Beoordelingen Van Bruggen Adviesgroep Ridderkerk

• Afspraken nakomen 9,2
  • Deskundigheid 9,4

Marlene uit: Spijkenisse

15-02-2019

Nadat ik een huis had gekocht en bij mijn vorige koophuis zeer goed geholpen was door Menry Karamat Ali, wilde ik weer dat hij mij zou helpen . Zoeken via google en weer gevonden bij Van Bruggen Adviesgroep. Wat een goede organisatie en een geweldige hulp van Menry. Is zeer vriendelijk. Staat altijd klaar voor vragen en advies. Heel blij dat ik hier naar toe ben gegaan. Een aanrader.

Stefan en Monica uit: Hoogvliet

14-02-2019

Zeer goed en professioneel geholpen door Dhr Karamat Ali. Duidelijke uitleg over alles en hij was altijd te bereiken voor vragen. In het verleden ook al door hem geholpen, toen ook alles perfect verlopen. Wij zijn zeer zeer tevreden!!!

Monica uit: Hoogvliet

14-02-2019

Wat was dit een fijne periode. Iemand met aandacht voor jou wensen en iemand die de juiste beslissingen maak. Hele fijne samenwerking!

Kübra uit: Barendrecht

28-01-2019

Mijn ervaring met Menry Karamat Ali (Ridderkerk) was perfect. Hij was altijd daar waar ik hem nodig had. Ik kon al mijn gevoelens, vragen, zorgen bij hem kwijt. Hij was altijd heel duidelijk en precies. Mocht ik ooit weer een woning nodig hebben, weet ik dat hij er altijd voor ons zal zijn. Ik bedank mij hartelijk voor zijn service. Dankzij hem hem ik mijn thuis gekocht. Bedankt Van Bruggen Adviesgroep!

Wilco uit: Ridderkerk

19-01-2019

Heel prettige werkwijze, denkt goed mee en geeft goed advies. En gewoon een leuke gast :-)

Mark uit: Tilburg

19-01-2019

Onze ervaring met van bruggen adviesgroep is uitstekend. Bij onze eerste woning zijn we goed geholpen door Menry , en we twijfelde geen moment om nu weer voor Menry te gaan aangezien hij zeer gericht werk levert en echt met de klant bezig is. Menry karamat Ali is een persoon die elke dag voor je klaar staat en je continue op de hoogte houd van de ontwikkelingen van je hypotheek. Wij als klanten raden het zeker aan om met Menry karamat Ali aan tafel te gaan om daar je hypotheek wensen te bespreken want hij kan je namelijk goed en deskundig te woord staan bij al je wensen. Zoals jullie kunnen zien zijn wij erg tevreden over van bruggen adviesgroep. Nogmaals bedankt voor alles.

Mvg,

Mark & Shelley

shelley uit: Tilburg

19-01-2019

Menry heeft het hart op de goeie plaats helpt je waar nodig en je mag hem altijd bereiken ook na kantoortijden, erg tevreden met menry zijn denskundigheid over het vak

Jana uit: Spijkenisse

18-01-2019

Menry is warm en vriendelijk en neemt alle tijd voor uitleg, vragen beantwoorden en adviseren. Wij zijn zeer goed geholpen en hebben geen omkijken gehad naar de gehele hypotheekaanvraag!

Maciek uit: Spijkenisse

18-01-2019

Dhr. Karamat is altijd te bereiken en neem alle tijd die nodig is. geeft duidelijke uitleg en indien nodig wordt alles nogmaals uitgelegd. zeer ervaren en vriendelijk! zeker aan te raden!

Ashna uit: Barendrecht

05-01-2019

Als kopende partij, die voor het eerst een huis hebben gekocht, en waarbij de wereld van hypotheken nieuw is, is hypotheekadviseur Menry Karamat Ali van Van Bruggen Adviesgroep voor ons een goede keus geweest om hem in te schakelen. Hij heeft ons netjes begeleid in het gehele traject, veel geduld voor de vele vragen van ons, neemt de tijd en is altijd bereikbaar per whatsapp, email, telefoon. We bevelen hem aan anderen!