Beoordelingen Van Bruggen Adviesgroep Rijnstreek

• Deskundigheid 9,1

Dennis uit: Amsterdam

27-06-2018
7,8

Dhr Robijn heeft ons heel goed geholpen met deskundig advies. Snel de juiste oplossing gevonden voor ons vraagstuk. Hierbij toonde dhr Robijn flexibiliteit, daadkracht, beslisvaardigheid en professionaliteit.

Jaap uit: Voorschoten

21-06-2018

Onze contacten voorafgaand aan het afsluiten van de hypotheken in januari 2018 tot de afronding van het project "aankoop grond en bouw garage" in juni 2018 duurden een half jaar. Dhr. Robijn heeft over het geheel uitstekend werk verricht. Meestal was er direct een reactie op mijn vragen, een enkele keer bleven mails langer onbeantwoord. De enige wat minder positieve opmerking betreft het feit dat ik op 1 februari - toen duidelijk werd dat ik i.v.m. hogere kosten meer hypotheek nodig had, niet op de hoogte werd gebracht van een bedrag aan bemiddelingskosten dat dit meer zou gaan kosten. Hierdoor werd ik pas in juni verrast. Over de hele linie heeft dhr. Robijn echter uitstekend werk gedaan en vrijwel altijd direct nieuwe informatie met mij besproken en terug gekoppeld. Het directe persoonlijk contact waardeerde ik enorm.

Hennie uit: Leiden

11-06-2018
9,8

Top advies gekregen en binnen 4 weken alles geregeld zodat we kunnen verbouwen.
Alfred heeft verstand van zaken , alles snel en vakkundig geregeld en heeft regelmatig contact opgenomen.

Bart uit: Leiden

29-05-2018

Op 25 april 2018 heb ik Afred Robijn in de arm genomen voor het begeleiden bij het afsluiten van een hypotheek. Op vrijdag 25 mei heb ik de sleutels ontvangen bij de notaris. Aangezien er een scheiding bij betrokken was, kan ik zeggen dat deze tijdlijn uitermate kort is. Een gegeven waaraan Alfred een waardevolle bijdrage heeft geleverd. Zaken die ik expliciet wil benoemen zijn:
- Afspraken nakomen. Alfred reageert snel op mail. Stukken die je naar hem stuurt voor de hypotheekverstrekker zet hij per direct door. Zijn bereikbaarheid is erg goed.
- Klantvriendelijkheid. Alfred was ook bereid het traject voor mijn voormalig partner te verzorgen, wat best wel wat geduld en tact van hem heeft gevergd.
- Deskundigheid. Alfred heeft een goed netwerk met directe ingangen bij hypotheekverstrekkers. Dat maakt het dat hij heel efficiënt werkt met korte tijdlijnen.

Lucy uit: Leiden

20-04-2018
9,8

De heer Robijn is een vakkundige adviseur met engelengeduld. We twijfelden enorm over het opnieuw afsluiten van een hypotheek en hij heeft steeds onze vragen beantwoord. We kregen steeds het hele financiële plaatje te zien. Ook kritische vragen werden niet afgewezen, maar duidelijk beantwoord. Op al mijn mails kreeg ik steeds dezelfde dag antwoord of werd ik teruggebeld. Zelf heb ik nu alles netjes bij elkaar in een map met alle papieren en informatie, die ik via Van Bruggen kreeg. Heb een paar keer slecht geslapen door alle cijfers, die door mijn hoofd spookten, maar doordat er steeds contact mogelijk was, werd ik iedere keer weer gerustgesteld door vooral de professionaliteit van de heer Robijn, die alles dan nog eens uitlegde met het kostenplaatje erbij.

John uit: Leiden

14-02-2018

Onze ervaring met Alfred Robijn is erg goed. Alfred kwam bij ons thuis om alle wensen door te nemen. Groot verschil met een ander hypotheek aanbieder was dat Alfred eerst goed luisterde wat wij wilden in plaatst van een standaard verhaal op te hangen. Hierna is hij met onze wensen aan de gang gegaan en met een goed voorstel gekomen. De aanvraag van de hypotheek was binnen 3 weken afgerond. Op onze vragen was er steeds heel snel een antwoord. Wij zijn over het geheel erg blij met de gehele afhandeling.

Nathalie uit: Leiden

30-01-2018

Heel fijn geholpen, bezoek aan huis was voor mij zeer prettig en voor Alfred geen probleem. Alles is zeer snel afgehandeld.

Mark uit: Leiden

14-01-2018
8,5

Alfred staat ook buiten reguliere tijden voor je klaar en is prettig in de omgang. Heeft ons goed geholpen bij het vinden van een hypotheek!

Marije uit: Utrecht

07-12-2017

Ik ben heel goed en zorgvuldig geholpen door Alfred. Hij reageert snel en heeft mijn hypotheekaanvraag volledig uit handen genomen.

Ahmet uit: Leiden

18-10-2017
8,5

Hele fijne ervaring gehad met de heer Robijn. Die ook serieus naar de mogelijkheden heeft gekeken en ook met opties kwam. Erg betrokken!