Beoordelingen Van Bruggen Adviesgroep Ridderkerk

• Afspraken nakomen 9,2
  • Deskundigheid 9,3

Ashna uit: Barendrecht

05-01-2019

Als kopende partij, die voor het eerst een huis hebben gekocht, en waarbij de wereld van hypotheken nieuw is, is hypotheekadviseur Menry Karamat Ali van Van Bruggen Adviesgroep voor ons een goede keus geweest om hem in te schakelen. Hij heeft ons netjes begeleid in het gehele traject, veel geduld voor de vele vragen van ons, neemt de tijd en is altijd bereikbaar per whatsapp, email, telefoon. We bevelen hem aan anderen!

Jolanda uit: Rotterdam

27-12-2018

Over Menry niets dan lof. Menry loodste ons stap voor stap richting het verkrijgen van een hypotheek. Menry heeft veel kennis en ervaring. Dat geeft vertrouwen in de 'niet dagelijkse kost' van een hypotheek. Ik kan Van Bruggen Adviesgroep Ridderkerk van harte aanbevelen. Menry denkt niet in onmogelijkheden, maar in mogelijkheden! Nogmaals hartelijk dank Menry!!

Jenice uit: Rotterdam

12-12-2018

Ik ben zeer tevreden over de samenwerking met Menry. Hij neemt de tijd voor je, maakt alles inzichtelijk en heeft oog voor de klant. Ik zou hem van harte aanbevelen!

Peter uit: Rotterdam

12-12-2018

Ik kan niet anders dan een 10 geven! Het is voor het eerst dat ik te maken had met een hypotheekadviseur en het is voor mij te hopen dat Menry over 10 of 20 jaar nog steeds werkzaam is in deze branch om mij weer opnieuw te helpen bij het kiezen van een goede hypotheek. Menry weet waar hij het over heeft, is zeer flexibel, zet zich voor de volle 100% in, is er echt voor jou als klant en geen vraag is hem teveel; dus zoek je een hypotheek adviseur: bel Menry! Ook heeft hij goede contacten en tips voor makelaars waar ik dankbaar gebruik van heb gemaakt! Thanks voor je hulp Menry!!

Marciano C. uit: Ridderkerk

10-12-2018

Klantvriendelijk, gaf niet uit wanneer, kon hem gewoon bellen, hij stuurde stukken door in de weekeinde, deed alles VOOR DE KLANT !! Ik had het gevoel dat er een gehele groep bezig was met mijn zaak, terwijl hij alleen bezig was.

Osman & Tuba uit: Rotterdam

20-11-2018

Een heel vriendelijk en gezellige persoon die al je vragen duidelijk beantwoord. Neemt graag de tijd voor je om je zo goed mogelijk te helpen door zich in jullie situatie te plaatsen en het persoonlijk te benaderen. We zijn enorm goed geholpen. Zeker een aanrader.

Wijnand uit: Rotterdam

15-11-2018

Super vriendelijke adviseur en heel deskundig ,duidelijk in begrijpelijke taal. Van ons een 10.

14-11-2018
8,5

Ivo uit: Spijkenisse

11-10-2018

Menry is al jaren, sinds mijn eerste hypotheek, mijn financieel adviseur en dat is niet voor niets! Hij staat klaar met goed advies, zonder zijn mening op te dringen. Hij stuurt, maar laat de uiteindelijke keus wel bij mij. Ik hoop dat hij nog lang in deze dienstverlening blijft, want, naast goed adviseur, beschouw ik hem inmiddels ook als goede vriend.

N uit: Ridderkerk

11-10-2018

Menry heeft ons zeer goed geholpen met onze nieuwe hypotheek ,zoals hij het noemde was het geen a-b-c tje ,een wat complexere hypotheek maar met zijn inzet en deskundigheid geven wij Menry een dikke 10!
Menry heeft al onze vragen netjes beantwoord ,stond altijd voor ons klaar als we hem nodig hadden
Dank je wel Menry ,voor alles …