Beoordelingen Van Bruggen Adviesgroep Tiel

01-05-2016
8,5

C. uit: Doorwerth

25-04-2016

Prima adviseur. Zelden geef ik hoger dan een 8, nu dus ook!

marco uit: meteren

27-01-2016

Peter uit: Eck en Wiel

22-01-2016
9,5

staat altijd voor je klaar

corry uit: Tiel.

18-01-2016
4,3

Ik werd opgebeld voor een afspraak om onze hypotheek zaken te bespreken/ herzien. Ik dacht dat is fijn. Werd helaas daarna weer gebeld dat onze afspraak niet doorgaat omdat ze toch niks voor ons kan doen.. had misschien eerder bekeken kunnen worden.

Jeanet uit: Kapel Avezaath

18-01-2016

Zeer tevreden voor de snelle en prettige behandeling.

Pascal uit: Tiel

29-11-2015
5,5

Prettige gesprekken gehad en deskundig advies. Echter veel slordigheidsfouten gemaakt, die ik zelf moest corrigeren.
O.a. verkeerde info doorgegeven aan TAF voor overlijdensrisicoverzekering, verkeerd rentevastperiode aangevraagd bij hypotheekverstrekker, makelaar op mij afgestuurd voor taxatie ondanks 2x aangegeven dat er al een taxatierapport was, fout in tenaamstelling, fout in samenlevingsvorm. Daarnaast ondoorzichtige tariefstelling. Daar voel ik mij echt bi genaaid. Ook geen reactie gehad op mijn vraag over het hogere tarief dan ik had verwacht.

Sandro uit: Arnhem

17-11-2015
7,5

We hebben een fijne communicatie met onze financiële adviseur en worden goed ingelicht over de gang van zaken betreft onze hypotheek

jan uit: doetinchem

17-11-2015

hr de vries heeft ons prima geholpen en is zeer deskundig we moeten alleen nog naar de notaris we hebben alle documenten binnen we zijn erg blij met hem

Jarno uit: Buurmalsen

13-11-2015
7,3

Voornamelijk 10 jaar geleden goed geholpen door Husein toen viel er ook wel wat meer te regelen natuurlijk
Jammer vind ik dat ik zakelijk niet geholpen kan worden