Beoordelingen Van Bruggen Adviesgroep Purmerend

• Deskundigheid 8,7

Mel uit: Purmerend

14-08-2017
6,5

Goede ervaring.we zijn nog niet klaar . Ik heb nog geen woning.

Wil uit: Purmerend

13-08-2017

Ik werd prettig en deskundig geholpen.

Rosanne uit: Purmerend

24-05-2017

S. uit: Purmerend

22-05-2017

We zijn door David goed geïnformeerd over onze financiële situatie in diverse omstandigheden (bv pensioen, arbeidsongeschiktheid etc) en hebben een passend en toekomstbestendig hypotheekadvies gekregen. Alles overzichtelijk en netjes samengebonden.

20-05-2017

Jaap uit: Purmerend

19-05-2017
8,5

wij hadden een advies nodig en dat hebben we gekregen op een vriendelijke manier met groot inlevingsvermogen naar de klant

jaap uit: katwoude

17-05-2017
2,0

nadat ik er met rabobank purmerend niet uit kwam . ik heb nu een hypotheek van 455000 euro en heb mijn huis nu voor 1.3 miljoen verkocht en voor 9 ton wat terug gekocht , waar ik ook nog moet verbouwen..
heb ik bij van bruggen ( de heer david weijer ) een aanvraag gedaan voor hypotheek.
duidelijk aangegeven dat ik een andere verstrekker dan de rabo wilde en na alle gegevens doorgestuurd te hebben zei de heer weijers dat hij zich niet kon voorstellen dat het niet goed zou komen , wat schetst mijn verbazing 2 dagen later belde de heer neve van de rabo weer dat hij via van bruggen een aanvraag had binnen gekregen...?
de heer weijer had mij een mail gestuurd waarin hij 5 partijen had aangeschreven en daar stond de rabo niet bij..?
toen ik na zijn vakantie hem daarop wees was ineens de rabo nog de enige partij en hadden die andere vijf geen interesse ( heb ik niets van op papier gezien )
ik denk dat de heer weijer de heer neve tegoed kent .
al met al een slechte ervaring met de van bruggen groep.

Jacques uit: Edam

16-05-2017

prima gesprek. met constructieve en overigens vrijblijvende adviezen. geen verkooppraatjes

Ton uit: Purmerend

09-05-2017