Beoordelingen Van Bruggen Adviesgroep Roermond

• Afspraken nakomen 9,1
  • Deskundigheid 9,0

Johan uit: Roggel

02-03-2017

Zoals in het overzicht ook te zien is hebben wij een prettige ervaring gehad met Van Bruggen Adviesgroep. Ivm een hypotheek hebben we gesprekken met meerdere aanbieders gevoerd. Degene die, een voor onze wensen, het meest passende aanbod heeft geschetst hebben wij ook de opdracht toevertrouwd. Het gesprek met Van Bruggen Adviesgroep verliep prima en we hebben ook de vergelijkingen van de andere aanbieders getoond. Van Bruggen Adviesgroep zei wel dat ze eenzelfde aanbod konden doen, al waren de eerste voorstellen vanuit een andere invalshoek geschetst. Zoals benoemd hebben we uiteindelijk de opdracht aan een ander adviespersoon gegund. De reden was enkel dat we het wel zo fair vonden tov deze partij omdat hun aanbod ook meteen het best passende was. Ik zou wel een aandachtspunt kunnen meegeven. Er waren meerdere aanbieders met wie we in gesprek zijn gegaan en die we dus hebben moeten teleurstellen. Alle aanbieders, uitgezonderd Van Bruggen Adviesgroep, hebben daarop telefonisch of per mail nog contact opgenomen (ofwel met vragen wat nu de doorslag heeft gegeven of te feliciteren met de beslissing). Ik vond dat prettig en dat zou bij Van Bruggen Adviesgroep (achteraf gezien) mijn aandachtspunt zijn.

Eugenie uit: ROERMOND

02-03-2017

Ik ben 100% positief!!

Christian uit: Maasbracht

12-01-2017
7,8

Vriendelijk voorkomen en nuttig advies gehad.

Jack uit: Tegelen

14-10-2016
8,5

Kundig, prettige gesprekken. Goed advies.

Chris uit: Baarlo

12-10-2016

Uw collega Michel Theelen heeft op een zeer professionele manier en efficiënt gehandeld tot nu toe.
Wij zijn dan ook voornemens de nieuwe hypotheek via hem af te sluiten.

Met vriendelijke groet,

Chris de Schrevel

jan uit: roermond

27-06-2016

Het was een kort maar aangenaam gesprek.Ook bleek snel
dat voor beiden jammer genoeg niets te verdienen was.

hans uit: venlo-blerick

26-04-2016

tot op heden een prima samenwerking.

Har uit: Roermond

26-04-2016

Patricia uit: Posterholt

25-04-2016

Zeer vriendelijke, behulpzame en kundige adviseur aan huis gehad. Neemt ruim de tijd, legt alles precies uit en behandelt de klant als koning!
Een aanrader!!

Ivo uit: Maasbracht