Beoordelingen Van Bruggen Adviesgroep Ridderkerk

• Deskundigheid 9,0

Ricardo uit: Zwijndrecht

09-09-2017

Prima service .
Denkt echt met je mee en geen vraag is teveel.

Tim uit: Ridderkerk

04-09-2017

Aardige, vriendelijke man.
Staat voor veel dingen open en deelt eigen ervaring m.b.t. keuzes.

Goede en duidelijke uitleg ook voor jongere.

zohra uit: ridderkerk

25-07-2017

Raymond uit: H.I.Ambacht

11-07-2017
9,7

Vandaag een adviesgesprek gehad van dhr. Menry Karamat Ali. Wat opvalt is dat deze zeer vriendelijke man een enorme kennis van zaken heeft, uitgebreid de tijd voor ons nam en alles duidelijk uitlegde. Wat een verademing bij andere gesprekken die wij in het verleden hebben gehad bij een bank.
Kortom aan te bevelen!

Pascal uit: Ridderkerk

08-07-2017
9,8

Van Bruggen Adviesgroep is zeer klantvriendelijk en deskundig, altijd bereikbaar via telefoon en mail. Uitleg is duidelijk en helder. Zeker een aanrader!

Stefan uit: Hellevoetsluis

13-06-2017

Ik kan niks meer zeggen dan GEWELDIG , ben zo goed begeleid van a tot z. Super . Ik zou iedereen aanraden om je zaken /je hypotheek / verzekeringen te laten regelen Door de heer karamat Ali.
Alles word tot in de puntjes geregeld.

Rens uit: Rotterdam

24-05-2017

Vanaf de eerste kennismaking toonde dhr. Karamat Ali zich buitengewoon betrokken en hulpvaardig. Mede dankzij zijn inzet en deskundigheid is de financiering voor mijn eerste huis rond gekomen, waardoor ik een zeer prettig en dankbaar gevoel heb overgehouden aan de samenwerking.

Arno uit: Ridderkerk

17-05-2017

Was een eerste (intake) gesprek. Heeft ruim de tijd genomen voor mij en ik het zeker iets aan de input gehad. Hier zou ik zeker naar teruggaan.

Nikki uit: Capelle aan den Ijssel

15-03-2017

Menry is een betrouwbaar, flexibel en gedreven adviseur. Wij mochten hem ten alle tijden bellen, en nog steeds.
Wij hebben de samenwerking als zeer prettig ervaren.

Roos uit: Spijkenisse

03-03-2017