviseur), aanrader!!

Sanne uit: Utrecht

05-05-2017

Mark denkt goed mee, is behulpzaam en erg vriendelijk.

Ruben uit: Utrecht

05-05-2017
8,5

Kay uit: Utrecht

25-04-2017

Mark heeft veel aandacht gehad voor ons als klant. Wij dachten dat we met mijn contract (tijdelijk zonder intentieverklaring) kansloos waren om een huis te kopen. Mark heeft voor ons een weg gevonden om alsnog een hypotheek te kunnen krijgen met bouwdepot waardoor wij nu kunnen beginnen met een grote renovatie en snel kunnen verhuizen. Ook heeft hij voor ons de onderhandelingen voor de aankoop snel en goed gedaan binnen de grenzen van ons budget waardoor wij als onervaren kopers daar geen stress aan hadden. Ik hoop dat Mark meer mensen die in dezelfde situatie zitten als wij kan helpen met het kopen van een huis!