Beoordelingen Van Bruggen Adviesgroep Ridderkerk

• Afspraken nakomen 8,9
  • Deskundigheid 9,2

Ozgur uit: Hoogvliet

20-07-2018

Als huis kopen net als kleding kopen was zou ik het elke dag weer doen wel met de zelfde hypotheek adviseur wat mij betreft.

Melissa uit: Rotterdam

18-07-2018

In één woord: TOP!
Menry is een heel vriendelijke, vrolijke man. Een man die met passie zijn werk uitvoert. Dit is te merken aan het enthousiasme en is ook erg geïnteresseerd in de klant. Wij zijn heel tevreden klanten!

Aly uit: Rotterdam

12-06-2018
7,8

Goed advies, heel goed bereikbaar, ook in het weekend of 's-avonds. Integer, betrouwbaar. En ook belangrijk goed mee te praten.

Marije uit: Rotterdam

29-04-2018

De beoordeling zegt het eigenlijk al, 't geeft oprecht weer hoe we het proces hebben ervaren.

De wijze waarop je ons begeleidt hebt is precies hoe je wenst geholpen te worden, je financiële situatie bloot geven is vrij persoonlijk, Menry, jij voelde ons erg goed aan en wist ons te lezen en zodoende de juiste keuzes voor te leggen!

Je achtergrond vanuit de branche laat nadrukkelijk je deskundigheid zien, daar hebben we mee geboft.

Dit alles staat in de schaduw van je persoonlijkheid, je eerlijk en openheid zorgen voor een fijne samenwerking die we wat ons betreft mee de toekomst innemen!

Surendy uit: Rotterdam

13-04-2018

Wij hebben een zeer goede ervaring met Menry van Van Bruggen adviesgroep. Hij is vriendelijk, komt zijn afspraken altijd na, is geduldig en weet waar hij het over heeft. Wij zijn van begin tot einde zeer goed begeleid in het gehele traject van hypotheek aanvraag.

Patricis uit: Ridderkerk

12-04-2018

Heel prettig geholpen, er was haast bij mijn hypotheekaanvraag na een scheiding! De tijdslimiet was strak maar uiteindelijk alle beloften waargemaakt!

Erik uit: Ridderkerk

19-02-2018

Ik heb zeer prettig met Menry Karamat Ali samen gewerkt, hij is zeer vriendelijk en neemt de tijd voor je.
Als ik met vragen zat, kon ik hem makkelijk bereiken, en kreeg dan ook snel antwoord.
Menry, is zeer bekwamen in zijn vak, en alles is allemaal vlotter verlopen dan gedacht.
Ik kan dan ook Van Bruggen Adviesgroep van harte aanbevelen.

Mvg. Erik

glenn uit: Spijkenisse

14-02-2018

Wij als starters zijn super goed begeleid door Meneer M. Kamarat ali. Een super aardige man die precies weet waar hij over praat. In één woord: PERFECT!
Wij zijn hem zeer dankbaar.

Mariëlle uit: Rotterdam

04-02-2018

Zeer goed geholpen door Menry! Erg klantvriendelijk. Binnen korte termijn was alles goed afgehandeld en geregeld.

Rogier en Nicole uit: spijkenisse

03-02-2018

Wij zijn zeer tevreden en heel blij met Menry Karamat Ali. zeer goede en professionele service. Bij het regelen van een nieuwe hypotheek komt veel kijken. Menry legt alles perfect uit, en komt zijn afspraken na! Zeker voor herhaling vatbaar. Bedankt voor je hulp Menry!