Beoordelingen Van Bruggen Adviesgroep Purmerend

• Afspraken nakomen 8,9
  • Deskundigheid 8,9

uit: Purmerend

05-02-2019

Vriendelijk, duidelijk en goed geholpen!

Alex uit: Purmerend

25-01-2019

Wij zijn zeer tevreden met ons contact met Van Bruggen, alles word duidelijk uitgelegd en er is een goede communicatie lijn, hierbij maakt het niet uit of het telefonisch via de mail of via de app is .
Onze adviseur David is zeer betrokken bij het hele proces

Thea uit: Purmerend

04-01-2019

goede ervaring

Marisol uit: PURMEREND

14-12-2018

Professionele en correcte bejegening financieel adviseur. Prettig heb ik ook ervaren de goede samenwerking met de makelaar waardoor mij steeds weer woningen zijn aangeboden die voldeden aan mijn wensen en het niet lang heeft hoeven duren voordat ik mijn definitieve keuze heb kunnen maken. De financieel adviseur had op dat moment alle benodigde papieren al bij mij opgevraagd en was tot de conclusie gekomen dat de gang naar de bank slechts een formaliteit zou zijn en alles in orde was. Dit bleek ook het geval waardoor ik - vandaag al - de offerte van de bank kan komen tekenen, waarbij ik blij verrast ben door de voor mij gunstige voorwaarden.

Kevin uit: Amsterdam

06-12-2018

Als starters zijn wij erg goed opweg geholpen. De begeleiding was heel goed en dankzij de deskundigheid van de adviseur hebben we een leuk huisje kunnen kopen! Zeker voor starters een hele goede aanrader!

ben uit: volendam

Jan uit: Zwanenburg

12-09-2018

Martha uit: Purmerend

11-09-2018

Super snelle service, en erg klant vriendelijk. Staan echt voor je klaar !