Beoordelingen Van Bruggen Adviesgroep Ridderkerk

• Afspraken nakomen 9,1
  • Deskundigheid 9,3

Ivo uit: Spijkenisse

11-10-2018

Menry is al jaren, sinds mijn eerste hypotheek, mijn financieel adviseur en dat is niet voor niets! Hij staat klaar met goed advies, zonder zijn mening op te dringen. Hij stuurt, maar laat de uiteindelijke keus wel bij mij. Ik hoop dat hij nog lang in deze dienstverlening blijft, want, naast goed adviseur, beschouw ik hem inmiddels ook als goede vriend.

N uit: Ridderkerk

11-10-2018

Menry heeft ons zeer goed geholpen met onze nieuwe hypotheek ,zoals hij het noemde was het geen a-b-c tje ,een wat complexere hypotheek maar met zijn inzet en deskundigheid geven wij Menry een dikke 10!
Menry heeft al onze vragen netjes beantwoord ,stond altijd voor ons klaar als we hem nodig hadden
Dank je wel Menry ,voor alles …

Agnes uit: Leiden

03-10-2018

Deskundig en betrouwbaar. Ik gun iedereen een dergelijke financieel adviseur.

Margie uit: Spijkenisse

03-10-2018

Menry reageerd altijd snel en legt alles duidelijk uit. Voor alle vragen kan je bij hem terecht. Echt een hele fijne samenwerking gehad.

Corrie-anne uit: Ridderkerk

17-08-2018
8,5

Zeer vriendelijk en ontzettend veel ervaring. Het was een moeilijke aanvraag vanwege de verkopende partij. Maar Manry heeft ontzettend veel werk verzet en constant op de hoogte gehouden van de voortgang, zelfs in zijn vakantie heeft hij nog werk verzet. Al met al zou ik iedereen aanraden met hem in zee te gaan

Jina uit: Arnhem

30-07-2018

Ik heb Menry Karamat-Ali als heel prettig en deskundig ervaren. Vond het vooral heel fijn dat de afspraken telefonisch en ook buiten reguliere werktijden (09:00 - 17:00) konden plaatsvinden.

patrick uit: Spijkenisse

29-07-2018

Super,
Hier word je niet als nummer behandeld maar als mens.
Iets wat vandaag de dag niet vaak meer voor komt.

25-07-2018

Ben zeer tevreden met het werk en inzet
van de heer Manry
Hoop in de toekomt nog te mogen werken met Meneer Manry/ Van Bruggen
Adviesgroep

Kamil

23-07-2018

Zeer prettig, ik ga al mijn hypotheken hier regelen

Patrick uit: Spijkenisse

22-07-2018

Zoal altijd een top service.
Ze nemen de tijd voor je, en je bent geen nummertje.
Iets wat niet vaak meer voorkomt.