Beoordelingen Van Bruggen Adviesgroep Rijnstreek

• Afspraken nakomen 9,3
  • Deskundigheid 9,1

Marije uit: Utrecht

07-12-2017

Ik ben heel goed en zorgvuldig geholpen door Alfred. Hij reageert snel en heeft mijn hypotheekaanvraag volledig uit handen genomen.

Ahmet uit: Leiden

18-10-2017
8,5

Hele fijne ervaring gehad met de heer Robijn. Die ook serieus naar de mogelijkheden heeft gekeken en ook met opties kwam. Erg betrokken!

Jolein uit: Leiden

24-09-2017
9,8

Alfred heeft ons goed advies gegeven en gekeken naar alle opties die mogelijk waren voor ons. Hij houdt goed contact met je en belt/mailt regelmatig over de voortgang. Dat korte lijntje vonden wij heel prettig. Ook om 's avonds even langs te komen bij ons thuis om nog net even wat uit te leggen of te laten ondertekenen was geen probleem. Wij hebben ons huis kunnen kopen en waren blij met Alfred!

Maarten uit: Leiden

21-09-2017

Dankzij Alfred Robijn hebben we binnen 2,5 week van ons eerste bezoek een koopovereenkomst. Voor ons was het de eerste keer kopen en Alfred heeft ver buiten alleen de financiele aspecten geholpen en geadviseerd. Ik kan hem 100% aanraden en zal dat dan ook zeker blijven doen.

Piet uit: Zoeterwoude

11-09-2017

Het was fijn om met Alfred samen de gewenste hypotheek uit te zoeken, Alfred reageerde direct op vragen en wensen en nam direct in mijn bijzijn contact met de hypotheek verstrekker. Hij is eerlijk en deskundig en wist goed waarover hij het had, luisterde goed en vertaalde dit naar de gewenste hypotheek, Bedankt Alfred.

Hans uit: Leiden

08-09-2017

Prettige communicatie en goed te plannen afspraken. Altijd bereid om advies te geven. Prima voorlichting betreft wetgeving en mogelijkheden betreft afsluiten hypotheken.

12-08-2017
7,0

prijs dienstverlening veel te hoog

Joram uit: Leiden

01-06-2017
7,3

Zaken werden goed uit handen genomen.
Kleine dingen maakten dat het geen 10 werd: bij de definitieve offerte zat niet de juiste maandlasten berekening; communicatie over gebruik bankrekening voor korting hypotheekrente was in eerste instantie onvolledig.

Aat en Tonie uit: LEIDERDORP

20-05-2017

Heel prettig en professioneel. Door de deskundigheid van Alfred zijn wij op een perfecte manier door het hele financiële proces van verkoop oude huis / aankoop nieuwe huis + van bestaande naar nieuwe hypotheek gegaan.
Daardoor geen slapeloze nachten, maar vol vertrouwen! We hebben nu een prachtige woning en een uitstekende financiële situatie.
Bovendien ook nog een fantastisch soundsystem !
Das ook mooi meegenomen! Kom je nog een keer luisteren Alfred?
Wij hebben Alfred natuurlijk ook geadviseerd aan onze vrienden!

Klaas uit: Leiderdorp

12-05-2017