Beoordelingen Van Bruggen Adviesgroep Tiel

• Afspraken nakomen 8,0
  • Deskundigheid 8,5

Anoek uit: Meteren

02-03-2017

Super fijn en deskundig geholpen!

michiel uit: angerlo

19-02-2017
4,0

slecht...kan het niet anders maken helaas.
Jullie zoeken zelf contact met mij om de hypotheek te bekijken en komen vervolgens geen enkele afspraak na.
Na het 1e telefonisch contact afpraak gemaakt. Dhr Volleberg kwam er bij het 2e telefoongesprek echter achter dat hij dan van Tiel naar Angerlo moest en dat was hem iets te ver....dat was al vreemd omdat jullie contact met mij zoeken. Afgeproken om het eerst telefonisch te doen. We hebben een telefoongesprek gehad en dhr Volleberg zou naar ons komen om alles uit te werken en op papier te zetten. Echter heeft hij ook deze afspraak afgezegd omdat hij de waarde van ons huis verkeerd had ingeschat. Prima dat kan natuurlijk maar als je weken de tijd hebt om dit uit te zoeken stuur je toch niet de avond voor de afspraak (deze was om 9.00 bij ons thuis) om 22,40 een mail om dit af te zeggen...met de belofte dat hij zou bellen maar ook daar wachten we al weer 2 weken op..Die bewuste mail heb uiteraard de volgende morgen pas gelezen toen ik mij afvroeg waar hij bleef..
Dat hij niet terug zou bellen had ik eigenlijk al wel verwacht daar ik al eerder hem moest bellen omdat hij dit niet deed.
Het vertrouwen is iig weg...helaas.
Vreemd dat jullie mensen bellen met een mooi verhaal en vervolgens zo met klanten omgaan.

Jane uit: Arnhem

29-01-2017

Prima advies! Goed toegelicht met diverse rekenmodellen.

Rolf uit: Geldermalsen

24-01-2017
7,5

Gerrit uit: Kesteren

02-08-2016

Het gesprek liep lekker vlot en de adviseur wist precies wat onze wensen waren.
De uitkomst wat de adviseur heeft voorgelegd viel erg tegen.

Ferdinand uit: Tiel

31-07-2016
8,5

Ik ben zeer tevreden over het resultaat van mijn nieuwe hypotheek. Het was ook snel geregeld.

jan harm uit: wamel

29-07-2016

Tot nu toe is de ervaring heel positief.
Advies is deskundig

M.j uit: Doesburg

03-07-2016
1,5

Slechte ervaring gehad met de heer Husein de Vries.

Hennie uit: tiel

27-06-2016

U heeft me ontzettend goed advies gegeven maar ik kan naar mij idee geen huis kopen. Ik had u nog een smsje gestuurd om u te bedanken. Met vriendelijk groet Hennie

Wendy uit: Echteld

27-06-2016

We hebben nog maar sinds kort contact met de heer Husein maar tot nu toe is het alleen maar positief