Beoordelingen Van Bruggen Adviesgroep Ridderkerk

• Afspraken nakomen 8,9
  • Deskundigheid 9,2

Surendy uit: Rotterdam

13-04-2018

Wij hebben een zeer goede ervaring met Menry van Van Bruggen adviesgroep. Hij is vriendelijk, komt zijn afspraken altijd na, is geduldig en weet waar hij het over heeft. Wij zijn van begin tot einde zeer goed begeleid in het gehele traject van hypotheek aanvraag.

Patricis uit: Ridderkerk

12-04-2018

Heel prettig geholpen, er was haast bij mijn hypotheekaanvraag na een scheiding! De tijdslimiet was strak maar uiteindelijk alle beloften waargemaakt!

Erik uit: Ridderkerk

19-02-2018

Ik heb zeer prettig met Menry Karamat Ali samen gewerkt, hij is zeer vriendelijk en neemt de tijd voor je.
Als ik met vragen zat, kon ik hem makkelijk bereiken, en kreeg dan ook snel antwoord.
Menry, is zeer bekwamen in zijn vak, en alles is allemaal vlotter verlopen dan gedacht.
Ik kan dan ook Van Bruggen Adviesgroep van harte aanbevelen.

Mvg. Erik

glenn uit: Spijkenisse

14-02-2018

Wij als starters zijn super goed begeleid door Meneer M. Kamarat ali. Een super aardige man die precies weet waar hij over praat. In één woord: PERFECT!
Wij zijn hem zeer dankbaar.

Mariëlle uit: Rotterdam

04-02-2018

Zeer goed geholpen door Menry! Erg klantvriendelijk. Binnen korte termijn was alles goed afgehandeld en geregeld.

Rogier en Nicole uit: spijkenisse

03-02-2018

Wij zijn zeer tevreden en heel blij met Menry Karamat Ali. zeer goede en professionele service. Bij het regelen van een nieuwe hypotheek komt veel kijken. Menry legt alles perfect uit, en komt zijn afspraken na! Zeker voor herhaling vatbaar. Bedankt voor je hulp Menry!

Michel uit: Ridderkerk

08-01-2018

Zeer correct, vriendelijk en deskundig behandeld.
Niets was te veel gevraagd.
Wij zullen u zeker aanbevelen bij familie,vrienden en kennissen.

Marijke uit: Spijkenisse

04-01-2018
9,5

Zeer deskundige en vriendelijke medewerker die een antwoord had op al mijn vragen. Ik had vertrouwen dat hij inzicht had in mijn situatie en daarvoor de beste hypotheek wilde vinden wat ook gelukt is. Hij nam mijn werk en zorgen uit handen. Al met al een prettige samenwerking.

Ger uit: Hendrik Ido Ambacht

14-12-2017

Zeer prettig

Sas en Karin uit: Bergschenhoek

16-11-2017

Wij zijn heel tevreden met het advies en de hulp die wij gekregen hebben van Menry Karamat Ali!
Er moet veel worden geregeld bij het kopen van een huis. En dat alles binnen een bepaalde tijd. Het brengt stress met zich mee. Wij werden gerust gesteld en alles is goed en op tijd verlopen. Wij zijn heel tevreden! Bedankt.