Beoordelingen Van Bruggen Adviesgroep Ridderkerk

• Deskundigheid 9,3

Corrie-anne uit: Ridderkerk

17-08-2018
8,5

Zeer vriendelijk en ontzettend veel ervaring. Het was een moeilijke aanvraag vanwege de verkopende partij. Maar Manry heeft ontzettend veel werk verzet en constant op de hoogte gehouden van de voortgang, zelfs in zijn vakantie heeft hij nog werk verzet. Al met al zou ik iedereen aanraden met hem in zee te gaan

Jina uit: Arnhem

30-07-2018

Ik heb Menry Karamat-Ali als heel prettig en deskundig ervaren. Vond het vooral heel fijn dat de afspraken telefonisch en ook buiten reguliere werktijden (09:00 - 17:00) konden plaatsvinden.

patrick uit: Spijkenisse

29-07-2018

Super,
Hier word je niet als nummer behandeld maar als mens.
Iets wat vandaag de dag niet vaak meer voor komt.

25-07-2018

Ben zeer tevreden met het werk en inzet
van de heer Manry
Hoop in de toekomt nog te mogen werken met Meneer Manry/ Van Bruggen
Adviesgroep

Kamil

23-07-2018

Zeer prettig, ik ga al mijn hypotheken hier regelen

Patrick uit: Spijkenisse

22-07-2018

Zoal altijd een top service.
Ze nemen de tijd voor je, en je bent geen nummertje.
Iets wat niet vaak meer voorkomt.

Ozgur uit: Hoogvliet

20-07-2018

Als huis kopen net als kleding kopen was zou ik het elke dag weer doen wel met de zelfde hypotheek adviseur wat mij betreft.

Melissa uit: Rotterdam

18-07-2018

In één woord: TOP!
Menry is een heel vriendelijke, vrolijke man. Een man die met passie zijn werk uitvoert. Dit is te merken aan het enthousiasme en is ook erg geïnteresseerd in de klant. Wij zijn heel tevreden klanten!

Wouter uit: Zwijndrecht

22-06-2018
7,0

Duidelijke uitleg en de tijd voor ons genomen. Alles goed uitgezocht en tot een akkoord gekomen.

Aly uit: Rotterdam

12-06-2018
7,8

Goed advies, heel goed bereikbaar, ook in het weekend of 's-avonds. Integer, betrouwbaar. En ook belangrijk goed mee te praten.