Beoordelingen Van Bruggen Adviesgroep Steenwijk

• Afspraken nakomen 8,0
  • Deskundigheid 8,0

Hans uit: De Blesse

29-07-2018

De heer Mulderij is duidelijk ter zake kundig en klantvriendelijk. Hij legde mij haarfijn uit, wat de negatieve aspecten waren van mijn financiële wensen en hij heeft mij overtuigd de door mij bedachte route niet in te slaan. Ik vond het heel prettig, dat hij vanuit mijn perspectief naar de zaak keek, zonder een eventueel voordeel voor uw bedrijf als uitgangspunt te nemen.

J. uit: Creil

16-02-2018

Een open gesprek gehad, waar we ook een goed gevoel bij hadden na afloop. We hebben duidelijke uitleg ontvangen en ook voldoende ruimte gekregen om alle onduidelijkheden te vragen en daar kregen we ook rustig antwoord op.
We zijn goed geholpen, hij had alle tijd voor ons.

Anja uit: Giethoorn

19-12-2017

19-10-2017

18-10-2017

Fam. uit: Steenwijk

16-05-2017

We geven een tien voor de algehele dienstverlening. Er viel echt helemaal niets op aan te merken. Acties werden snel uitgevoerd, we werden goed op de hoogte gehouden en er werd met ons meegedacht. Super!

Vincent en Suzanne uit: Heerenveen

30-01-2017
6,3

We hebben het gesprek als niet heel prettig ervaren. Wij ervaarden geen klik met de adviseur en mogelijk was dit wederzijds.

Dominique uit: Meppel

09-12-2016

Peter uit: Oudehaske

27-06-2016

R.A. uit: AMSTELVEEN

25-05-2016

De informatie die we kregen was zeker van waarde voor de uiteindelijke keuze die we hebben genomen mbt de aankoop van een huis. Onze adviseur nam de tijd om alles helder uit een te zetten.