Beoordelingen Van Bruggen Adviesgroep Tiel

• Afspraken nakomen 8,0
  • Deskundigheid 8,5

Gerrit uit: DREUMEL

24-10-2017

Zeer prettig geholpen. Goede adviezen. Er wordt aandacht aan je besteed.

Natasja uit: Ijzendoorn

22-10-2017
n.v.t.

Nico uit: Culemborg

01-08-2017
9,5

Prettig en snel geregeld.

Bram uit: Tiel

01-08-2017

Goede service en zeer vriendelijk behandeld

Manfred uit: Haaften

25-07-2017

Fijne ervaring met de heer Husein

Diony uit: Tiel

25-07-2017
7,8

a uit: kerk avezaath

12-05-2017
7,0

Anoek uit: Meteren

02-03-2017

Super fijn en deskundig geholpen!

michiel uit: angerlo

19-02-2017
4,0

slecht...kan het niet anders maken helaas.
Jullie zoeken zelf contact met mij om de hypotheek te bekijken en komen vervolgens geen enkele afspraak na.
Na het 1e telefonisch contact afpraak gemaakt. Dhr Volleberg kwam er bij het 2e telefoongesprek echter achter dat hij dan van Tiel naar Angerlo moest en dat was hem iets te ver....dat was al vreemd omdat jullie contact met mij zoeken. Afgeproken om het eerst telefonisch te doen. We hebben een telefoongesprek gehad en dhr Volleberg zou naar ons komen om alles uit te werken en op papier te zetten. Echter heeft hij ook deze afspraak afgezegd omdat hij de waarde van ons huis verkeerd had ingeschat. Prima dat kan natuurlijk maar als je weken de tijd hebt om dit uit te zoeken stuur je toch niet de avond voor de afspraak (deze was om 9.00 bij ons thuis) om 22,40 een mail om dit af te zeggen...met de belofte dat hij zou bellen maar ook daar wachten we al weer 2 weken op..Die bewuste mail heb uiteraard de volgende morgen pas gelezen toen ik mij afvroeg waar hij bleef..
Dat hij niet terug zou bellen had ik eigenlijk al wel verwacht daar ik al eerder hem moest bellen omdat hij dit niet deed.
Het vertrouwen is iig weg...helaas.
Vreemd dat jullie mensen bellen met een mooi verhaal en vervolgens zo met klanten omgaan.

Jane uit: Arnhem

29-01-2017

Prima advies! Goed toegelicht met diverse rekenmodellen.