Beoordelingen Van Bruggen Adviesgroep Rijnstreek

• Afspraken nakomen 9,2
  • Deskundigheid 9,2

12-08-2017
7,0

prijs dienstverlening veel te hoog

Joram uit: Leiden

01-06-2017
7,3

Zaken werden goed uit handen genomen.
Kleine dingen maakten dat het geen 10 werd: bij de definitieve offerte zat niet de juiste maandlasten berekening; communicatie over gebruik bankrekening voor korting hypotheekrente was in eerste instantie onvolledig.

Aat en Tonie uit: LEIDERDORP

20-05-2017

Heel prettig en professioneel. Door de deskundigheid van Alfred zijn wij op een perfecte manier door het hele financiële proces van verkoop oude huis / aankoop nieuwe huis + van bestaande naar nieuwe hypotheek gegaan.
Daardoor geen slapeloze nachten, maar vol vertrouwen! We hebben nu een prachtige woning en een uitstekende financiële situatie.
Bovendien ook nog een fantastisch soundsystem !
Das ook mooi meegenomen! Kom je nog een keer luisteren Alfred?
Wij hebben Alfred natuurlijk ook geadviseerd aan onze vrienden!

Klaas uit: Leiderdorp

12-05-2017

Prettig, betrouwbaar en flexibel

Frank en Daisy uit: Leiden

10-05-2017

Alles word goed uitgelegd en geregeld.
Prettig samen gewerkt met Alfred Robijn

Roselinde uit: LEIDEN

05-05-2017

Erwin en Marcella uit: Leiden

01-05-2017

Ondanks de complexe situatie uitstekend meegedacht. super geregeld allemaal. echt TOP!!

Jacques uit: Voorschoten

29-03-2017

Alles naar tevredenheid snel en vakkundig tot stand gekomen.

Carla uit: Zoeterwoude

29-03-2017

Niek uit: Leiden

24-01-2017

Alfred is fijn in de omgang, kundig en heeft verstand van zaken. Hij heeft een passend advies gegeven, waaruit voor ons de meest gunstige hypotheek uit naar voren is gekomen. Dit in combinatie met de snelheid waarin dit is gegaan (een stuk sneller dan bijv de ING bank waar wij ook in het voortraject advies hadden aangevraagd), maakt mij en mijn vrouw een zeer tevreden klant